Մեկ շաբաթում գրանցվել է 674 դեպք, որոնցից 286-ը՝ արտակարգ. եղել է 2 փլուզում, 14 ինքնասպանության փորձ և 207 հրդեհ
Ապրիլին տնտեսական աճն ավելացել է՝ կազմելով 5.4 տոկոս. Համաշխարհային բանկի ամփոփագիրը
Նոր Զելանդիան 9,5 մլն դոլար կհատկացնի՝ որպես Ուկրաինային օգնության հերթական փաթեթ
Մեկ շաբաթում գրանցվել է 674 դեպք, որից 286-ը՝ արտակարգ. 2 փլուզում, 14 ինքնասպանության փորձ, 207 հրդեհ
ԶՊՄԿ-ն հովանավորում է «Դասավանդիր Հայաստան»-ի ծրագրերը Սյունիքում. մանրամասները` ABNews.am կայքում
2025 թվականի ապրիլի 1-ի դրությամբ Ռուսաստանում միջին կենսաթոշակը կազմել է 23,448 ռուբլի՝ մոտ 98,000 դրամ
Իրանում իսրայելական հարվածների սկզբից զոհվել է 13 երեխա. Իրանի ԱՆ
Ծիրանով բեռնված 366 բեռնատար արդեն իսկ հատել է ՌԴ մաքսային սահմանը. նախարար
Բացահայտվել է ներմուծման և իրացման փուլերում 142 միլիոն դրամի հարկերից խուսափելու դեպք․ՊԵԿ
Չինաստանում հողի վաճառքից եկամուտները նվազել են մինչև 10 տարվա նվազագույնը՝ խորացնելով բյուջեի դեֆիցիտը
Եթե փակվի Օրմուզի նեղուցը. իրական սպառնալիք Հայաստանի տնտեսության համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ֆրանսիացի թագուհու ադամանդե մատանին վաճառվել է 14 միլիոն դոլարով
Նավապետ Կուկի՝ 250 տարի առաջ խորտակված նավը գտել են ԱՄՆ ափերի մոտ
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իրանը հայտնում է, որ ԱՄՆ հարձակման ենթարկված միջուկային օբյեկտներում աղտոտման որևէ նշան չի արձանագրվել
Իրանը մտադիր չէ դադարեցնել միջուկային արդյունաբերությունը ԱՄՆ–ի հարվածներից հետո. ԻԱԷԿ
Թրամփը հայտարարել է, որ ԱՄՆ-ն ամբողջությամբ ոչնչացրել է Իրանի ուրանի հարստացման օբյեկտները
Ռոսսելխոզնադզորը կարող է հունիսի 27-ից արգելել ՀՀ-ից ծաղիկների ներմուծումը՝ վնասատուների հայտնաբերման և տվյալների բացակայության հիմքով
Իսրայելի հարձակումներից ի վեր Իրանում զոհվել է 430 խաղաղ բնակիչ, վիրավորվել՝ ավելի քան 3500. Իրանի ԱՆ

Toyota-ի անսպասելի քայլը. ի՞նչ գիտի նա, ինչը չենք նկատում մենք

Մյս 29, 2025 16:32
31

Toyota-ն փոխում է խաղի կանոնները. ինչու են plug-in հիբրիդները դառնում ավտոմոբիլային շուկայի նոր հաղթաթուղթ

Երբ ամբողջ աշխարհը ներդրումներ է ուղղում մաքուր էլեկտրական մեքենաներին, Toyota-ն ևս մեկ անգամ ապացուցում է՝ ինովացիան միայն տեխնոլոգիաների, այլև ռազմավարական համբերության արդյունք է։ Ընկերությունը, որն արդեն տասնամյակներ շարունակ հիբրիդների առաջատարն է, այժմ թիրախավորում է plug-in հիբրիդային (PHEV) սեգմենտը՝ նշանավորելով ավտոմոբիլային բիզնեսում նոր մոդելի վերածնունդ։

Հիբրիդների առաջատարը՝ նոր շնչով

Toyota-ն արդեն ապացուցել է, որ շուկայի զարգացման միտումները կարելի է չմեղմել, այլ կանխատեսել։ Երբ մնացած ավտոարտադրողներն իրենց ուժերն ուղղեցին լիարժեք էլեկտրական մոդելների զարգացմանը, Toyota-ն պահպանեց իր ուշադրությունը հիբրիդային համակարգերի վրա՝ գիտակցելով, որ սպառողը դեռ պատրաստ չէ լիովին փոխել վարքի մոդելը։ Այսօր ընկերությունը ներկայացնում է նոր սերնդի PHEV-ներ՝ սկսած ամենավաճառվող RAV4-ից մինչև Prius-ի վերանայված տարբերակը։

Նոր մոդելների հնարավորությունները խոստումնալից են. օրինակ՝ RAV4 Prime-ը թույլ է տալիս վարել մինչև 50 մղոն (80 կմ) միայն էլեկտրական ռեժիմով, ինչը ավել է նախորդ տարբերակից։ Սա բավարարում է ամերիկացի վարորդների մեծ մասի օրական պահանջները՝ առանց լիցքավորման հաճախակի անհրաժեշտության։

Շուկայի իրականությունը՝ էլեկտրական հեղափոխության սահմանին

Ըստ Toyota-ի գնահատականների՝ մինչև 2030 թվականը իրենց ԱՄՆ վաճառքի շուրջ 20%-ը կկազմեն plug-in հիբրիդները՝ ներկայիս 2.4%-ի փոխարեն։ Դա ոչ միայն սիմվոլիկ աճ է, այլ նաև պարզ ազդակ՝ EV բումի տեմպերը դանդաղել են, իսկ սպառողները փնտրում են միջանկյալ լուծումներ՝ վստահելիություն և ճկունություն ապահովելու համար։

Այսօր Toyota-ն ԱՄՆ-ում առաջարկում է 32 «էլեկտրականացված» մոդել՝ ներառյալ հիբրիդներ, plug-in հիբրիդներ և լիարժեք էլեկտրական մեքենաներ։ 2025 թվականի առաջին եռամսյակում դրանց վաճառքը կազմել է ընկերության ամբողջ վաճառքի գրեթե կեսը։

Բիզնես դաս Toyota-ից

Ի տարբերություն մի շարք ընկերությունների, որոնք շտապեցին լիարժեք վերափոխել իրենց մոդելային շարքերը, Toyota-ն ցույց է տալիս շուկայի նկատմամբ խոր ըմբռնում՝ ընտրելով աստիճանական առաջխաղացման ուղին։ Ընկերությունը հասկանում է՝ ավտոմոբիլային ոլորտի ապագան ոչ թե միայն EV-ներում է, այլ հիբրիդացված բազմազանության մեջ։

Plug-in հիբրիդները կարող են լինել այն անցումային կամուրջը, որը կօգնի սպառողին հարմարվել նոր տեխնոլոգիաներին՝ առանց լիարժեք հարվածի ենթարկվելու լիցքավորման ենթակառուցվածքների բացակայության, մարտկոցների արժեքի կամ մղոնաշնորհի անհանգստությունների պատճառով։

Եզրակացություն. Toyota-ի հաղթաթուղթը կայուն ռազմավարությունն է

Ի տարբերություն «all-in» խաղադրույքների, Toyota-ն կառուցում է կայուն մոդել, որը հենվում է սպառողի վարքի, տնտեսական իրողությունների և տեխնոլոգիական պատրաստության վրա։ Այս մոտեցումը թույլ է տալիս ընկերությանը չպարզապես հետևել մրցակցությանը, այլ դիրքավորվել որպես ապագայի պահանջներին պատրաստված խելացի հսկա։

Plug-in հիբրիդները կարող են չլինել ամենանորարարական կամ ամենաքաղաքականապես սիրված լուծումը, բայց Toyota-ի օրինակով կարելի է եզրակացնել՝ դրանք կարող են լինել ամենաօգտակարն այս փուլում։ Եվ հենց դա է խելացի բիզնեսը՝ չտրվել աղմուկին, այլ կառուցել ապագա՝ հիմնված իրատեսական տվյալների և սպառողի իրական պահանջների վրա։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: