2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 59․9%-ով
Արձակուրդը մոտ է․ պլանավորեք այնպես, ինչպես պրոֆեսիոնալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել Հայաստանում ամենից շատ 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռոնալդուի նոր պատմական ռեկորդը ազգային հավաքականում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 4,9%-ով
Ինչու 2024-ին նախագահի աշխատակազմը չծախսեց պլանավորված ամբողջ բյուջեն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նախորդ տարի Հայաստանի քաղաքացիություն է շնորհվել 20 հազար 770 անձի
Իլոն Մասկի կարողությունը մեկ օրում նվազել է 34 միլիարդ դոլարով
ԵՄ-ն միլիարդներ է ուղարկում Հայաստան. որն է նպատակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 32.3%-ով
2024 թվականին Հայաստանը Եվրամիությունից ստացել է 42 մլրդ դրամի վարկային միջոցներ. Վահե Հովհաննիսյան
Սևանա լճից 2025-ի ոռոգման ջրառը սահմանվել է 131.8 մլն խորանարդ մետր
«Մայր Հայաստան» ռազմական թանգարանը կդառնա պատմության թանգարանի մասնաճյուղ
Արդյոք գույքահարկը կավելանա․ ինչ է փոխվել գնահատման համակարգում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի դրամի ուժն ամփոփում է 4090 հիմնադրամի հետ հերթական ծրագիրը. Idram&IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի Յուննան նահանգում տեղի է ունեցել 5.0 մագնիտուդով երկրաշարժ
Գնաճը Հայաստանում շարունակվում է. որ ապրանքներն են թանկացել ամենաշատը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը համաշխարհային ռազմական հզորության ինդեքսում զբաղեցնում է 91-րդ տեղը
Սկսվում է առաջին դասարանցիների հայտագրումը․ ինչ է փոխվել այս տարի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկայում 2018-ից մինչև 2025թթ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ֆլայ Արնայի աշխատակիցները բաց նամակով ահազանգում են

Հնս 13, 2024 14:48
135

Հայկական ազգային ավիաուղիներ «Ֆլայ Արնա» ՓԲԸ-ի աշխատակիցները բաց նամակ են տարածել՝ ահազանգելով, որ ընկերությունն արդեն երկու ամիս չի վճարում իրենց աշխատավարձերը։

Նամակում մասնավորապես ասված է.

«Ֆլայ Արնա ավիաընկերությունը իր գործունության կարճ ժամանակահատվածի ընթացքում հասցրել էր ձեռք բերել ուղևորների վստահությունը՝ ցուցաբերելով բարձր ցուցանիշներ մի շարք ոլորտներում։ Ֆլայ Արնա ավիաընկերությունը գործող հայկական ավիաընկերություններից միակն էր, ով հաջողությամբ անցել էր Օդային տրանսպորտի միջազգային ասոցիացիայի (IATA) գործառնական անվտանգության աուդիտը (IOSA) և ստացել համապատասխան սերտիֆիկատ։

Իր գործունեության ողջ ընթացքում ավիաընկերության OTP` (On time performance) չվերթները ըստ չվացուցակի իրականացնելու ցուցանիշը եղել է 95-98%: Ավիաընկերության աշխատակիցների համար անհայտ պատճառներով որոշում կայացվեց դադարեցնել ավիաընկերության գործունեությունը։

Ս․թ․ հունվարի 16-ին ավիաընկերությունն իրականացրեց վերջին չվերթը, իսկ ս․թ․ մարտի 19-ին ավիաընկերության աշխատակիցները ծանուցում ստացան այն մասին, որ ավիաընկերությունը դադարեցնում է իր գործունեությունը։ Ղեկավարվելով ՀՀ աշխատանքային օրենսգրքի 113-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետով և 115-րդ հոդված 1-ին կետով ավիաընկերությունը տեղեկացրեց աշխատակիցներին, որ ս․թ․ մայիսի 19-ին լուծարվելու են Ֆլայ Արնայի և աշխատակիցների միջև կնքված պայմանագրերը։

Միևնույն ժամանակ, հիմք ընդունելով ՀՀ ԱՕ 129-րդ հոդվածի 1ին կետը, ընկերությունը պարտավորվեց նաև վճարել արձակման նպաստ մեկ ամսվա միջին աշխատավարձի չափով։ Չնայած վերոգրյալին՝ ավիաընկերության աշխատակիցներին չի վճարվել ս․թ․ ապրիլ և մայիս ամիսների աշխատավարձը, ինչպես նաև արձակման նպաստը։ Աշխատակիցները բազում անգամ դիմել են ավիաընկերության բաժնետերեր հանդիսացող «Հայաստանի հետաքրքրությունների պետական ֆոնդ» ՓԲԸ-ին (ԱՆԻՖ) և «էյր Արաբիա» ԲԲԸ-ին որպես Ֆլայ Արնա ավիաընկերությունը կառավարող ընկերություն։

Մանրամասները ներկայացնում ենք ստորև՝

  • մայիս ամսվա ընթացքում աշխատակիցները 3 անգամ այցելել են ԱՆԻՖ` հանդիպումներ ունենալով ընկերության ժամանակավոր պաշտոնակատար Տիգրան Ղազարյանի հետ։ Հանդիպումների ընթացքում խոստացվել էր ապահովել հարցի լուծումը։
  • մայիս ամսվա ընթացքում աշխատակիցները այցելել են ՀՀ Էկոնոմիկայի նախարարություն՝ հանդիպում ունենալով փոխնախարար Նարեկ Տերյանի հետ, ով խոստացավ նույն օրվա ընթացքում հաղորդել խնդրի շուրջ զարգացումների վերաբերյալ։
  • աշխատակիցները նամակներով դիմել են Ֆլայ Արնա ավիաընկերության կառավարող ընկերություն Էյր Արաբիայի ղեկավար մարմիններին։ Պատասխան նամակներում Էյր Արաբիա ավիաընկերության ներկայացուցիչները առաջարկել են դիմել ԱՆԻՖ, քանի որ իրենք այլևս չունեն իրավասություն հանդես գալու Ֆլայ Արնա ավիաընկերության անունից։ Մյուս նամակում Էյր Արաբիա ավիաընկերության ներկայացուցիչը հայտնում է, որ ԱՆԻՖ-ը շարունակաբար լուծում չի գտնում և համաձայնություն չի տալիս ընկերության լուծարման առաջարկվող սխեմային։

Ս․թ․ հունիսի 03-ին ավիաընկերության աշխատակիցները նամակով դիմել են ՀՀ Վարչապետ Ն․Փաշինյանին, սակայն նամակը վերաhասցեավորվել է «Պետական գույքի կառավարման կոմիտե»-ին և մինչ օրս չկա պատասխան։

Այսպիսով, յուրաքանչյուր կողմը հանդես է գալիս իր պատճառաբանություններով՝ նշելով, որ հարցի լուծումը կախված է մյուս կողմից։ Արդյունքում ավելի քան 80 աշխատակիցների ընտանիքներ այս պահին գտնվում են ֆինանսական ճգնաժամային իրավիճակում՝ ունենալով բազմաթիվ բանկային պարտավորություններ»։

Գլխավոր լուսանկարն արվել է 2021թ.-ին։ Նույն թվի եկտեմբերին պետական գրանցում  ստացավ «Հայկական ազգային ավիաուղիներ» ՓԲԸ-ն՝ «Ֆլայ Արնա» ապրանքանիշով։ Լուսանկարում Դավիթ Փափազյանն է, Տիգրան Ավինյանը, շեյխ Աբդուլլահ բին Մոհամեդ Ալ Թանիվ, Ադել Ալ Ալին։ Այն ժամանակ  Տիգրան Ավինյանը փոխվարչապետ էր, նաև ԱՆԻՖ-ի տնօրենների խորհրդի նախագահը։