Այս տարվա «Սև ուրբաթը» աչքի ընկավ ռեկորդային ծախսերով․ գնորդները ընդհանուր առմամբ ծախսել են 10.8 միլիարդ դոլար՝ հիմնականում առցանց գնումների միջոցով։
Այս ցուցանիշը 10%-ով գերազանցում է նախորդ տարվա տվյալները և կրկնակի բարձր է 2017-ի համեմատ։ Adobe-ի տվյալներով՝ առավոտյան 10:00-ից մինչև 14:00-ն ընկած ժամանակահատվածում առցանց գնորդները ծախսել են շուրջ 11.3 միլիոն դոլար:
Վիվեկ Պանդյան, Adobe Digital Insights-ի առաջատար վերլուծաբան, նշում է.
«10 միլիարդ դոլարի սահմանն անցնելը մեծ նշաձող է «Սև ուրբաթի» համար, որն ավանդաբար կապվում էր խանութներում ֆիզիկական գնումների հետ»։
Առցանց գնումների աճ և բջջային սարքերի դերը
PYMNTS Intelligence-ի նոր հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ սպառողները շարունակում են նախընտրել առցանց գնումներ։ «Սև ուրբաթին» գնորդների 72%-ը կատարել է առնվազն մեկ գնում էլեկտրոնային առևտրի միջոցով, մինչդեռ միայն 28%-ն է նախընտրել բացառապես խանութներ։ Բացի այդ, առցանց գնումների 69%-ը կատարվել է բջջային սարքերով՝ 1%-ով գերազանցելով նախորդ տարվա ցուցանիշը:
Mastercard SpendingPulse-ի տվյալները վկայում են, որ առցանց վաճառքները աճել են 14.6%-ով:
Mastercard-ի հայտարարությունը շեշտում է.
«Վերջին տարիներին «Սև ուրբաթը» դարձել է ոչ միայն մեկ օր, այլ մի ամբողջ ժամանակաշրջան, որտեղ սպառողները կարող են գտնել շահավետ առաջարկներ»:
Խանութների թրաֆիկի նվազում և խթանող զեղչեր
Նույնիսկ զգալի առցանց աճի պայմաններում՝ ֆիզիկական խանութները այս տարի ավելի դատարկ էին: NPR-ի զեկույցի համաձայն՝ Sensormatic Solutions-ի տվյալները ցույց են տվել, որ խանութների հաճախորդների թրաֆիկը նվազել է 8.2%-ով նախորդ տարվա համեմատ:
Այնուամենայնիվ, խանութներ այցելելու ցանկություն դրսևորել են նրանք, ովքեր փնտրում էին խոշոր զեղչեր: Օրինակ՝ Forever 21-ը գրավել է մեծ թվով հաճախորդների՝ առաջարկելով 50%-ից 70%-ի զեղչեր, իսկ H&M-ի 30%-ի զեղչերը համեմատաբար ավելի քիչ ազդեցություն են ունեցել:
«Սև ուրբաթ»՝ որպես երկարատև տոնական առևտրի շրջան
Վերջին տարիներին «Սև ուրբաթը» վերածվել է ավելի լայն ժամանակահատվածի, որտեղ առաջարկները հասանելի են ոչ միայն մեկ օր, այլ մի քանի օր կամ շաբաթվա ընթացքում։ Այս միտումը նպաստում է առցանց առևտրի աճին, մինչդեռ խանութները պայքարում են խթանելու իրենց երթևեկությունը:
Այս տարվա արդյունքները վկայում են սպառողների վարքագծի կարևոր փոփոխությունների մասին, որոնցում առաջնային տեղ է գրավում առցանց գնումների արագացված զարգացումը։ Խանութները ստիպված կլինեն վերաիմաստավորել իրենց ռազմավարությունը՝ բավարարելու գնորդների փոփոխվող կարիքները։