Ուկրաինայի արտաքին ֆինանսավորման պահանջմունքը 2025թ. կկազմի 41,6 մլրդ դոլար. Եվրահանձնաժողով
Կոնվերս Բանկը և Kapitalbank-ը Sibos 2024-ում համագործակցության համաձայնագիր են ստորագրել. մանրամասները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես է Meta-ն փոխում արհեստական բանականության կանոնները՝ ինքնուսույց մոդելներով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վրաստանի բյուջե է մուտքագրվել 14.88 միլիարդ լարի՝ նախատեսվածից 5.3%-ով ավելի
ԱՄՀ-ն Հայաստանին կհատկացնի ևս 24,5 մլն դոլար՝ ընդհանուր աջակցությունը հասցնելով 122,7 մլն դոլարի
300 մլրդ ռուբլի կուղղվի ռուսական Starlink-ի ստեղծմանը
Տնտեսական ազատության ինդեքս. Ինչպե՞ս է Հայաստանը գնահատվում 2022-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Լոնդոնը Կիևին 2,26 միլիարդ ֆունտ ստեռլինգի վարկ կտրամադրի ՌԴ ակտիվների հաշվին
Արթիկ համայնքում 2024-ին մեկնարկել է սուբվենցիոն 5 ծրագիր՝ 1 մլրդ 19 մլն 468 հազար դրամ արժողությամբ
Աղքատության հաղթահարումից մինչև տուրիզմ՝ Հայաստանը և Չինաստանը նոր ուղիներ են բացում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աբովյանում կասեցվել է հացաբուլկեղենի արտադրամասի արտադրական գործունեությունը
Հայաստանի հանքարդյունաբերության ոլորտում 5,5 % անկում է գրանցվել. ՀԲ
Ակբա բանկը տեղաբաշխում է 11% և 6% եկամտաբերությամբ դրամային և դոլարային պարտատոմսեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսական հացահատիկի արտահանումը հոկտեմբերին կրճատվել է 10%-ով
Վրաստանի իշխանությունները մտադիր են հասնել երկրի նախագահի իմփիչմենթին
IDBank-ը և Իդրամը՝ Mantashyants Global Expo-ում. դիտեք ABNews.am կայքում
Բյուջեների մրցավազքը. ինչպե՞ս են տարբեր երկրներ ֆինանսավորում ֆուտբոլը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սահմանվել են նոր կանոններ էլեկտրական սկուտերների երթևեկության վերաբերյալ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխարհը պետական պարտքի հսկայական ճնշման տակ. ի՞նչ Է սպասվում տնտեսություններին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Օգտակար, թե վնասակար է պոպուլիզմը տնտեսության համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Կառավարությունը նախատեսում է մետրոյի նոր կանգառ

Հկտ 17, 2024 14:31
56
ADS

Վերջին զարգացումները ակնհայտ են դարձնում, որ Հայաստանի կառավարությունը կարևոր դերակատարություն է ստանձնել «Ակադեմիական քաղաք» նախագծի հաջող իրագործման մեջ։

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի և Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանի ներկայացրած ծրագրերը ցույց են տալիս, որ տրանսպորտային համակարգը և շարժունակության մաստեր պլանը առանցքային են ակադեմիական տարածքի զարգացման և գործունեության համար:

Այս նախաձեռնությունն ուղղված է ուսանողների և հետազոտողների շարժունակության ապահովմանը, ինչը կբարձրացնի կրթության և գիտության կենտրոնների միջև կապը, ինչպես նաև կաջակցի խելացի քաղաքների գաղափարին։ Տրանսպորտային հարցերը, ըստ կառավարության հայտարարությունների, լուծվելու են մի շարք նորարարական մոտեցումներով։

Նախատեսվում է զարգացնել Երևանի մետրոյի համակարգը, ներառյալ նոր «Ակադեմիական քաղաք» կայարանի կառուցումը, որը կապահովի հեշտ և արագ հասանելիություն ուսումնական կենտրոններին:

Իսկ ամենահետաքրքիր մոտեցումը կարող է լինել այն, որ երկաթուղին կդառնա ուղևորափոխադրման հիմնական միջոց։ Կառավարության կողմից «Սասունցի Դավիթ» կայարանի փորձարկումը ցույց է տվել, որ առկա ենթակառուցվածքների բարելավման միջոցով կարող են զգալիորեն կրճատվել ուղևորների տեղափոխման ժամանակները։ Սա նաև կնպաստի կանաչ տրանսպորտային լուծումների կիրառմանը՝ նվազեցնելով ավտոմոբիլային երթևեկության ծավալները:

Նախագծի հաջողությունն ակնհայտորեն կախված է տրանսպորտային միջոցների որակից և հասանելիությունից։ Հետևաբար, կառավարությունը հատուկ ուշադրություն է դարձնում նաև օդանավակայանների և մարզային տրանսպորտի հետ ինտեգրման հարցերին, որպեսզի Ակադեմիական քաղաքը հասանելի լինի ոչ միայն մայրաքաղաքից, այլև մարզերից և արտերկրից ժամանող այցելուների համար։

Ներկայիս քննարկումները, ինչպես նաև գերմանական գործընկերների հետ համագործակցության արդյունքները, ցույց են տալիս, որ այս նախագիծը զարգանալու է արագ տեմպերով, և մոտ ապագայում մենք կարող ենք ականատես լինել Հայաստանի կրթական և գիտական կյանքի մի նոր մակարդակի։

Այսպիսով, «Ակադեմիական քաղաքը» կարող է դառնալ տարածաշրջանում կրթության և գիտության գերազանցության կենտրոն՝ զարգացնելով Հայաստանը որպես գիտական և տեխնոլոգիական կենտրոն:

Մեկնաբանություն