Մանկական հոգեբանները սարսափած են. ChatGPT-ին ավելի մոտ է մեր երեխաներին, քան կարելի է պատկերացնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ առաջատար կառուցապատողները հատուկ առաջարկներով են ներկայացել TOON EXPO MOSCOW 2025-ին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո
Իսրայելի և Իրանի միջև հակամարտությունից կրած վնասը գնահատվում է 3 մլրդ ԱՄՆ դոլար. Bloomberg
Ինչպես հարստանալ՝ Ozon Հայաստան հարթակում մեղր վաճառելով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 26 մլն եվրոյի վարկ և 2 մլն եվրոյի դրամաշնորհ կտրամադրի Հայաստանին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին
«Նաիրիտ»-ի ապամոնտաժման և տարածքի մաքրման համար տրամադրվել է $1.5 մլն դրամաշնորհ Համաշխարհային բանկից
Moody’s-ը հաստատել է Հայաստանի Ba3 վարկանիշը՝ «կայուն» հեռանկարով և 5% տնտեսական աճի կանխատեսմամբ
ԱրարատԲանկը 2024թ․-ին ՄՓՄՁ ոլորտի ֆինանսավորմանն ուղղել է ավելի քան 12 մլրդ ՀՀ դրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երեք եղանակ, որոնցով գործատուները կարող են թիմերն ավելի արդյունավետ դարձնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ երկրների համախառն ՀՆԱ-ն աճել է՝ 1.6 տրիլիոնից հասնելով 2.6 տրիլիոն դոլարի. Վլադիմիր Պուտին
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 99 դեպք. գրանցվել է 12 ավտովթար, վիրավորվել է 18 մարդ
Ռուսաստանի վարկային քարտերի ընդհանուր պարտքը հասել է 575.9 միլիարդ ռուբլու. Forbes
Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվել է շրջանաձև տնտեսության միջազգային ֆորում. դիտեք ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լուծարեց Սյունիքի մարզի Լիճքի միջնակարգ դպրոցը. գյուղում 0-ից 6 տարեկան երեխա չկա
21 անհայտ կորած զինծառայողների ընտանիքները ևս 2 ամիս կստանան 300,000-ական դրամի աջակցությունը
Հունիսին ծիրանով բեռնված 626 մեքենա է անցել ՌԴ, իսկ կոնյակով բեռնված՝ 7 մեքենա մեկ օրում. Գևորգ Պապոյան
Հօգուտ ՀՀ-ի կփոխանցվի շուրջ 227 հազար դոլարին համարժեք 87 միլիոն 622 հազար դրամ. դատախազություն
IDBank-ի ներկայացուցիչը միացել է Trade Finance Global-ի խմբագրական խորհրդին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչու է նույն ապրանքը թանկ ձեր թաղամասում, բայց էժան՝ մյուսում

Մյս 3, 2025 14:30
55

Երբ գնում եք մթերային կամ հագուստի խանութ ու տեսնում, որ որևէ ապրանք այստեղ 1000 դրամ է, իսկ մի քանի կանգառ հեռու՝ ընդամենը 800, բնական է, որ հարց եք տալիս. ինչո՞ւ է նույն ապրանքը թանկ հենց այստեղ։

Պատճառները բազմազան են, և դրանցից մի քանիսը բավականին հետաքրքիր են։ Եկեք հասկանանք՝ ինչ գործոններ են ազդում գների տարբերությունների վրա։

1. Տեղաբաշխման և վարձակալության արժեքը

Ամենակարևոր գործոններից մեկը՝ վաճառքի կետի գտնվելու վայրն է։ Խանութները, որոնք տեղակայված են կենտրոնական, մարդաշատ թաղամասերում կամ մոլերում, հաճախ վճարում են բարձր վարձակալություն։ Այդ ծախսը իր հերթին ներառվում է ապրանքի գնի մեջ։

Օրինակ․ Արաբկիրում կամ Կենտրոնում խանութները կարող են վճարել կրկնակի վարձ, քան Նոր Նորքում կամ Մալաթիայում։

2. Տրանսպորտի և լոգիստիկայի ծախսեր

Որոշ թաղամասեր՝ հատկապես արվարձանայինները կամ գյուղական շրջանները, կարող են դժվար հասանելի լինել մատակարարների համար։ Սա ավելացնում է փոխադրումների գինը, որը ևս փոխանցվում է գնորդին։

3. Սպառողների վճարունակությունը և պահանջարկը

Եթե ձեր թաղամասը համարվում է ավելի բարձր եկամտային մակարդակով՝ վաճառողները կարող են գները բարձր պահել, որովհետև վստահ են, որ մարդիկ, միևնույն է, կգնեն։ Այսինքն՝ նույն ապրանքի վրա թաղամասի «վճարունակության ընկալումը» կարող է ուղղակի ազդել գնի վրա։

4. Տեսականու և մրցակցության մակարդակը

Թաղամասերում, որտեղ շատ մրցակից խանութներ կան, գները հաճախ ցածր են լինում, քանի որ վաճառողները փորձում են գրավել գնորդներին։ Իսկ փոքր թաղամասերում, որտեղ միակ խանութն է գործում, մրցակցությունը չկա, և գները բարձր են։

5. Վաճառքի ծավալներ և «տնտեսության մասշտաբներ»

Մեծ խանութներն ու սուպերմարկետները ապրանքները գնում են մեծածախ ծավալով, ստանալով զեղչեր։ Փոքր խանութները՝ հատկապես թաղամասայինները, ձեռք են բերում քիչ քանակով, հաճախ՝ միջնորդների միջոցով։ Արդյունքում՝ իրենց ինքնարժեքն ավելի բարձր է։

6. Խանութի ռազմավարությունն ու շահույթային մոտեցումը

Որոշ խանութներ կենտրոնանում են բարձր գին – բարձր ծառայություն մոտեցման վրա՝ առաջարկելով ավելի հարմարավետ պայմաններ կամ սպասարկում։ Մյուսները՝ ցածր գների հաշվին փորձում են մեծ քանակությամբ վաճառել։ Այս տարբերությունը ևս ազդում է գնի վրա։

Ի՞նչ անել որպես սպառող

  • Համեմատեք գները տարբեր խանութներում, հատկապես երբ գնում եք մեծ քանակությամբ։

  • Օգտվեք առցանց խանութներից, որտեղ հաճախ գները ավելի թափանցիկ են։

  • Գնում կատարեք մեծածախ սուպերմարկետներից, երբ դա հնարավոր է։

  • Ուշադրություն դարձրեք նաև ապրանքի որակին, ոչ միայն գնին։

Եզրակացություն․ Նույն ապրանքը կարող է տարբեր թաղամասերում ունենալ տարբեր գին՝ մի շարք գործոնների՝ սկսած վարձակալության արժեքից մինչև սպառողների վարքագիծը։ Գիտակցելով այդ գործոնները՝ դուք կարող եք ավելի խելամիտ ընտրություններ կատարել։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: