Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իրանը հայտնում է, որ ԱՄՆ հարձակման ենթարկված միջուկային օբյեկտներում աղտոտման որևէ նշան չի արձանագրվել
Իրանը մտադիր չէ դադարեցնել միջուկային արդյունաբերությունը ԱՄՆ–ի հարվածներից հետո. ԻԱԷԿ
Թրամփը հայտարարել է, որ ԱՄՆ-ն ամբողջությամբ ոչնչացրել է Իրանի ուրանի հարստացման օբյեկտները
Ռոսսելխոզնադզորը կարող է հունիսի 27-ից արգելել ՀՀ-ից ծաղիկների ներմուծումը՝ վնասատուների հայտնաբերման և տվյալների բացակայության հիմքով
Իսրայելի հարձակումներից ի վեր Իրանում զոհվել է 430 խաղաղ բնակիչ, վիրավորվել՝ ավելի քան 3500. Իրանի ԱՆ
ԵՄ-ը հետաձգել է ռուսական նավթի գնային շեմի նվազեցումը Իսրայելի եւ Իրանի հակամարտության պատճառով
Ռուսաստանը դեմ է, որ Իրանը զանգվածային ոչնչացման զենք ունենա. Պուտին
Հայաստանի էկոնոմիկայի նախարարն ու ՊԵԿ նախագահը կմեկնեն Վրաստան
Թրամփը դեմ է ՆԱՏՕ-ի ռազմական ծախսերն ԱՄՆ-ի համար 5%-ով բարձրացնելուն՝ կոչ անելով եվրոպացիներին ստանձնել այդ բեռը
Հինգ Դաս, որ Qyachal-ի վրիպակից կարող է սովորել ամեն բրենդ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իսրայելում ՀՀ դեսպանությունը հորդորում է ՀՀ քաղաքացիներին զգոն լինել ու հետևել պաշտոնական հաղորդումներին. +972 58 607 0313
Կայացել է ԱրարատԲանկի բաժնետերերի տարեկան ընդհանուր ժողովը. դիտեք ABNews.am կայքում
Եվրոպական ներդրումային բանկը €70 մլրդ կուղղի տեխնոլոգիական ոլորտին՝ խթանելու նորարարությունն ու արդյունաբերական զարգացումը
Եվրոպական ներդրումային բանկը €100 մլրդ սահմանաչափով 2025-ին կներդնի պաշտպանության, էներգացանցերի և էներգախնայողության մեջ
Իռլանդիան դադարեցրել է ածխով էներգիայի արտադրությունը․ շուտով նույնը կկատարեն Իսպանիան ու Իտալիան
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 110 դեպք. գրանցվել է 10 ավտովթար, վիրավորվել է 10 մարդ
Մեծ Բրիտանիայում մանրածախ վաճառքը մայիսին նվազել է 2.7 տոկոսով
Անապահով անձանց աշխատանքի ընդունած գործատուները կստանան ամսական 73,000 դրամ աջակցություն
Իսրայելում արգելափակված հայ զբոսաշրջիկներն արդեն Հայաստանում են

Նորարարական մարքեթինգի ռազմավարություններ, որոնք գրավում են երիտասարդ սերունդներին

Հնվ 5, 2025 16:55
59

Այսօրվա երիտասարդ սերունդը, որն առավելապես անվանում են Gen Z և միլենիալներ, ձևավորում է շուկայի մեծ մասը և մեծապես ազդում բիզնեսի զարգացման վրա։ Նրանց հետ հաղորդակցվելու և նրանց ուշադրությունը գրավելու համար ավանդական մարքեթինգային մոտեցումները հաճախ բավարար չեն։ Ահա նորարարական ռազմավարություններ, որոնք հատուկ մշակված են երիտասարդ սերնդին գրավելու համար։

1. Բովանդակություն, որը խոսում է արժեքների մասին

Երիտասարդները նախընտրում են բրենդներ, որոնք ունեն հստակ արժեքներ և նպատակ։ Նրանք ակնկալում են, որ բիզնեսը ոչ միայն վաճառի ապրանք կամ ծառայություն, այլև մասնակցի սոցիալական կամ բնապահպանական խնդիրների լուծմանը։ Օրինակ՝ բրենդները կարող են ընդգծել իրենց կայունության կամ սոցիալական պատասխանատվության նախաձեռնությունները։

2. Դինամիկ և վիզուալ բովանդակություն

Սոցիալական մեդիան՝ հատկապես TikTok-ը, Instagram-ը և Snapchat-ը, մեծ դեր ունի երիտասարդ սերնդի կյանքի մեջ։ Բրենդները պետք է օգտագործեն վիզուալ ազդեցիկ բովանդակություն՝ կարճ վիդեոներ, ինֆոգրաֆիկներ և մեմեր, որոնք գրավում են ուշադրությունն առաջին իսկ վայրկյաններին։

3. Ազդեցիկների (influencers) հետ համագործակցություն

Ազդեցիկները կարևոր գործիք են, երբ խոսքը գնում է երիտասարդների հետ կապ հաստատելու մասին։ Փոքր, բայց վստահելի միկրոազդեցիկների միջոցով հնարավոր է ստեղծել իրական և անձնական կապեր, որոնք երիտասարդները գնահատում են։

4. Ինտերակտիվ մարքեթինգ

Ինտերակտիվ բովանդակությունն ավելացնում է ներգրավվածությունը։ Վիկտորինաներ, խաղեր, առցանց ակցիաներ և անհատականացված առաջարկներ, որոնք հիմնված են օգտագործողի նախասիրությունների վրա, կարևոր են երիտասարդների ուշադրությունը գրավելու համար։

5. Տեխնոլոգիաների ինտեգրում

Տեխնոլոգիաների նորարարությունները, ինչպես վիրտուալ իրականությունը (VR) կամ արհեստական ինտելեկտը (AI), կարող են ստեղծել յուրահատուկ փորձ, որը կգրավի երիտասարդ սպառողներին։ Օրինակ՝ բրենդները կարող են առաջարկել վիրտուալ փորձարկումներ կամ AI-ի օգնությամբ անհատականացված առաջարկներ։

6. Արագություն և պարզություն

Երիտասարդ սերունդը գնահատում է արագությունը և պարզությունը։ Սա նշանակում է, որ վեբ կայքերը, հավելվածները կամ գնումների գործընթացը պետք է լինեն հնարավորինս արագ և հասկանալի։

7. Հումոր և ստեղծագործականություն

Հումորը և ստեղծագործականությունը կարևոր են երիտասարդների սիրտը շահելու համար։ Մարքեթինգի արշավները պետք է լինեն զվարճալի և նորարարական՝ ապահովելով բարձր հիշվողություն։

8. Համայնքային զգացողության ստեղծում

Երիտասարդները սիրում են զգալ, որ իրենց ընտրած բրենդները մոտ են իրենց հետաքրքրություններին և ստեղծում են համայնք։ Սա կարելի է իրականացնել սոցիալական մեդիայում խմբերի կամ միջոցառումների միջոցով։

9. Կայուն և բարոյական մոտեցում

Երիտասարդ սերունդը շատ ավելի տեղեկացված է բնապահպանական խնդիրների և էթիկական արտադրության մասին։ Այս մոտեցումը մարքեթինգում ընդգծելով՝ բրենդը կարող է ավելի վստահելի դառնալ։