OpenAI-ը կրկին հետաձգել է իր բաց կոդով մոդելի թողարկումը
«Wizz Air»-ը սեպտեմբերի 1-ից դադարեցնում է Աբու Դաբիի ուղղությամբ թռիչքները
2025թ.-ի հունվար-մայիսին հեռահաղորդակցության ոլորտում արդյունաբերության հասույթը կազմել է 68․5 մլրդ դրամ
Revolut ընկերությունը կարող է գնահատվել 65 միլիարդ դոլար
ԵՄ ներդրումները Հայաստանում կհասցվեն 2.5 մլրդ եվրոյի․ ՀՀ Կառավարության մամուլի ծառայություն
Ուր են գնում տոննաներով բեռները. Հայաստանի նոր լոգիստիկ պատկերը․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սիրիայի Սուեյդա քաղաքում բախումների հետևանքով զոհվել է առնվազն 30 մարդ
Մետրոպոլիտենի «Զորավար Անդրանիկ» կայարանում փոխվում են շարժասանդուղքները
Ինդոնեզիայում գրանցվել է 6.7 մագնիտուդով երկրաշարժ
2025 թվականի մայիսին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 790,320
ԱՄՆ-ում առցանց վաճառքներն աճել են 24. 1 միլիարդ դոլարով՝ խոշոր զեղչերի շնորհիվ
Հայաստանը ռուսաստանյան շոկոլադի գլխավոր ներկրող երկրներից է
Հանցավոր ծագում ունեցող 100 մլն դրամը փոխանցվել է պետական բյուջե
Նոր Նորք վարչական շրջանում անցկացվել է մոտ 2.4 կմ ճանապարհի հիմնանորոգման նախագծման մրցույթ
ՀԱԷԿ-Ը միացել է հանրապետության միասնական էներգահամակարգին
Ինչպես է ԱԲ-ն փոխում լեզվի դասավանդումը և կրթական միջավայրը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սաուդյան ընկերությունները 8,3 մլրդ դոլարի համաձայնագրեր են ստորագրել մաքուր էներգիայի ոլորտում
Բուզանդի փողոցը հատող հետիոտնային անցումը կկարգավորվի «Հետիոտնային կանչի» ռեժիմով աշխատող լուսացույցով
Օգոստոսի 1-ից հանրային տրանսպորտում վճարման համար այլևս թղթային QR տոմսեր չեն լինի
Երևանում մեկնարկել է «Ոսկե ծիրան» 22-րդ միջազգային կինոփառատոնը

TikTok-ը փորձարկում է 30 րոպեանոց վերբեռնումներ

Հնվ 31, 2024 10:46
39

TikTok-ն ընդլայնում է իր հնարավորությունները՝ փորձարկելով 30 րոպեանոց տեսանյութերի վերբեռնումները, ինչը զգալի շեղում է իր կարճ ձևի բովանդակության արմատներից: Ի սկզբանե հայտնի իր կարճ տեսանյութերով՝ TikTok-ն աստիճանաբար որդեգրեց ավելի երկար բովանդակության ձևաչափերը: Այս քայլը, որը նկատել է սոցիալական մեդիայի խորհրդատու Մեթ Նավարան Մեծ Բրիտանիայում հավելվածի iOS բետա տարբերակում, ազդարարում է պլատֆորմի բովանդակության լանդշաֆտի հնարավոր փոփոխությունը:

Թեև TikTok-ը պաշտոնապես չի մեկնաբանել թեստը, այս զարգացումը առաջընթաց է գրանցում իր սկզբնական 15 վայրկյանանոց տեսանյութերի սահմանաչափից: Ժամանակի ընթացքում TikTok-ն ավելացրել է իր տեսանյութի տևողությունը՝ ավելի երկար ձևաչափեր տեղավորելու համար, իսկ նախկինում սահմանվել են 1, 3 և 10 րոպե: Վերբեռնման 15 րոպեանոց սահմանաչափի վերջին փորձարկումը հուշում է հարթակի զարգացող բովանդակության ռազմավարության մասին:

Ավելի երկար վերբեռնումներ ուսումնասիրելով՝ TikTok-ը իրեն դիրքավորում է որպես YouTube-ի անմիջական մրցակից՝ նպատակ ունենալով գրավել ստեղծագործողների, ովքեր մասնագիտացած են երկարատև բովանդակության մեջ: Այս տեղաշարժն արտացոլում է հարթակների ավելի լայն միտումը, որը ջնջում է սահմանները կարճ և երկարատև բովանդակության միջև, ինչպես երևում է YouTube-ի կողմից Shorts-ի ընդունման և TikTok-ի կողմից ավելի երկար տեսանյութերի ներդրման հետ: