Երեք պարզ, բայց կարևոր մտքեր, որոնք կփոխեն քո վերաբերմունքը գումար վաստակելու հանդեպ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Mazda-ի զուտ շահույթը ֆինանսական տարվա առաջին 9 ամիսներին նվազել է 45%-ով
Հայաստանի արտաքին առևտուրը 2024 թվականին գերազանցել է 30 մլրդ դոլարը
Ինչու են որոշ երկրներ արգելում կանխիկ գումարի օգտագործումը, և ինչ է սպասվում մեզ մոտ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին շինարարության ծավալը Հայաստանում հասել է 709,5 մլրդ դրամի
ԱՄՆ տնտեսությունը հունվարին ստեղծել է 143 հազար աշխատատեղ
Հայաստանի արտաքին առևտրաշրջանառությունը հասել է նոր մակարդակի. ինչ են ցույց տալիս թվերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ոլորտներն են ապահովել Հայաստանի տնտեսական աճը 2024-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես են փոխվել սննդի, ծառայությունների և այլ ապրանքների գները 2025-ի հունվարին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Amazon-ի 4-րդ եռամսյակի եկամուտն աճել է 10%-ով
Ռուսաստանի խոշորագույն արտահանողները արտարժույթի վաճառքը հասցրել են 13.2 մլրդ դոլարի
Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատն օրական 400 մլն դրամի վնաս է կրում. խոսնակ |civilnet.am|
«Էլեկտրոնային հաշվարկային փաստաթղթեր» համակարգում մարտի 1-ից գործելու է «Գործարքի տեսակ» անվանումով նոր դաշտ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիայի Կենտրոնական բանկը 2025-ի վերջի համար գնաճի կանխատեսումը բարձրացրել է 24%
2024 թվականին Վրաստանից արտաքսվել է 363 օտարերկրյա քաղաքացի
Որ քաղաքներում է եկամուտների անհավասարությունը արագ աճում. 2025-ի գլոբալ ուսումնասիրություն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ. Կազմակերպությանն անհրաժեշտ են անվտանգության ծառայության աշխատակիցներ. մանրամասների համար զանգահարել 099 27 50 07
Արգենտինայում արգելել են մինչև 18 տարեկանների սեռափոխությունը
ԱՄՆ-ԵՄ առևտրային նոր լարվածություն. ինչու է Բրյուսելը խոսում կոշտ քայլերի մասին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ովքեր են Հայաստանի սննդամթերքի արտադրության խոշորագույն հարկատուները 2024-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Պլանավորեք, ուղարկեք, չմոռանաք. ինչպե՞ս պլանավորել հաղորդագրություններ Instagram-ում և հասնել ընկերներին ճիշտ ժամանակին

Դկտ 17, 2024 11:49
23
ADS

Instagram-ը ներկայացրել է ուղիղ հաղորդագրություններ պլանավորելու նոր հնարավորությունը

Meta-ին պատկանող Instagram սոցիալական ցանցը վերջերս ավելացրել է DM-ներ (ուղիղ հաղորդագրություններ) պլանավորելու նոր հնարավորություն, որը հասանելի է բոլոր օգտատերերին ամբողջ աշխարհում։ Այս նոր գործառույթը հաստատվել է երկուշաբթի օրը TechCrunch-ի հետ զրույցում։

Ինչո՞ւ է նոր գործառույթը կարևոր

Այս նոր գործառույթը հատկապես օգտակար կլինի

  • Ստեղծողների և բիզնես էջերի համար, ովքեր ցանկանում են հաղորդագրություններ ուղարկել օպտիմալ ժամանակներում՝ առավելագույն ներգրավվածություն ստանալու համար։
  • Սովորական օգտատերերի համար, ովքեր ցանկանում են հաղորդագրություններ ուղարկել տարբեր ժամային գոտիներում գտնվող ընկերներին։
  • Որպես հիշեցում ուղարկելու հնարավորություն ապագա իրադարձությունների կամ կարևոր օրերի համար։

Ինչպե՞ս պլանավորել DM

Ուղիղ հաղորդագրություն պլանավորելու գործընթացը բավականին պարզ է․

  1. Մուտքագրեք ձեր հաղորդագրությունը,
  2. Սեղմած պահեք «Ուղարկել» կոճակը,
  3. Ընտրեք պլանավորված առաքման ամսաթիվը և ժամը։

Ըստ փորձարկման՝ Instagram-ը թույլ է տալիս պլանավորել հաղորդագրությունները մինչև 29 օր առաջ։ Հաղորդագրություն պլանավորելուց հետո զրույցում կցուցադրվի ծանուցում, որ դուք ունեք «1 պլանավորված հաղորդագրություն»։

Վերջին նորարարությունները DM-ներում

Instagram-ն ակտիվորեն զարգացնում է իր հաղորդագրությունների բաժինը՝ ավելացնելով նոր հնարավորություններ ինչպես ստեղծողների, այնպես էլ սովորական օգտատերերի համար։ Վերջերս ավելացված գործառույթներից են․

  • Գտնվելու վայրի կիսում DM-ների միջոցով՝ ուղղակի մարտահրավեր ծառայություններին, ինչպիսիք են Apple-ի Find My-ը և Snapchat-ի Snap Map-ը։
  • Մականունների ավելացում՝ հարմարեցնելով DM-ներում անունները։

Ստեղծողների համար նոր հնարավորություններ

Բացի հաղորդագրությունների պլանավորման գործառույթից, Instagram-ը նաև ավելացրել է հաղորդագրությունների զտման և տեսակավորման գործիքներ ստեղծողների համար։ Այս գործիքների միջոցով հնարավոր է․

  • Տեսակավորել հաղորդագրությունները՝ հետևորդների քանակի, ստուգված հաշիվների, ապրանքանիշերի, և այլ չափանիշների հիման վրա։

Այս նոր հնարավորությունները դարձնում են Instagram-ը ավելի հարմարավետ և արդյունավետ հաղորդակցության հարթակ ինչպես ստեղծողների, այնպես էլ սովորական օգտատերերի համար՝ պահպանելով նորարարական մոտեցում սոցիալական մեդիայի ոլորտում։

Աղբյուր՝ TechCrunch