Կոնվերս Բանկը CCF-ում. զարգացման քո ճանապարհը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչո՞ւ է Հայաստանի կեսը ապրում ապառիկով, ոչ թե եկամուտով. կարդացեք ABNews.am կայքում
2025-ին Ռուսաստանում գնաճի կանխատեսումը 4.5%-ից հասել է 7.6%-ի
ԿԲ-ն թողարկել է հուշադրամ՝ նվիրված Ջերարդ Գաֆէսճեանի 100-ամյակին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի առևտրային կոլապսը՝ թվերի մեջ. ինչու են հիմնական գործընկերները հեռանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Leasing Expo 2025-ին Ակբա Լիզինգը ներկայացնում է լիզինգի լավագույն պայմանները. դիտեք ABNews.am կայքում
Հատուկ և բացառիկ առաջարկներ Ակբա Լիզինգի կողմից. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչպես կառուցել գին սահմանելու ճիշտ ռազմավարություն նոր բիզնեսում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում 2024 թվականին մոտ 3 հազար լրատվամիջոց է փակվել
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավի մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ով է փոխարինում Ռուսաստանին. Հայաստանի ներմուծման նոր քարտեզը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մեդիա հիմնադրամ. ով է որոշելու, ինչ բովանդակություն հասնի հեռուստադիտողին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի հոկեյի հավաքականը 8։0 հաշվով հաղթել է Իրանին
Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանի առաջին եռամսյակի ՀՆԱ-ն տարեկան կտրվածքով աճել է 5,4%-ով՝ գերազանցելով սպասելիքները
Ռուսաստանն առաջին եռամսյակում Չինաստան է արտահանել 700 տոննա գինի
Ինչու են երկրները հրաժարվում հայկական արտադրանքից․ ինչ չի ասվում պաշտոնապես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Կառավարությունը նախատեսում է մետրոյի նոր կանգառ

Հկտ 17, 2024 14:31
66

Վերջին զարգացումները ակնհայտ են դարձնում, որ Հայաստանի կառավարությունը կարևոր դերակատարություն է ստանձնել «Ակադեմիական քաղաք» նախագծի հաջող իրագործման մեջ։

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի և Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանի ներկայացրած ծրագրերը ցույց են տալիս, որ տրանսպորտային համակարգը և շարժունակության մաստեր պլանը առանցքային են ակադեմիական տարածքի զարգացման և գործունեության համար:

Այս նախաձեռնությունն ուղղված է ուսանողների և հետազոտողների շարժունակության ապահովմանը, ինչը կբարձրացնի կրթության և գիտության կենտրոնների միջև կապը, ինչպես նաև կաջակցի խելացի քաղաքների գաղափարին։ Տրանսպորտային հարցերը, ըստ կառավարության հայտարարությունների, լուծվելու են մի շարք նորարարական մոտեցումներով։

Նախատեսվում է զարգացնել Երևանի մետրոյի համակարգը, ներառյալ նոր «Ակադեմիական քաղաք» կայարանի կառուցումը, որը կապահովի հեշտ և արագ հասանելիություն ուսումնական կենտրոններին:

Իսկ ամենահետաքրքիր մոտեցումը կարող է լինել այն, որ երկաթուղին կդառնա ուղևորափոխադրման հիմնական միջոց։ Կառավարության կողմից «Սասունցի Դավիթ» կայարանի փորձարկումը ցույց է տվել, որ առկա ենթակառուցվածքների բարելավման միջոցով կարող են զգալիորեն կրճատվել ուղևորների տեղափոխման ժամանակները։ Սա նաև կնպաստի կանաչ տրանսպորտային լուծումների կիրառմանը՝ նվազեցնելով ավտոմոբիլային երթևեկության ծավալները:

Նախագծի հաջողությունն ակնհայտորեն կախված է տրանսպորտային միջոցների որակից և հասանելիությունից։ Հետևաբար, կառավարությունը հատուկ ուշադրություն է դարձնում նաև օդանավակայանների և մարզային տրանսպորտի հետ ինտեգրման հարցերին, որպեսզի Ակադեմիական քաղաքը հասանելի լինի ոչ միայն մայրաքաղաքից, այլև մարզերից և արտերկրից ժամանող այցելուների համար։

Ներկայիս քննարկումները, ինչպես նաև գերմանական գործընկերների հետ համագործակցության արդյունքները, ցույց են տալիս, որ այս նախագիծը զարգանալու է արագ տեմպերով, և մոտ ապագայում մենք կարող ենք ականատես լինել Հայաստանի կրթական և գիտական կյանքի մի նոր մակարդակի։

Այսպիսով, «Ակադեմիական քաղաքը» կարող է դառնալ տարածաշրջանում կրթության և գիտության գերազանցության կենտրոն՝ զարգացնելով Հայաստանը որպես գիտական և տեխնոլոգիական կենտրոն: