IDBank-ը Cashless Forum Uzbekistan 2025-ում․ տեխնոլոգիաներ, որ փոխում են բանկային փորձառությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իտալիայի ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում աճել է 0.3%-ով
Հարկերից խուսափելու 3 դեպքով պետությանը պատճառվել է 179 միլիոն դրամի վնաս
Nvidia-ի եկամուտն աճել է 12%-ով
2024թ. հունվար-մարտին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 39.4%-ով
«Խելացի ականջակալը» փոխարինելու է սմարթֆոնին. OpenAI-ի գաղտնի զենքը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ տնտեսական ակտիվության աճի տեմպը մնում է ցածր մակարդակում. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սարդարապատի բիզնես դասերը՝ ինչպես հաղթեցինք 1918-ին և ինչ կարող ենք անել 2025-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մայիսի 1-ի դրությամբ Հայաստանից հեռացել է 12,000 արցախցի
Tesla-ի վաճառքները ԵՄ-ում ապրիլին նվազել են 52.6%-ով
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում արտահանումը նվազել է 60․4%-ով
Հայաստանի պետական պարտքը ապրիլի վերջի դրությամբ կազմում է 13.6 մլրդ դոլար
Իրանում 4.9 մագնիտուդով երկրաշարժ է տեղի ունեցել
5 միլիարդ դոլարի անկում. ինչու է Հայաստանի առևտուրը կրճատվում այս տեմպերով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ոլորտներն են այսօր Հայաստանի տնտեսությունը տանում առաջ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ֆրանսիան նախատեսում է հյուպատոսական բաժին բացել Գորիսում
ԱրարատԲանկը՝ Wonder Kid Academy-ի աստղագիտական լաբորատորիայի ստեղծման աջակից. դիտեք ABNews.am կայքում
Ucom-ի աջակցությամբ անցկացվեց միջազգային դրոնների «Mini Whoop Drone Racing 2025»  մրցարշավ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը դրամային պարտատոմսեր է տեղաբաշխում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թրամփը ԵՄ-ից ներմուծվող ապրանքների 50% մաքսատուրքերը հետաձգել է մինչև հուլիսի 9-ը

Խանութները դատարկ են, առցանց հարթակները՝ բեռնված. «Սև ուրբաթ 2024»-ի արդյունքները

Դկտ 3, 2024 15:51
29

Այս տարվա «Սև ուրբաթը» աչքի ընկավ ռեկորդային ծախսերով․ գնորդները ընդհանուր առմամբ ծախսել են 10.8 միլիարդ դոլար՝ հիմնականում առցանց գնումների միջոցով։

Այս ցուցանիշը 10%-ով գերազանցում է նախորդ տարվա տվյալները և կրկնակի բարձր է 2017-ի համեմատ։ Adobe-ի տվյալներով՝ առավոտյան 10:00-ից մինչև 14:00-ն ընկած ժամանակահատվածում առցանց գնորդները ծախսել են շուրջ 11.3 միլիոն դոլար:

Վիվեկ Պանդյան, Adobe Digital Insights-ի առաջատար վերլուծաբան, նշում է.
«10 միլիարդ դոլարի սահմանն անցնելը մեծ նշաձող է «Սև ուրբաթի» համար, որն ավանդաբար կապվում էր խանութներում ֆիզիկական գնումների հետ»։

Առցանց գնումների աճ և բջջային սարքերի դերը

PYMNTS Intelligence-ի նոր հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ սպառողները շարունակում են նախընտրել առցանց գնումներ։ «Սև ուրբաթին» գնորդների 72%-ը կատարել է առնվազն մեկ գնում էլեկտրոնային առևտրի միջոցով, մինչդեռ միայն 28%-ն է նախընտրել բացառապես խանութներ։ Բացի այդ, առցանց գնումների 69%-ը կատարվել է բջջային սարքերով՝ 1%-ով գերազանցելով նախորդ տարվա ցուցանիշը:

Mastercard SpendingPulse-ի տվյալները վկայում են, որ առցանց վաճառքները աճել են 14.6%-ով:

Mastercard-ի հայտարարությունը շեշտում է.
«Վերջին տարիներին «Սև ուրբաթը» դարձել է ոչ միայն մեկ օր, այլ մի ամբողջ ժամանակաշրջան, որտեղ սպառողները կարող են գտնել շահավետ առաջարկներ»:

Խանութների թրաֆիկի նվազում և խթանող զեղչեր

Նույնիսկ զգալի առցանց աճի պայմաններում՝ ֆիզիկական խանութները այս տարի ավելի դատարկ էին: NPR-ի զեկույցի համաձայն՝ Sensormatic Solutions-ի տվյալները ցույց են տվել, որ խանութների հաճախորդների թրաֆիկը նվազել է 8.2%-ով նախորդ տարվա համեմատ:

Այնուամենայնիվ, խանութներ այցելելու ցանկություն դրսևորել են նրանք, ովքեր փնտրում էին խոշոր զեղչեր: Օրինակ՝ Forever 21-ը գրավել է մեծ թվով հաճախորդների՝ առաջարկելով 50%-ից 70%-ի զեղչեր, իսկ H&M-ի 30%-ի զեղչերը համեմատաբար ավելի քիչ ազդեցություն են ունեցել:

«Սև ուրբաթ»՝ որպես երկարատև տոնական առևտրի շրջան

Վերջին տարիներին «Սև ուրբաթը» վերածվել է ավելի լայն ժամանակահատվածի, որտեղ առաջարկները հասանելի են ոչ միայն մեկ օր, այլ մի քանի օր կամ շաբաթվա ընթացքում։ Այս միտումը նպաստում է առցանց առևտրի աճին, մինչդեռ խանութները պայքարում են խթանելու իրենց երթևեկությունը:

Այս տարվա արդյունքները վկայում են սպառողների վարքագծի կարևոր փոփոխությունների մասին, որոնցում առաջնային տեղ է գրավում առցանց գնումների արագացված զարգացումը։ Խանութները ստիպված կլինեն վերաիմաստավորել իրենց ռազմավարությունը՝ բավարարելու գնորդների փոփոխվող կարիքները։