Հայաստանը 6 ամսով սահմանափակում է կենդանի խոզերի ներմուծումը
Բիթքոյնի գինը շարունակում բարձրանալ. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լրացուցիչ 191.5 մլն դրամ կհատկացնի Երևանի օպերային թատրոնին
Ի՞նչ կփոխեն նոր պաշտոնյաները պետական համակարգում. կառավարության նիստի մանրամասները հասանելի է ABNews.am կայքում
Ճանապարհների հիմնանորոգման, վերակառուցման համար ՏԿԵՆ-ին կհատկացվի շուրջ 901 մլն դրամ
Ճապոնիան ծրագրում է 141.2 մլրդ դոլար ծախսել աշխատավարձերի բարձրացման վրա
Բայդենը պլանավորում է չեղարկել Ուկրաինայի 4,65 միլիարդ դոլարի պարտքը
Հայաստանի շինարարների միությունն ընտրել է նոր նախագահ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպիսի՞ն է Հայաստանի տնտեսական աճի դինամիկան վերջին ամիսներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ բյուջե կվերադարձվի շուրջ 200 հազար դոլարին համարժեք դրամ. դատախազություն
Առաջին էլեկտրական ինքնաթիռը, որը ստեղծվել է զրոյից, բարձրացել է ԱՄՆ-ի երկինք. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչո՞վ է պայմանավորված դոլարի փոխարժեքի տատանումը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում 12 անգամ աճել է Ozon-ի 2024 թվականի երրորդ եռամսյակի շրջանառությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Instagram-ն առաջարկում է հարմարավետ լուծում, որը թույլ կտա տեսնել այն, ինչ ձեզ իսկապես հետաքրքրում է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2022թ.-ից սկսած՝ ԱՄՆ Կոնգրեսը Կիևին ավելի քան 180 միլիարդ դոլար է հատկացրել․ Պենտագոն
Հայաստանի պարտատոմսերի շուկան զարգանում է` ստեղծելով նոր հնարավորություններ ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանի ամանորյա զարդարանքի համար կծախսվի 549 մլն 706 հազար դրամ. Սուրեն Գրիգորյան
Հանրապետությունում 1 օրվա ընթացքում բացահայտվել է հանցագործության 153 դեպք
ԱՄՆ-ն 275 մլն դոլարի զենքի նոր փաթեթ է ուղարկել Կիևին
Tesla-ի բաժնետոմսերը շարունակում են աճել. արդյո՞ք Թրամփի վարած քաղաքականությունը նպաստում է աճին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Տեղական արտադրանք. ռուսական ո ՞ր կոսմետիկայի ապրանքանիշերը կարող են փոխարինել արտասահմանյաններին

Մրտ 24, 2022 14:06
548
ADS

2022 թվականի մարտին L’Oréal և Estée Lauder խոշորագույն արտասահմանյան կոսմետիկ կորպորացիաները հայտարարեցին Ռուսաստանում աշխատանքը դադարեցնելու մասին։

Ավելի ուշ ֆրանսիական Sephora կոսմետիկայի մանրածախ վաճառողը նույնպես հայտարարեց խանութների փակման և երկրում առցանց վաճառքի դադարեցման մասին։

Կոսմետիկայի այն խանութներում, որոնք շարունակում են աշխատել, գները զգալիորեն աճել են։ Forbes Life-ը խոսում է դեկորատիվ և մաշկի խնամքի կոսմետիկայի տեղական ապրանքանիշերի մասին, որոնք կարողացել են տեղ գրավել ինչպես ռուսական շուկայում, այնպես էլ` նրա սահմաններից դուրս։Կոսմետիկայի և օծանելիքի ամերիկյան Estée Lauder ընկերությանն են պատկանում այնպիսի ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են` MAC, Clinique, Bobbi Brown, Jo Malone, Origins, DKNY, Tom Ford Beauty: Ֆրանսիական L’Oréal-ը ապրանքներ է վաճառում Garnier, Maybelline New York, Lancome, Vichy և այլ ապրանքանիշերի ներքո։ Ըստ Adindex-ի, ներմուծվող կոսմետիկ արտադրանքի տեսակարար կշիռը Ռուսաստանում կազմում է մոտ 70%: Այնուամենայնիվ, տեղական  ապրանքանիշերը շարունակում են զարգանալ, և պիտակի վրա «Արտադրված է Ռուսաստանում» մակագրությունը ավելի ու ավելի է վստահություն ներշնչում։

Letique

Հակացելյուլիտային և մաշկի խնամքի կոսմետիկայի ապրանքանիշի պատմությունը սկսվել է միլիոնատեր բլոգեր Վալերիա Չեկալինայի տնային գեղեցկության փորձերից։ Աղջիկը կիսվել է մացառների և փաթաթման բաղադրատոմսերով, որոնք կարելի է պատրաստել տանը: Բայց շատ շուտով բաժանորդները սկսեցին դժգոհել, որ այդ գործընթացը չափազանց շատ ժամանակ և գումար է խլում: Այնուհետև, 2018 թվականին, բլոգերը որոշեց թողարկել Letique խնամքի միջոցների իր ապրանքանիշը, որտեղ նա համադրեց իր սիրելի դասական բաղադրատոմսերն ու ժամանակակից մշակումները: Այսօր մարզերում Letique-ն ունի մոտ 75 խանութ, որոնցից 13-ը սեփական են, մնացածը՝ ֆրանշիզա։ Բրենդի բոլոր ապրանքները պատրաստված են բարձրորակ բնական բաղադրիչներից, ներառյալ կոկոսի յուղը և մանդարինի եթերայուղը, որոնք նպաստում են մարմնի արդյունավետ խնամքին, խոնավեցնում և սնուցում են մաշկը և վերականգնում արյան շրջանառությունը: Բացի այդ, 2021 թվականի հոկտեմբերին Letique-ը ներկայացրեց դեկորատիվ կոսմետիկայի Letique Makeup շարքը։ Առցանց կատալոգում կարող եք գտնել նաև անձնական խնամքի համար անհրաժեշտ պարագաներ։

OK beauty

Բավական մատչելի, բայց շքեղ որակի ռուսական ապրանքանիշը շուկայում է արդեն չորս տարի և կարողացել է համաշխարհային ճանաչում ձեռք բերել։ OK Beauty ապրանքները կարելի է տեսնել օտարերկրյա ազդեցիկ գեղեցկության բլոգերների ակնարկներում և ձեռնարկներում: Հատկապես տարածված են բազմաֆունկցիոնալ երանգները. դրանք կարող են օգտագործվել միայն մեկ ապրանքով ամբողջական դիմահարդարման համար: Ապրանքանիշի կատալոգը պարունակում է մի քանի կատեգորիաներ՝ դիմահարդարման, մարմնի խնամքի, գլխամաշկի և մազերի համար: Բոլոր ապրանքները մշակվում են մաշկաբանների, տրիխոլոգների և վարսահարդարների հետ համատեղ: OK Beauty-ն աջակցում է նաև բնական տենդենցին: Ընկերության պաշտոնական կայքում նշվում է ապրանքանիշի հայեցակարգը. «Յուրաքանչյուր կին գեղեցիկ է : Այդ գեղեցկությունը պարզապես պետք է պատշաճ կերպով ընդգծել։

Romanovamakeup

Հայտնի դիմահարդար Օլգա Ռոմանովան երիտասարդ տարիքից աշխատում է գեղեցկության ոլորտում, ուստի գիտի, թե ինչն է պակասում ժամանակակից կոսմետիկայի շուկայում և լրացնում է բացերը։ Romanovamakeup ապրանքանիշը ստեղծվել է նրանց համար, ովքեր ցանկանում են ընդգծել բնական գեղեցկությունը։ Սա ունիվերսալ կոսմետիկա է, որը համապատասխանում է  բոլորին՝ անկախ դիմահարդարման հմտություններից։Մշակման և արտադրության համար հիմնադիրն ընտրել է Գերմանիայի, Իտալիայի և Հարավային Կորեայի լավագույն գործարաններն ու լաբորատորիաները։ Այժմ Romanovamakeup-ի տեսականու մեջ կարող եք գտնել դիմահարդարման վրձիններ, թարթչաներկեր, շրթներկներ, շուրթերի փայլեր, ստվերաներկեր, հայլայթերներ, հոնքերի և աչքերի մատիտներ,, քողարկիչներ, կարմրաներկ և բնական հումքից պատրաստված թարթիչներ, որոնք մնում են անկասկած բեսթսելլեր: Կատալոգը մշտապես թարմացվում է, հայտնվում են ապրանքների և ձևաչափերի նոր երանգներ, որոնք դիվերսիֆիկացնում են կոսմետիկ պայուսակը, օրինակ՝ շրթներկ մատիտի տեսքով։

Don’t Touch My Skin

Բրենդը հայտնվել է Don’t Touch MY Skin բլոգի շնորհիվ։Մոսկվայի պետական ​​համալսարանի գիտաշխատողի  աղջիկը պատմել է կոսմետիկ բաղադրիչների ազդեցության մասին գիտական ​​տեսանկյունից։ Նրա Telegram-ի և Instagram-ի ալիքները հանդիսատեսի շրջանում պահանջարկ դարձան, իսկ 2019-ին Ադելը թողարկեց Don’t Touch My Skin կոսմետիկայի իր բրենդը:Շեշտը դրված է հստակ բաղադրիչների վրա, որոնց արդյունավետությունն ապացուցված է՝ ռետինոլ, վիտամին C, հիալուրոնիկ, սալիցիլային և ազելաաթթուներ։ Նաև կատալոգում կարող եք գտնել շիճուկներ, լվացքի գելեր և լոսյոններ՝ կախված մաշկի տեսակից: