Կառավարության նիստի օրակարգում 43 հարց էր, որից 40-ը չզեկուցվող, 1-ը՝ գաղտնի
Կառավարությունը ցեմենտի ներմուծման ժամանակավոր սահմանափակում կիրառեց
Երևանի հասարակական տրանսպորտը սկսել է աշխատել բնականոն հունով
Bitcoin-ի փոխարժեքը նվազել է. 23/05/24
2024 թվականի ապրիլին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 747,419
Ակբա բանկը կաջակցի ՓՄՁ-ներին զարգանալ Եվրոպայի և Ասիայի շուկաներում
Մայիսի 24–ից ջերմաստիճանը կնվազի 4-6 աստիճանով
Հայտնի են «Ոզնի» մրցաշարի հաղթող թիմերը. Evoca Bank
Visa-ն և ՎԶԵԲ-ը ստորագրել են հուշագիր՝ խթանելու թվային վճարումները, ՓՄՁ-ները և կանանց հզորացումը Հայաստանում
Երևանի հանրային տրանսպորտի վարորդները բողոքի ակցիա են իրականացրել
TCL-ը ներկայացրել է աշխարհում առաջին սմարթֆոնը, որը 3 մասի է ծալվում
2024թ. առաջին եռամսյակում ՀՀ պետական բյուջեի եկամուտներն ու ծախսերը թերակատարվել են. «ԼՈԻՅՍ» հիմնադրամ
Բյուջեի դեֆիցիտն I եռամսյակում շատ փոքր էր. Համաշխարհային բանկը հրապարակել է ՀՀ տնտեսական զարգացման ամփոփագիրը
ԱրարատԲանկը վաղաժամկետ ավարտել է պարտատոմսերի տեղաբաշխումը
ԵԱՏՄ երկրներ արտահանելու համար ՌԴ-ի բաշխած 181,5 հազար տոննա շաքարավազից Հայաստանը կստանա 28 հազար տոննան
Հայաստանի տրանսպորտային ոլորտը 2024 հունվար-մարտ ամիսներին. մանրամասները ABnews.am կայքում
Մեկնարկել է Կենտրոնական բանկի նախաձեռնած ամենամյա կիբեռանվտանգության շաբաթը
Դոլարի և եվրոյի փոխարժեքները աճում են, ռուբլին անփոփոխ է
2024-ին ՀՀ-ում արձանագրվել է այլ երկրներից կարմրուկի 15 բերովի դեպք
2024թ առաջին եռամսյակին Հայ առաքելական եկեղեցին 488–րդն է 1000 հարկ վճարողների ցանկում. ՊԵԿ

Իտալիան ցանկանում է գազատար կառուցել Իսպանիայից՝ Ռուսաստանից կախվածությունը նվազեցնելու համար

Ապր 1, 2022 16:26
121
ADS

Իտալիան դիտարկում է Իսպանիայից նոր գազատար կառուցելու հնարավորությունը։ Նման նախագիծն արդեն քննարկվում է ամենաբարձր մակարդակով՝ երկու երկրների վարչապետեր Մարիո Դրագիի և Պեդրո Սանչեսի միջև,- գրում է Reuters-ը։

«Կա Իտալիա-Իսպանիա գազատարի գաղափարը, որը մենք Սանչեսի հետ քննարկել ենք Հռոմում, ինչպես նաև Եվրոպական խորհրդում», — ասել է Իտալիայի կառավարության ղեկավարը։

Իսպանիան ունի վերագազաֆիկացման ամենամեծ հզորությունը Եվրոպայում, սակայն դրա փոխանցումը Ֆրանսիա էլ ավելի սահմանափակ է ՝ գոյություն ունեցող գազատարների անբավարար քանակի պատճառով: Բնական գազի հաղորդման իսպանական Enagas ընկերությունը հինգշաբթի ասաց, որ հնարավորություններ է ուսումնասիրում հարևան երկրների կառավարությունների և գազի փոխադրման օպերատորների հետ՝ ընդլայնելու իր գազի և, ի վերջո, ջրածնի հաղորդման ցանցը:

Եվրոպան, որն իր գազի մոտ 40%-ը ստանում է Ռուսաստանից, սկսեց մատակարարման այլընտրանքային աղբյուրներ փնտրել այն բանից հետո, երբ ռուսական զորքերը լայնամասշտաբ պատերազմ սկսեցին Ուկրաինայի դեմ։ Դրագիի խոսքով՝ Իտալիան կկարողանա անմիջապես փոխարինել ռուսական գազի 30-40%-ը, սակայն մնացածի հետ կապված խնդիրներ կան։ Իտալիան ունի գազատարներ, որոնք ձգվում են դեպի Ալժիր, Լիբիա և Ադրբեջան։ Երկիրը նաև ձգտում է ավելացնել LNG-ի ներմուծումը Ռուսաստանից իր կախվածությունը նվազեցնելու համար:

«Կա մեկ այլ տարբերակ՝ «EastMed» գազատարը (Իսրայելի և Եգիպտոսի մերձակայքում գտնվող միջերկրածովյան գազի հանքավայրերից մինչև Կիպրոս և Հունաստան): Եվրահանձնաժողովն ուսումնասիրում է գազատարի կառուցման հնարավորությունը», — ասել է Դրագին:

 

 

Մեկնաբանություն