Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Leasing Expo 2025-ին Ակբա Լիզինգը ներկայացնում է լիզինգի լավագույն պայմանները. դիտեք ABNews.am կայքում
Հատուկ և բացառիկ առաջարկներ Ակբա Լիզինգի կողմից. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչպես կառուցել գին սահմանելու ճիշտ ռազմավարություն նոր բիզնեսում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում 2024 թվականին մոտ 3 հազար լրատվամիջոց է փակվել
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավի մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ով է փոխարինում Ռուսաստանին. Հայաստանի ներմուծման նոր քարտեզը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մեդիա հիմնադրամ. ով է որոշելու, ինչ բովանդակություն հասնի հեռուստադիտողին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի հոկեյի հավաքականը 8։0 հաշվով հաղթել է Իրանին
Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանի առաջին եռամսյակի ՀՆԱ-ն տարեկան կտրվածքով աճել է 5,4%-ով՝ գերազանցելով սպասելիքները
Ռուսաստանն առաջին եռամսյակում Չինաստան է արտահանել 700 տոննա գինի
Ինչու են երկրները հրաժարվում հայկական արտադրանքից․ ինչ չի ասվում պաշտոնապես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025 թվականի մարտին Հայաստան է այցելել 129,887 զբոսաշրջիկ
Եվրոգոտու գնաճը մարտին դանդաղել է մինչև 2.2%
Ինչու է ողջ աշխարհն անցնում էլեկտրամեքենաների, և ինչու այդ փաստը չի կարելի անտեսել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը սկսել է դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արհեստական բանականույթունը կկրճատի կինոարտադրության ծախսերը երկու անգամ, բայց ինչպես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ucom-ը ներկայացնում է UPlay-ը՝ տալով ժամանցի նոր դարաշրջանի մեկնարկը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպես կառուցել գին սահմանելու ճիշտ ռազմավարություն նոր բիզնեսում

Ապր 19, 2025 14:30
15

Նոր բիզնես սկսելիս գինը որոշում է ոչ միայն վաճառքի ծավալները այլ նաև ապրանքանիշի դիրքը հաճախորդի մոտ վստահությունը և ընդհանուր շահութաբերությունը ճիշտ գնագոյացումը պահանջում է խորքային վերլուծություն ռազմավարական մոտեցում և հաճախորդի սպասելիքների ըմբռնում

Շուկայի և մրցակիցների վերլուծություն

Նախքան գնագոյացմանը անցնելը անհրաժեշտ է հասկանալ ինչ գին են սահմանում մրցակիցները ինչ արժեք է ներկայացնում ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը և ինչ է ակնկալում ձեր թիրախային հաճախորդը շուկայից եթե ձեր առաջարկը տարբերվում է ավելի բարձր որակով անհատականացված մոտեցմամբ կամ նորարար լուծումներով հնարավոր է սահմանել ավելի բարձր գին քան մրցակիցները

Գնային դիրքավորում

Ձեր ռազմավարությունը պետք է արտացոլի ինչպես եք ցանկանում ընկալվել շուկայում մատչելի հասանելի տարբերակ պրեմիում բրենդ կամ միջին սեգմենտ ձեր ընտրած դիրքը ուղղակիորեն կազդի գնագոյացման մեխանիզմի վրա

Մուտքային գինը նպատակ ունի գրավել շուկայի զգալի հատվածը մատչելիությամբ պրեմիում մոտեցումը շեշտում է որակը բացառիկությունը և արժեքի բարձր զգացողությունը իսկ տնտեսության վրա հիմնված տարբերակը կենտրոնանում է ծախսերի նվազագույնի և ծավալային վաճառքի վրա

Արժեքի վրա հիմնված գնագոյացում

Սա նշանակում է որ գինը որոշվում է ըստ այն օգուտի որը ձեր ապրանքն ապահովում է հաճախորդին եթե ձեր արտադրանքը խնայում է ժամանակ խթանում է արդյունավետությունը կամ բարելավում է կյանքի որակը հաճախորդը կարող է պատրաստ լինել վճարել ավելի բարձր գին այս մոտեցումը հարմար է նորարար կամ նիշային ապրանքների համար

Ծախսերի վերլուծություն

Ցանկացած գնագոյացման հիմքում պետք է լինի ձեր իրական ծախսերի մանրամասն գնահատումը ներառյալ արտադրության մատակարարման մարքեթինգի բաշխման վարչական ծախսերը ինչպես նաև հարկերը և նպատակային շահույթը գինը պետք է ապահովի ոչ միայն ծախսերի ծածկում այլև կայուն եկամուտ

Թեստավորում և ճկունություն

Սկզբնական գնագոյացման որոշումները միշտ չէ որ ճիշտ են հենց սկզբից ուստի անհրաժեշտ է փորձարկել տարբեր գների տարբերակներ հետևել հաճախորդների վարքագծին և հավաքել հետադարձ կապ այս գործընթացը թույլ է տալիս ճշգրտել գինը շուկայի արձագանքի հիման վրա

Գնային ռազմավարության մշտական վերանայում

Տնտեսական միջավայրը հաճախ է փոխվում և դրա հետ մեկտեղ փոխվում են նաև հաճախորդի սպասելիքները և մրցակցային դաշտը անհրաժեշտ է պարբերաբար վերանայել ձեր գնային ռազմավարությունը նոր տվյալների վերլուծության հիման վրա հարմարեցնել գները ըստ պահանջարկի մրցակցության նոր արժեքների ավելացման կամ այլ գործոնների

Գինը նոր բիզնեսի համար ավելի քան պարզապես թվային ցուցիչ է: Այն ազդում է բրենդի ընկալման հաճախորդների որոշումների և բիզնեսի կայունության վրա ճիշտ ռազմավարություն մշակելու համար հարկավոր է դիտարկել շուկան մրցակցությունը հաճախորդի հոգեբանությունը և ձեր արժեքային առաջարկը միասին միայն այս ամբողջական մոտեցումը կարող է բերել հաջողություն գնային քաղաքականության մեջ

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: