Արդյոք հայաստանյան բիզնես մոդելները հետևում են իրական պահանջարկին, թե՝ սոցցանցային իլյուզիային. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանը միանում է «Երկրի ժամ» համաշխարհային բնապահպանական շարժմանը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
IDBank-ի նոր մասնաճյուղը Արտաշատ քաղաքում է. դիտեք ABNews.am կայքում
Ռուսաստանի Կենտրոնական բանկը երրորդ անգամ անընդմեջ հիմնական տոկոսադրույքը պահպանել է 21% մակարդակում
2025 թ. փետրվարին 36 հարկ վճարողի մոտ արձանագրվել է «Անկանխիկ գործառնությունների մասին» ՀՀ օրենքի պահանջների խախտում. ՊԵԿ
Ինչպես մոտենալ բիզնեսի էթիկային, երբ գլոբալ կոնսենսուսը խզվում է. մանրամասները՝ ABNews..am կայքում
Գերմանիան 13 տարի անց Սիրիայում դեսպանություն է բացել
Անգլիայի բանկը հիմնական տոկոսադրույքը պահպանել է 4.5% մակարդակում
Xiaomi-ն գրանցել է ռեկորդային տարեկան եկամուտ՝ 50 միլիարդ դոլար
Zeekr-ը նվազեցրել է իր զուտ վնասը և ավելացրել եկամուտը 39%-ով
Շվեդիայի կենտրոնական բանկը հիմնական տոկոսադրույքը պահել է 2.25% մակարդակում
Telegram-ի օգտատերերի թիվը գերազանցել է 1 միլիարդը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի աշխատավարձերի կառուցվածքը 2024-ին. ովքեր են ստանում ավելի բարձր եկամուտ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ucom-ի ֆիքսված ցանցը հասանելի է Եղվարդ քաղաքում. դիտեք ABNews.am կայքում
Ակբա բանկը ներկայացրել է Հայաստանում առաջին «խոսող» քարտերը. դիտեք ABNews.am կայքում
Տեխնոհսկաները կորցնում են դիրքերը. ինչ է կատարվում տեխնոլոգիական աշխարհում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան է կազմել Հայաստանի պետական պարտքը 2024-ի վերջի դրությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ փոփոխություններ են գրանցվել Հայաստանի բջջային կապի շուկայում 2024-ի IV եռամսյակում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանի 2024 թվականի բյուջեի փաստացի եկամուտները կազմել են 116 մլրդ 715 մլն դրամ
Xiaomi-ի եռամսյակային զուտ շահույթը ռեկորդային եկամտի վրա աճել է 90%-ով

Facebook-ը փոխում է կենդանի տեսանյութերի պահպանման կանոնները․ ինչ պետք է իմանան օգտատերերը

Փտր 19, 2025 16:20
50

Facebook-ը կարճացնում է կենդանի տեսանյութերի պահպանման ժամկետը՝ առաջարկելով նոր ներբեռնման գործիքներ

Facebook-ը հայտարարեց, որ կենդանի տեսանյութերն այլևս չեն պահպանվի անորոշ ժամանակով. նոր քաղաքականության համաձայն՝ դրանք կպահվեն միայն 30 օր, որից հետո ավտոմատ կերպով կջնջվեն: Այս փոփոխությունը ուժի մեջ կմտնի չորեքշաբթի և կազդի բոլոր այն կենդանի տեսանյութերի վրա, որոնք արդեն 30 օրից ավելի հին են:

Օգտատերերի ընտրանքները ջնջումից առաջ

Facebook-ը նշել է, որ նախքան տեսանյութերի հեռացումը, օգտատերերը ծանուցում կստանան և կունենան 90 օր՝ իրենց բովանդակության հետ որևէ գործողություն ձեռնարկելու համար: Նրանք կկարողանան՝

  • Ներբեռնել իրենց կենդանի տեսանյութերը իրենց սարքերում
  • Տեղափոխել դրանք ամպային պահեստավորման ծառայություններ, ինչպիսիք են Google Drive-ը կամ Dropbox-ը
  • Վերածել դրանք Reels-ի՝ Facebook-ում հետագա օգտագործման համար

Ավելին, օգտատերերը կարող են հետաձգել ջնջման գործընթացը մինչև վեց ամիս, եթե լրացուցիչ ժամանակի կարիք ունեն իրենց բովանդակությունը պահպանելու համար:

Արդյունաբերության ստանդարտներին համապատասխանեցնելու քայլ

Facebook-ը նշում է, որ այս փոփոխությունը «համապատասխանում է ոլորտի չափանիշներին» և ապահովում է, որ օգտատերերը ստանան «ամենաարդիական կենդանի վիդեո փորձառությունները»: Ըստ TechCrunch-ի՝ Facebook-ը չի տրամադրել հավելյալ պարզաբանումներ՝ այս որոշման հիմքերի վերաբերյալ:

Համեմատության համար՝

  • Twitch-ը պահպանում է հոսքերը 60 օր որոշակի օգտատերերի համար, իսկ սովորական հեռարձակողների համար՝ 14 օր:
  • YouTube-ը պահպանում է կենդանի հեռարձակումները անորոշ ժամանակով, եթե օգտատերը չի անջատել արխիվացման հնարավորությունը:

Facebook-ի նոր ներբեռնման գործիքները

Facebook-ը գործարկում է նոր գործիքներ, որոնք կդյուրացնեն հին կենդանի տեսանյութերի պահպանումը: Օգտատերերը կկարողանան միանգամից ներբեռնել իրենց բոլոր կենդանի տեսանյութերը՝ օգտագործելով «Ներբեռնել կենդանի տեսանյութեր» տարբերակը: Բացի այդ, հնարավոր կլինի անմիջապես փոխանցել դրանք ամպային պահեստ՝ ընտրելով համապատասխան մատակարարին:

Facebook-ը խթանում է Reels-ը

Այս փոփոխությունը կարող է լինել նաև Facebook-ի ռազմավարության մաս՝ խթանելու Reels-ի օգտագործումը: Ընկերությունը նշում է, որ օգտատերերը կարող են իրենց կենդանի տեսանյութերի կարևոր պահերը վերածել Reels-ի, ինչը թույլ կտա պահպանել բովանդակությունը և շարունակել օգտագործել այն իրենց էջերում:

Facebook-ի կենդանի տեսանյութերի պահման քաղաքականության այս փոփոխությունն ազդում է հարթակի միլիոնավոր օգտատերերի վրա, ինչը նրանց ստիպում է վերանայել իրենց բովանդակության պահպանման ռազմավարությունը՝ կամ ներբեռնելով, կամ վերափոխելով իրենց հին հեռարձակումները նոր ձևաչափերի:

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: