ՀՀ հեռահաղորդակցության շուկայի ծավալը 2025-ին կկազմի 159,9 մլրդ դրամ
Հունիսին Հայաստանից կոնյակով բեռնված 122 մեքենա է մուտք գործել Ռուսաստան․ Էկոնոմիկայի նախարարություն
Louis Vuitton-ը Շանհայում բացել է «The Louis» կրուիզային նավի ոճով խանութ
Հուլիսի 1-ի դրությամբ Հայաստանից ավելի քան 1300 բեռնատար ծիրան է արտահանվել․ Էկոնոմիկայի նախարարություն
Google-ը պարտավորվել է 314 մլն դոլար վճարել Android-ի օգտատերերի տվյալների գաղտնի հավաքագրման համար
Մեկ օրում բացահայտվել է 98 հանցագործություն. գրանցվել է 14 ավտովթար. զոհվել է 4, վիրավորվել՝ 19 մարդ
Թրամփի ընտանիքի կրիպտոնախագիծը ներգրավել է $220 միլիոն բիթքոյնի մայնինգի համար
«Կորովկա» ռուսական պաղպաղակի Հայաստան ներմուծումը ժամանակավորապես արգելվել է
Վրաստանից արտաքսվել են Հայաստանի, Ադրբեջանի և ևս 10 երկրների քաղաքացիներ
Առանց վարորդական իրավունք մեքենա վարելու համար տուգանքը նախատեսվում է կրկնակի մեծացնել՝ սահմանելով 50,000 դրամ
Alibaba-ն 7 միլիարդ դոլար կծախսի նոր օգտատերեր ներգրավելու համար
Սանկտ Պետերբուրգում ձերբակալվել է Ադրբեջանի քաղաքացի՝ 46 միլիոն ռուբլուց ավելի խարդախության համար
5 մարքեթինգային դաս մեդիայի, մենեջմենթի և նորաձևության լեգենդից․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արտերկրից կատարված դրամական փոխանցումների զուտ ներհոսքը 5 ամսում ավելացել է 13,9%–ով
Bentley-ն 106 տարվա ընթացքում հինգերորդ անգամ փոխել է իր տարբերանշանը
ՀէՑ-ից բացի հայկական որ ընկերությունները կարող են ազգայնացվել․ վերլուծությունը հասանելի է ABNews.am կայքում
Մայիսին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 790,320, ինչը գերազանցել է նախորդ տարվա նույն ամսվա ցուցանիշը` 38,060-ով. ՊԵԿ
Իմփաքթ Հաբ երևանը տոնեց իր 10-ամյակը․ դիտեք ABNews.am կայքում
ԱԺ-ն առաջին ընթերցմամբ ընդունեց օրենքի նախագիծը, որը թույլ կտա ազգայնացնել ՀԷՑ-ը
IDBank-ը Հոմպլեքս Մոլում է․ նոր մասնաճյուղի բացումը դիտեք ABNews.am կայքում

Ճապոնական ավտոարդյունաբերության նոր դաշինք. Honda-ն առաջարկում է համագործակցություն Nissan-ի հետ

Փտր 5, 2025 12:17
41

Ճապոնական խոշոր ավտոարտադրող Honda Motor-ը անսպասելի առաջարկ է ներկայացրել տեղական մեկ այլ հսկայի՝ Nissan Motor-ին՝ դառնալ իր դուստր ձեռնարկությունը։ Այս քայլը, որը կարող է վերափոխել գլոբալ ավտոարդյունաբերության լանդշաֆտը, վերլուծաբանների կողմից դիտվում է որպես պատասխան էլեկտրական մեքենաների շուկայում աճող մրցակցությանը, մասնավորապես՝ Չինաստանի ավտոարտադրողների ազդեցության մեծացմանը:

Honda-ի և Nissan-ի համագործակցության նախապատմությունը

2024 թվականի դեկտեմբերին պաշտոնապես հայտարարված սկզբնական պլանը նախատեսում էր երկու ընկերությունների բիզնեսների ինտեգրում՝ համատեղ հոլդինգային ընկերության ստեղծման միջոցով: Սակայն Honda-ի նոր առաջարկը ենթադրում է ավելի խորը կապ՝ Nissan-ի ներգրավմամբ որպես իր դուստր ձեռնարկություն։ Առայժմ հայտնի չէ, թե ինչպես կարձագանքի Nissan-ը այս նախաձեռնությանը, սակայն նման միաձուլումը կարող է նշանակալի ազդեցություն ունենալ ճապոնական և միջազգային ավտոշուկաների վրա։

Ինչ կտա այս գործարքը երկու ընկերություններին

Մասնագետների կարծիքով, եթե այս համագործակցությունն իրականություն դառնա, այն մի քանի առանցքային առավելություններ կբերի.

  • Մասշտաբի տնտեսում՝ երկու ընկերությունների արտադրական կարողությունների համատեղումը կնվազեցնի ծախսերը և կմեծացնի արդյունավետությունը։
  • Ավելի ուժեղ մրցակցային դիրքեր՝ հնարավոր է, որ նոր կառույցը հաջողությամբ դիմակայի Tesla-ի, BYD-ի և եվրոպական այլ արտադրողների մրցակցությանը։
  • Նորարարությունների արագացում՝ Honda-ի փորձառությունը հիբրիդային տեխնոլոգիաների և Nissan-ի էլեկտրական մեքենաների ոլորտում ունեցած գիտելիքները կարող են նոր հնարավորություններ ստեղծել շուկայում։

Ինչ ազդեցություն կունենա ավտոարդյունաբերության վրա

Հնարավոր միաձուլման դեպքում ստեղծվող կորպորացիան կարող է դառնալ համաշխարհային ավտոշուկայի երրորդ խոշորագույն խաղացողը՝ զիջելով միայն Toyota-ին և Volkswagen-ին։ Այսօր էլեկտրական մեքենաների շուկան դինամիկ զարգանում է, և ճապոնական արտադրողները, որոնք երկար ժամանակ կենտրոնացած էին հիբրիդային տեխնոլոգիաների վրա, փորձում են արագ վերակազմակերպվել՝ պահպանելու իրենց դիրքերը։

Վերլուծաբանների կարծիքով, այս գործարքը մեծ ազդեցություն կունենա նաև ներդրումների վրա. ներդրողներն ակնկալում են, որ երկու ընկերությունների ուժերի համատեղումը կբարձրացնի ճապոնական ավտոարդյունաբերության հնարավորությունները և կբերի նոր համագործակցություններ մատակարարների և տեխնոլոգիական հսկաների հետ։

Ինչ սպասել Nissan-ի արձագանքից

Մինչ այս պահը Nissan-ը դեռևս պաշտոնապես չի մեկնաբանել Honda-ի առաջարկը։ Հնարավոր է, որ ընկերությունը համաձայնի միաձուլմանը, սակայն չի բացառվում նաև, որ Nissan-ը որոշի պահպանել իր անկախությունը և այլընտրանքային գործընկերային մոդելներ փնտրի։

Ամեն դեպքում, առաջիկայում ճապոնական ավտոարդյունաբերության դաշտում լուրջ փոփոխություններ են սպասվում, որոնք կարող են ազդել ոչ միայն տեղական, այլև միջազգային շուկայի վրա։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: