2025 թվականի ապրիլի 1-ի դրությամբ Ռուսաստանում միջին կենսաթոշակը կազմել է 23,448 ռուբլի՝ մոտ 98,000 դրամ
Իրանում իսրայելական հարվածների սկզբից զոհվել է 13 երեխա. Իրանի ԱՆ
Ծիրանով բեռնված 366 բեռնատար արդեն իսկ հատել է ՌԴ մաքսային սահմանը. նախարար
Բացահայտվել է ներմուծման և իրացման փուլերում 142 միլիոն դրամի հարկերից խուսափելու դեպք․ՊԵԿ
Չինաստանում հողի վաճառքից եկամուտները նվազել են մինչև 10 տարվա նվազագույնը՝ խորացնելով բյուջեի դեֆիցիտը
Եթե փակվի Օրմուզի նեղուցը. իրական սպառնալիք Հայաստանի տնտեսության համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ֆրանսիացի թագուհու ադամանդե մատանին վաճառվել է 14 միլիոն դոլարով
Նավապետ Կուկի՝ 250 տարի առաջ խորտակված նավը գտել են ԱՄՆ ափերի մոտ
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իրանը հայտնում է, որ ԱՄՆ հարձակման ենթարկված միջուկային օբյեկտներում աղտոտման որևէ նշան չի արձանագրվել
Իրանը մտադիր չէ դադարեցնել միջուկային արդյունաբերությունը ԱՄՆ–ի հարվածներից հետո. ԻԱԷԿ
Թրամփը հայտարարել է, որ ԱՄՆ-ն ամբողջությամբ ոչնչացրել է Իրանի ուրանի հարստացման օբյեկտները
Ռոսսելխոզնադզորը կարող է հունիսի 27-ից արգելել ՀՀ-ից ծաղիկների ներմուծումը՝ վնասատուների հայտնաբերման և տվյալների բացակայության հիմքով
Իսրայելի հարձակումներից ի վեր Իրանում զոհվել է 430 խաղաղ բնակիչ, վիրավորվել՝ ավելի քան 3500. Իրանի ԱՆ
ԵՄ-ը հետաձգել է ռուսական նավթի գնային շեմի նվազեցումը Իսրայելի եւ Իրանի հակամարտության պատճառով
Ռուսաստանը դեմ է, որ Իրանը զանգվածային ոչնչացման զենք ունենա. Պուտին
Հայաստանի էկոնոմիկայի նախարարն ու ՊԵԿ նախագահը կմեկնեն Վրաստան
Թրամփը դեմ է ՆԱՏՕ-ի ռազմական ծախսերն ԱՄՆ-ի համար 5%-ով բարձրացնելուն՝ կոչ անելով եվրոպացիներին ստանձնել այդ բեռը
Հինգ Դաս, որ Qyachal-ի վրիպակից կարող է սովորել ամեն բրենդ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպես կառուցել գին սահմանելու ճիշտ ռազմավարություն նոր բիզնեսում

Ապր 19, 2025 14:30
21

Նոր բիզնես սկսելիս գինը որոշում է ոչ միայն վաճառքի ծավալները այլ նաև ապրանքանիշի դիրքը հաճախորդի մոտ վստահությունը և ընդհանուր շահութաբերությունը ճիշտ գնագոյացումը պահանջում է խորքային վերլուծություն ռազմավարական մոտեցում և հաճախորդի սպասելիքների ըմբռնում

Շուկայի և մրցակիցների վերլուծություն

Նախքան գնագոյացմանը անցնելը անհրաժեշտ է հասկանալ ինչ գին են սահմանում մրցակիցները ինչ արժեք է ներկայացնում ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը և ինչ է ակնկալում ձեր թիրախային հաճախորդը շուկայից եթե ձեր առաջարկը տարբերվում է ավելի բարձր որակով անհատականացված մոտեցմամբ կամ նորարար լուծումներով հնարավոր է սահմանել ավելի բարձր գին քան մրցակիցները

Գնային դիրքավորում

Ձեր ռազմավարությունը պետք է արտացոլի ինչպես եք ցանկանում ընկալվել շուկայում մատչելի հասանելի տարբերակ պրեմիում բրենդ կամ միջին սեգմենտ ձեր ընտրած դիրքը ուղղակիորեն կազդի գնագոյացման մեխանիզմի վրա

Մուտքային գինը նպատակ ունի գրավել շուկայի զգալի հատվածը մատչելիությամբ պրեմիում մոտեցումը շեշտում է որակը բացառիկությունը և արժեքի բարձր զգացողությունը իսկ տնտեսության վրա հիմնված տարբերակը կենտրոնանում է ծախսերի նվազագույնի և ծավալային վաճառքի վրա

Արժեքի վրա հիմնված գնագոյացում

Սա նշանակում է որ գինը որոշվում է ըստ այն օգուտի որը ձեր ապրանքն ապահովում է հաճախորդին եթե ձեր արտադրանքը խնայում է ժամանակ խթանում է արդյունավետությունը կամ բարելավում է կյանքի որակը հաճախորդը կարող է պատրաստ լինել վճարել ավելի բարձր գին այս մոտեցումը հարմար է նորարար կամ նիշային ապրանքների համար

Ծախսերի վերլուծություն

Ցանկացած գնագոյացման հիմքում պետք է լինի ձեր իրական ծախսերի մանրամասն գնահատումը ներառյալ արտադրության մատակարարման մարքեթինգի բաշխման վարչական ծախսերը ինչպես նաև հարկերը և նպատակային շահույթը գինը պետք է ապահովի ոչ միայն ծախսերի ծածկում այլև կայուն եկամուտ

Թեստավորում և ճկունություն

Սկզբնական գնագոյացման որոշումները միշտ չէ որ ճիշտ են հենց սկզբից ուստի անհրաժեշտ է փորձարկել տարբեր գների տարբերակներ հետևել հաճախորդների վարքագծին և հավաքել հետադարձ կապ այս գործընթացը թույլ է տալիս ճշգրտել գինը շուկայի արձագանքի հիման վրա

Գնային ռազմավարության մշտական վերանայում

Տնտեսական միջավայրը հաճախ է փոխվում և դրա հետ մեկտեղ փոխվում են նաև հաճախորդի սպասելիքները և մրցակցային դաշտը անհրաժեշտ է պարբերաբար վերանայել ձեր գնային ռազմավարությունը նոր տվյալների վերլուծության հիման վրա հարմարեցնել գները ըստ պահանջարկի մրցակցության նոր արժեքների ավելացման կամ այլ գործոնների

Գինը նոր բիզնեսի համար ավելի քան պարզապես թվային ցուցիչ է: Այն ազդում է բրենդի ընկալման հաճախորդների որոշումների և բիզնեսի կայունության վրա ճիշտ ռազմավարություն մշակելու համար հարկավոր է դիտարկել շուկան մրցակցությունը հաճախորդի հոգեբանությունը և ձեր արժեքային առաջարկը միասին միայն այս ամբողջական մոտեցումը կարող է բերել հաջողություն գնային քաղաքականության մեջ

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: