Չինաստանի տնտեսությունը երկրորդ եռամսյակում աճել է 5.2%-ով
Մալաթիա-Սեբաստիա վարչական շրջանում գործարկվելու են էլեկտրական շչակներ
Ավտոարդյունաբերական Volkswagen կոնցեռնը որոշել է փակել իր գործարանը Չինաստանի Նանկին քաղաքում
Ժամանակավորապես կդադարեցվի Նոր Հաճնի կամրջով երթևեկությունը
Հայաստանում միջին ամսական աշխատավարձը գերազանցել է 294.000 դրամը
Թրամփը սպառնում է Ռուսաստանին 100% մաքսատուրքերով, եթե 50 օրվա ընթացքում չապահովի Ուկրաինայում պատերազմը դադարեցնելու համաձայնագիր
OpenAI-ը կրկին հետաձգել է իր բաց կոդով մոդելի թողարկումը
«Wizz Air»-ը սեպտեմբերի 1-ից դադարեցնում է Աբու Դաբիի ուղղությամբ թռիչքները
2025թ.-ի հունվար-մայիսին հեռահաղորդակցության ոլորտում արդյունաբերության հասույթը կազմել է 68․5 մլրդ դրամ
Revolut ընկերությունը կարող է գնահատվել 65 միլիարդ դոլար
ԵՄ ներդրումները Հայաստանում կհասցվեն 2.5 մլրդ եվրոյի․ ՀՀ Կառավարության մամուլի ծառայություն
Ուր են գնում տոննաներով բեռները. Հայաստանի նոր լոգիստիկ պատկերը․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սիրիայի Սուեյդա քաղաքում բախումների հետևանքով զոհվել է առնվազն 30 մարդ
Մետրոպոլիտենի «Զորավար Անդրանիկ» կայարանում փոխվում են շարժասանդուղքները
Ինդոնեզիայում գրանցվել է 6.7 մագնիտուդով երկրաշարժ
2025 թվականի մայիսին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 790,320
ԱՄՆ-ում առցանց վաճառքներն աճել են 24. 1 միլիարդ դոլարով՝ խոշոր զեղչերի շնորհիվ
Հայաստանը ռուսաստանյան շոկոլադի գլխավոր ներկրող երկրներից է
Հանցավոր ծագում ունեցող 100 մլն դրամը փոխանցվել է պետական բյուջե
Նոր Նորք վարչական շրջանում անցկացվել է մոտ 2.4 կմ ճանապարհի հիմնանորոգման նախագծման մրցույթ

Ուր են գնում տոննաներով բեռները. Հայաստանի նոր լոգիստիկ պատկերը

Հլս 14, 2025 15:39
67

ՀՀ վիճակագրական կոմիտեն հրապարակել է տվյալներ՝ 2025 թվականի հունվար-մայիս ամիսներին Հայաստանում իրականացված բեռնափոխադրումների վերաբերյալ։ Ընդհանուր ցուցանիշները վկայում են չափավոր աճի մասին, սակայն տարբեր տրանսպորտային տեսակների միջև կան էական տարբերություններ։

2025-ի առաջին հինգ ամիսներին բեռնափոխադրումների ընդհանուր ծավալը կազմել է 6 միլիոն 110.9 հազար տոննա, ինչը 1.6%-ով ավել է նախորդ տարվա համադրելի ժամանակահատվածի համեմատ։

Երկաթուղային բեռնափոխադրումներ՝ զգալի աճ

Երկաթուղային բեռնափոխադրումների ոլորտում արձանագրվել է ամենամեծ աճը։ Ծավալը կազմել է 590.4 հազար տոննա, աճելով 27.9%-ով։
Բաշխումը հետևյալն է՝

  • Արտահանում՝ 136.2 հազար տոննա

  • Ներկրում՝ 276.1 հազար տոննա

  • Ներհանրապետական փոխադրումներ՝ 178.1 հազար տոննա

Այս աճը կարող է պայմանավորված լինել ինչպես ռելսային փոխադրումների նկատմամբ վստահության բարձրացմամբ, այնպես էլ տարածաշրջանային առևտրի ակտիվացմամբ։

Ավտոմոբիլային փոխադրումներ՝ չնչին նվազում

Ավտոմոբիլային ճանապարհով փոխադրված բեռների ծավալը կազմել է 4 միլիոն 628.9 հազար տոննա, ինչը 1.3%-ով պակաս է նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի ցուցանիշից։

Մանրամասն բաշխումը հետևյալն է՝

  • Արտահանում՝ 288.1 հազար տոննա

  • Ներկրում՝ 1 միլիոն 614.9 հազար տոննա

  • Ներհանրապետական փոխադրումներ՝ 2 միլիոն 725.9 հազար տոննա

Թեև նվազումը զգալի չէ, սակայն դրա պատճառները կարող են լինել վառելիքի գների փոփոխությունները, ներմուծման կառուցվածքային փոփոխությունները կամ այլ լոգիստիկ գործոններ։

Օդային բեռնափոխադրումներ՝ կայուն աճ

Օդային փոխադրումների ծավալը կազմել է 16 հազար տոննա, ինչը 8.8%-ով ավելի է նախորդ տարվա համադրելի ցուցանիշից։

Արտահանման և ներկրման ծավալները եղել են հավասար՝

  • Արտահանում՝ 8 հազար տոննա

  • Ներկրում՝ 8 հազար տոննա

Օդային փոխադրումները հիմնականում օգտագործվում են բարձր արժեք ունեցող, հրատապ բեռների համար, և դրանց աճը կարող է խոսել տեխնոլոգիական կամ դեղագործական բեռների շրջանառության ավելացման մասին։

Խողովակաշարային բեռնափոխադրումներ՝ նվազում

Մայրուղային խողովակաշարերով փոխադրված բեռների ծավալը կազմել է 875.6 հազար տոննա, ինչը 2.8%-ով պակաս է նախորդ տարվա ցուցանիշից։

Խողովակաշարային փոխադրումները հիմնականում վերաբերում են գազի կամ նավթամթերքների շարժին, ուստի փոփոխությունները կարող են կապ ունենալ ինչպես միջազգային մատակարարումների, այնպես էլ ներքին սպառման հետ։

***

2025 թվականի հունվար-մայիս ամիսներին Հայաստանում բեռնափոխադրումների ընդհանուր ծավալը պահպանել է աճի միտումը։

  • Երկաթուղային և օդային փոխադրումները զարգանում են՝ վկայելով ենթակառուցվածքների բարելավման կամ առևտրային մոդելների փոփոխության մասին։

  • Ավտոմոբիլային և խողովակաշարային փոխադրումները նվազել են, ինչը կարող է պայմանավորված լինել արտաքին տնտեսական գործոններով կամ ներսում տեղի ունեցող վերադասավորություններով։

Այս տվյալները կարող են օգտակար լինել լոգիստիկ ընկերությունների, ներդրողների և պետական քաղաքականություն մշակողների համար՝ տարբեր տրանսպորտային ուղիներում ռեսուրսների վերանայում կատարելիս։

 

*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: