Եվրոպական AI ստարտափները 2024 թվականին հավաքել են 8 մլրդ դոլար
Կգործի անշարժ գույքի գրանցման նոր համակարգ. ինչ պետք է իմանալ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 148 դեպք. գրանցվել է 7 ավտովթար. զոհվել է 1, վիրավորվել՝ 6 մարդ
Ճապոնիայում 12 ժամում տեղացել է 120 սմ ձյուն
Evocabank-ը մասնակցել է Miami-Dubai Chamber of Commerce 2-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Օդի ջերմաստիճանն աստիճանաբար կբարձրանա 2-4 աստիճանով
Երևանում տրանսպորտի թանկացումից գնաճը կարող է կազմել 0,1%. ՀՀ ԿԲ նախագահ
ՊԵԿ-ը կատարելագործել է Հաշվետվությունների ներկայացման էլեկտրոնային համակարգը. ինչ է փոխվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
OpenAI-ն կթողարկի AI սարք, որը կբերի նոր դարաշրջան մարդ-համակարգիչ հարաբերություններում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թանկարժեք էֆեկտ․ 2024 թվականի տնտեսական աճի պատրանքը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵՄ-ն 3 մլն եվրո է հատկացրել ռուսական և բելառուսական անկախ լրատվամիջոցներին
2024թ. տնտեսական աճը 2023թ. աճի համեմատ էականորեն ավելի ցածր կլինի. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ-ը կառավարությունում խարդախությունների պատճառով տարեկան կորցնում է 700 մլրդ դոլար. Իլոն Մասկ
Կենտրոնական բանկը իջեցրել է վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը 0.25 տոկոսային կետով՝ սահմանելով 6.75 %. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վրաստանում գնաճը հունվարին կազմել է 0.4%
TRUMP մեմքոյնը էժանացել է 75%-ով
Պեկինի պատասխան հարվածը Թրամփի մաքսատուրքերին․ ԱՄՆ-Չինաստան առևտրային լարվածությունը նոր փուլում. մանրամասները` ABNews.am կայքում
Թրամփի մաքսատուրքերը խուճապ են առաջացրել կրիպտոշուկայում. ինչպես կարող է զարգանալ իրավիճակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024 թվականին հարկային հայտարարագիր է ներկայացրել 59,031 ֆիզիկական անձ
Վաշինգտոնում փակվել է ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության կենտրոնակայանը

Խանութները դատարկ են, առցանց հարթակները՝ բեռնված. «Սև ուրբաթ 2024»-ի արդյունքները

Դկտ 3, 2024 15:51
23
ADS

Այս տարվա «Սև ուրբաթը» աչքի ընկավ ռեկորդային ծախսերով․ գնորդները ընդհանուր առմամբ ծախսել են 10.8 միլիարդ դոլար՝ հիմնականում առցանց գնումների միջոցով։

Այս ցուցանիշը 10%-ով գերազանցում է նախորդ տարվա տվյալները և կրկնակի բարձր է 2017-ի համեմատ։ Adobe-ի տվյալներով՝ առավոտյան 10:00-ից մինչև 14:00-ն ընկած ժամանակահատվածում առցանց գնորդները ծախսել են շուրջ 11.3 միլիոն դոլար:

Վիվեկ Պանդյան, Adobe Digital Insights-ի առաջատար վերլուծաբան, նշում է.
«10 միլիարդ դոլարի սահմանն անցնելը մեծ նշաձող է «Սև ուրբաթի» համար, որն ավանդաբար կապվում էր խանութներում ֆիզիկական գնումների հետ»։

Առցանց գնումների աճ և բջջային սարքերի դերը

PYMNTS Intelligence-ի նոր հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ սպառողները շարունակում են նախընտրել առցանց գնումներ։ «Սև ուրբաթին» գնորդների 72%-ը կատարել է առնվազն մեկ գնում էլեկտրոնային առևտրի միջոցով, մինչդեռ միայն 28%-ն է նախընտրել բացառապես խանութներ։ Բացի այդ, առցանց գնումների 69%-ը կատարվել է բջջային սարքերով՝ 1%-ով գերազանցելով նախորդ տարվա ցուցանիշը:

Mastercard SpendingPulse-ի տվյալները վկայում են, որ առցանց վաճառքները աճել են 14.6%-ով:

Mastercard-ի հայտարարությունը շեշտում է.
«Վերջին տարիներին «Սև ուրբաթը» դարձել է ոչ միայն մեկ օր, այլ մի ամբողջ ժամանակաշրջան, որտեղ սպառողները կարող են գտնել շահավետ առաջարկներ»:

Խանութների թրաֆիկի նվազում և խթանող զեղչեր

Նույնիսկ զգալի առցանց աճի պայմաններում՝ ֆիզիկական խանութները այս տարի ավելի դատարկ էին: NPR-ի զեկույցի համաձայն՝ Sensormatic Solutions-ի տվյալները ցույց են տվել, որ խանութների հաճախորդների թրաֆիկը նվազել է 8.2%-ով նախորդ տարվա համեմատ:

Այնուամենայնիվ, խանութներ այցելելու ցանկություն դրսևորել են նրանք, ովքեր փնտրում էին խոշոր զեղչեր: Օրինակ՝ Forever 21-ը գրավել է մեծ թվով հաճախորդների՝ առաջարկելով 50%-ից 70%-ի զեղչեր, իսկ H&M-ի 30%-ի զեղչերը համեմատաբար ավելի քիչ ազդեցություն են ունեցել:

«Սև ուրբաթ»՝ որպես երկարատև տոնական առևտրի շրջան

Վերջին տարիներին «Սև ուրբաթը» վերածվել է ավելի լայն ժամանակահատվածի, որտեղ առաջարկները հասանելի են ոչ միայն մեկ օր, այլ մի քանի օր կամ շաբաթվա ընթացքում։ Այս միտումը նպաստում է առցանց առևտրի աճին, մինչդեռ խանութները պայքարում են խթանելու իրենց երթևեկությունը:

Այս տարվա արդյունքները վկայում են սպառողների վարքագծի կարևոր փոփոխությունների մասին, որոնցում առաջնային տեղ է գրավում առցանց գնումների արագացված զարգացումը։ Խանութները ստիպված կլինեն վերաիմաստավորել իրենց ռազմավարությունը՝ բավարարելու գնորդների փոփոխվող կարիքները։