Ռուսական ռուբլու անկումը՝ պատճառներ, հետևանքներ և ազդեցությունը Հայաստանի վրա․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Ֆինանսական խաղեր. ինչպես են ռուսական բանկերը պայքարում հաճախորդների համար․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը ամենասպասված տեխնոլոգիական միջոցառմանը՝ ԴիջիԹեք էքսպո 2024-ին. դիտեք՝ ABnews.am կայքում
Երևանի մետրոպոլիտենի Գործարանային կայարանում շուտով կմեկնարկեն շարժասանդուղքների փոխարինման աշխատանքները
2024 թվականի ծրագրով Երևանում կհիմնանորոգվի 121 բակային տարածք
2024թ. հունվար-օգոստոսին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունն աճել է 11.8%-ով
Իրանը նախատեսում է «Դիմադրության պայմանագիր» կնքել Մերձավոր Արևելքի մի շարք երկրների հետ
Հայաստանում 8 ամսվա ընթացքում ծնելիության մակարդակը նվազել է 7,3 տոկոսով
Հայաստանում հունվար-օգոստոսին 4,9 տոկոսով աճել է մահացությունը
Ոչ օլիմպիական քաշային կարգերի ըմբշամարտի աշխարհի առաջնությանը Հայաստանն ունի 8 մասնակից
Լավագույն ֆինանսական փորձառությունը Converse Mobile-ում․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Cube Invest-ը DigiTec-ում է. Նորարար և առաջադեմ ֆինանսական ներդրումային ծառայություններ՝ պարզ և շահավետ պայմաններով․ դիտեք՝ ABnews.am կայքում
Tesla-ի մարտահրավերները և բաժնետոմսերի անկումը՝ EV շուկայում մրցակցության պայմաններում․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Հացահատիկի արտադրության փոփոխությունները 2024-ին. ինչ սպասել համաշխարհային շուկայից․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Մասնավոր աշխատատեղերի գրեթե 80 տոկոսը Երևանում է․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Հայտնի են SIA Armenia 2024-ի և «Մի դրամի ուժը» համատեղ ծրագրի հաղթողները․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Երևանի մետրոպոլիտենում մինչև ամսվա վերջ ժետոնը լրիվ կվերանա
Apple Intelligence AI-ի գործառույթներն այս ամիս հասանելի կլինեն iPhone 16-ի օգտատերերին
Երեք օրում բացահայտվել է հանցագործության 189 դեպք. գրանցվել է 51 ավտովթար. Զոհվել է 1, վիրավորվել՝ 70 մարդ
Ինչու է Իլոն Մասկը աջակցում Դոնալդ Թրամփին. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում

Ավտոարտադրողները վերանայում են անցումը դեպի էլեկտրական մեքենաներ

Սպտ 13, 2024 16:22
748
ADS

Վերջին շրջանում աշխարհի խոշորագույն ավտոարտադրողները սկսել են վերանայել իրենց անցումը ամբողջովին էլեկտրական մեքենաներին։ Թեև նախկինում թվում էր, որ ավտոարդյունաբերության ապագան հիմնված է ամբողջովին էլեկտրամոբիլների վրա, սակայն ներկայիս իրադարձությունները ցույց են տալիս, որ անցումը կարող է ավելի երկարատև և բարդ լինել, քան կանխատեսվում էր։

Չինաստանը՝ հիբրիդների կենտրոնական շուկա

Չինաստանը, լինելով աշխարհի ամենամեծ ավտոշուկան, հանդիսանում է կարևոր ինդիկատոր ավտոմոբիլային արդյունաբերության ուղղությունների համար։ Վերջին տարիներին երկրում նկատվում է ավելի մեծ պահանջարկ հիբրիդային մեքենաների նկատմամբ՝ համեմատած ամբողջովին էլեկտրական մեքենաների հետ։ Չնայած պետության խթաններին, էլեկտրամոբիլները դեռ չեն հասցրել գերիշխել շուկայում։

Վճռական գործոնները

Էլեկտրական մեքենաների տարածումը խոչընդոտվում է մի շարք գործոններով։ Լիցքավորման ենթակառուցվածքների թերի զարգացումը շատ երկրներում, ինչպես նաև էլեկտրամոբիլների սահմանափակ հեռավորությունները մեծ տարածություններ հաղթահարելու համար, հանգեցնում են պահանջարկի նվազմանը։ Այս խնդիրներն ավելի ակնհայտ են դարձնում հիբրիդային մեքենաների առավելությունները, որոնք առաջարկում են հարմարավետության և տեխնոլոգիական անցումային լուծումներ։

Ford-ը՝ հիբրիդների օգտին

Ford Motor-ը դարձել է էլեկտրամոբիլների արտադրության դժվարությունների հետևանքով ամենանշանավոր օրինակներից մեկը։ Ընկերությունն այժմ յուրաքանչյուր էլեկտրամոբիլի արտադրության ժամանակ կորցնում է շուրջ 100,000 ԱՄՆ դոլար, ինչի հետևանքով վաճառքի մակարդակը չի արդարացնում սպասելիքները։ Այս հանգամանքները ստիպել են Ford-ին վերանայել իր ռազմավարությունը՝ հետաձգելով որոշ էլեկտրական մոդելների թողարկումը և փոխարենը կենտրոնանալով հիբրիդային մեքենաների վրա։

Hyundai-ի երկարաժամկետ նպատակները

Չնայած ռազմավարական փոփոխություններին, հարավկորեական Hyundai Motor-ը շարունակում է խոշոր նպատակներ դնել էլեկտրամոբիլների ոլորտում՝ նախատեսելով մինչև 2030 թվականը վաճառել տարեկան 2 մլն էլեկտրական մեքենա։ Սակայն, հաշվի առնելով շուկայի զարգացումները, Hyundai-ն որոշել է կրկնապատկել իր հիբրիդային մոդելների քանակը՝ համատեղելով ավանդական և նորարարական տեխնոլոգիաները։

Volvo-ն և Porsche-ն՝ ներքին այրման շարժիչներով

Volvo-ն նույնպես վերանայում է իր ծրագրերը՝ որոշելով ներքին այրման շարժիչով մեքենաները պահել վաճառքում 2030-ից հետո: Ընկերությունը չի շտապում ամբողջությամբ անցնել էլեկտրամոբիլների, հաշվի առնելով պահանջարկի աստիճանաբար փոփոխվող բնույթը։ Իսկ Porsche-ն, որն իր լյուքս դասի մեքենաներով հայտնի է, նույնպես չի բացառում ներքին այրման շարժիչով մոդելների հետագա զարգացումը։

Toyota-ն՝ հիբրիդների առաջամարտիկը

Toyota-ն արդեն տարիներ շարունակ հսկայական ներդրումներ է կատարում հիբրիդային տեխնոլոգիաների մեջ և շարունակում է այդ ուղղությամբ զարգանալ։ Ընկերությունը վստահ է, որ հիբրիդները ավելի իրատեսական լուծում են այս փուլում։ Բացի այդ, Toyota-ն ակտիվորեն զբաղվում է ջրածնային տեխնոլոգիաների զարգացմամբ և հզոր մարտկոցների ստեղծմամբ, որոնք կարող են ծառայել ինչպես էլեկտրական, այնպես էլ հիբրիդային մեքենաներին։

Արդյունաբերության ապագա՝ ավելի բազմազան

Այս փոփոխությունները ցույց են տալիս, որ ավտոմոբիլային արդյունաբերության ամբողջական անցումը էլեկտրամոբիլներին դեռ բավականին հեռու է։ Ավտոարտադրողները ստիպված են հարմարվել շուկայի պահանջներին՝ վերամշակելով իրենց ռազմավարությունները և միաժամանակ ներդրումներ կատարելով ինչպես էլեկտրական, այնպես էլ հիբրիդային տեխնոլոգիաներում։ Ապագան կարող է պահանջել ավելի հիբրիդային և բազմաբնույթ լուծումներ՝ էլեկտրամոբիլների անցումային շրջանում։

Մեկնաբանություն