
Երևանում Միացյալ Նահանգների դեսպանատունը տեղեկացնում է, որ 2025 թվականի մայիսի 30-ից սկսած՝ ներգաղթային և ոչ ներգաղթային վիզաների դիմումների գործընթացում գործարկվել է նոր առցանց համակարգ։ Այն փոխարինում է նախկին մեթոդները՝ առաջարկելով ավելի հեշտ, արագ և վերահսկելի փորձ բոլոր դիմորդների համար։
Ինչի՞ համար կարող եք օգտվել նոր համակարգից
ԱՄՆ դեսպանատան նոր համակարգը նախատեսված է հետևյալ կարիքների համար՝
-
Հարցազրույցի օր և ժամ ամրագրում. դիմորդները կարող են ընտրել իրենց հարմար ժամանակը՝ առանց ավելորդ սպասման։
-
Փաստաթղթերի ներկայացում. համակարգը թույլ է տալիս ապահով և կենտրոնացված կերպով ներկայացնել անհրաժեշտ փաստաթղթերը։
-
Հայտ հարցազրույցին չներկայանալու մասին (No Show). եթե որևէ պատճառով չեք կարող ներկայանալ հարցազրույցին, այժմ կարող եք պաշտոնապես ներկայացնել այդ մասին հայտ։
-
Ավելի վաղ հարցազրույցի օրը ամրագրելու հնարավորություն. եթե ուզում եք ավելի շուտ ժամադրվել, հնարավոր է այդ պահանջը ներկայացնել համակարգի միջոցով։
Ինչպե՞ս մուտք գործել նոր համակարգ
Դեսպանատունը հրապարակել է համապատասխան հղում կամ մուտքի ուղեցույց իր պաշտոնական կայքում կամ սոցիալական ցանցերի էջերում։ Կարևոր է պարբերաբար ստուգել տեղեկությունները՝ բացառելու հին հղումներից կամ համակարգերից օգտվելու ռիսկը։
Ու՞մ դիմել տեխնիկական հարցերի դեպքում
Եթե համակարգի օգտագործման ընթացքում առաջանում են տեխնիկական դժվարություններ, օգտվողները կարող են դիմել դեսպանատան կողմից տրամադրվող կապի կենտրոնի կամ օգնության ծառայության։ Սովորաբար դրանք ներառում են՝
-
Էլ․ փոստի հասցե,
-
Հեռախոսահամար,
-
Առցանց օգնության ձև (support ticket system)։
Ո՞ւմ է վերաբերում
Այս համակարգը կիրառելի է բոլոր այն անձանց համար, ովքեր դիմում են`
-
Ներգաղթային վիզայի՝ մշտական բնակության նպատակով,
-
Ոչ ներգաղթային վիզայի՝ զբոսաշրջային, ուսանողական, աշխատանքային և այլ ժամանակավոր նպատակներով։
***
Խորհուրդ. Վիզայի հարցազրույցի նշանակման կամ փաստաթղթերի ներկայացման դեպքում համոզվեք, որ օգտագործում եք միայն պաշտոնական հարթակները, որպեսզի խուսափեք միջնորդներից կամ կասկածելի ծառայություններից։