Վատիկանում Կարդինալների կոնկլավը ընտրեց Հռոմի նոր պապին՝ կարդինալ Ռոբերտ Ֆրենսիս Պրևոյին ԱՄՆ-ից
Հայաստանում ապրում է Հայրենական մեծ պատերազմի մասնակից շուրջ 30 վետերան
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․4%-ով
Պետական բյուջեից տարածքների վարձակալության համար հատկացվող միջոցները կրճատվել են շուրջ 123 մլն դրամով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 36․3%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը նվազել է 2,6%-ով
2018-2024 թթ. պետությանն է վերադարձվել 536 մլն ԱՄՆ դոլարի գույք և դրամական միջոց. ՀՀ գլխավոր դատախազ
2025թ-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 66,2%-ով
Women In Business. Կոնվերս Բանկի նոր առաջարկը կանանց. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 18․5%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պղնձի խտանյութի արտադրությունը նվազել է 23․7%-ով
Թրամփը մայիսի 8-ը ԱՄՆ-ում պաշտոնապես հռչակել է Հաղթանակի օր
Ինչպես կփոխհատուցվեն սոցիալական ծախսերը նոր կարգով. պարզաբանում է ՊԵԿ-ը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան այժմ պաշտոնապես ունի նոր կանցլեր. ով է նա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայորդի ճամբարը՝ Մի դրամի ուժի մայիս ամսվա շահառու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում սպառողական գների ինդեքսն աճել է 2.7%-ով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-մարտին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 6.5%-ով
2025-ի ապրիլին Վրաստանում գնաճի մակարդակը կազմել է 0.2%
Սևանա լճում կայացավ առագաստանավերի մեկնարկի և սեզոնի առաջին ռեգատայի արարողությունը. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանը հիմնական տոկոսադրույքը իջեցրել է մինչև 1.4%

Խանութները դատարկ են, առցանց հարթակները՝ բեռնված. «Սև ուրբաթ 2024»-ի արդյունքները

Դկտ 3, 2024 15:51
27

Այս տարվա «Սև ուրբաթը» աչքի ընկավ ռեկորդային ծախսերով․ գնորդները ընդհանուր առմամբ ծախսել են 10.8 միլիարդ դոլար՝ հիմնականում առցանց գնումների միջոցով։

Այս ցուցանիշը 10%-ով գերազանցում է նախորդ տարվա տվյալները և կրկնակի բարձր է 2017-ի համեմատ։ Adobe-ի տվյալներով՝ առավոտյան 10:00-ից մինչև 14:00-ն ընկած ժամանակահատվածում առցանց գնորդները ծախսել են շուրջ 11.3 միլիոն դոլար:

Վիվեկ Պանդյան, Adobe Digital Insights-ի առաջատար վերլուծաբան, նշում է.
«10 միլիարդ դոլարի սահմանն անցնելը մեծ նշաձող է «Սև ուրբաթի» համար, որն ավանդաբար կապվում էր խանութներում ֆիզիկական գնումների հետ»։

Առցանց գնումների աճ և բջջային սարքերի դերը

PYMNTS Intelligence-ի նոր հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ սպառողները շարունակում են նախընտրել առցանց գնումներ։ «Սև ուրբաթին» գնորդների 72%-ը կատարել է առնվազն մեկ գնում էլեկտրոնային առևտրի միջոցով, մինչդեռ միայն 28%-ն է նախընտրել բացառապես խանութներ։ Բացի այդ, առցանց գնումների 69%-ը կատարվել է բջջային սարքերով՝ 1%-ով գերազանցելով նախորդ տարվա ցուցանիշը:

Mastercard SpendingPulse-ի տվյալները վկայում են, որ առցանց վաճառքները աճել են 14.6%-ով:

Mastercard-ի հայտարարությունը շեշտում է.
«Վերջին տարիներին «Սև ուրբաթը» դարձել է ոչ միայն մեկ օր, այլ մի ամբողջ ժամանակաշրջան, որտեղ սպառողները կարող են գտնել շահավետ առաջարկներ»:

Խանութների թրաֆիկի նվազում և խթանող զեղչեր

Նույնիսկ զգալի առցանց աճի պայմաններում՝ ֆիզիկական խանութները այս տարի ավելի դատարկ էին: NPR-ի զեկույցի համաձայն՝ Sensormatic Solutions-ի տվյալները ցույց են տվել, որ խանութների հաճախորդների թրաֆիկը նվազել է 8.2%-ով նախորդ տարվա համեմատ:

Այնուամենայնիվ, խանութներ այցելելու ցանկություն դրսևորել են նրանք, ովքեր փնտրում էին խոշոր զեղչեր: Օրինակ՝ Forever 21-ը գրավել է մեծ թվով հաճախորդների՝ առաջարկելով 50%-ից 70%-ի զեղչեր, իսկ H&M-ի 30%-ի զեղչերը համեմատաբար ավելի քիչ ազդեցություն են ունեցել:

«Սև ուրբաթ»՝ որպես երկարատև տոնական առևտրի շրջան

Վերջին տարիներին «Սև ուրբաթը» վերածվել է ավելի լայն ժամանակահատվածի, որտեղ առաջարկները հասանելի են ոչ միայն մեկ օր, այլ մի քանի օր կամ շաբաթվա ընթացքում։ Այս միտումը նպաստում է առցանց առևտրի աճին, մինչդեռ խանութները պայքարում են խթանելու իրենց երթևեկությունը:

Այս տարվա արդյունքները վկայում են սպառողների վարքագծի կարևոր փոփոխությունների մասին, որոնցում առաջնային տեղ է գրավում առցանց գնումների արագացված զարգացումը։ Խանութները ստիպված կլինեն վերաիմաստավորել իրենց ռազմավարությունը՝ բավարարելու գնորդների փոփոխվող կարիքները։