AmCham-ը ամանորյա հրաշք կնվիրի արցախահայերին. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչու՞ է Apple-ը խզում կապերը Nvidia-ի հետ և ի՞նչ նորույթ է խոստանում 2026 թվականին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ամանորյա հոգատարություն սահմանամերձ գյուղերին. ԱրարատԲանկի նվերները՝ 400 երեխայի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վրացական գինու արտահանումն աճել է. 71%-ն արտահանվել է Ռուսաստան
Մինչև գարուն Ճապոնիայում ավելի քան 6000 պարենային ապրանք կթանկանա
Ի՞նչ փոփոխություններ են սպասվում եկամտային հարկի վերադարձի դեպքում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիայի Կենտրոնական բանկն իջեցնել է հիմնական տոկոսադրույքը 47,5%
Ինչպե՞ս օգտվել e-Request.am-ից՝ պետական մարմիններին դիմելու համար. մաս 3. դիտեք ABNews.am կայքում
Որո՞նք են տնտեսական անկման խորքային պատճառները Հայաստանում՝ ըստ «Փաստ» օրաթերթի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ամունդի-Ակբան շարունակում է աջակցել Հայաստանի տնտեսական զարգացմանը. դիտեք ABNews.am կայքում
«Քո կողքին» աջակցության ծրագրի շահառուները՝ IDBank-ում. դիտեք ABNews.am կայքում
Հայաստանի արտահանման և ներմուծման ծավալները 2024-ին. տվյալներ և վերլուծություն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Տարեկան վրափ ափ․ թոփ 10 իրադարձություններ, որոնք կհիշատակեն 2024 թվականը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպե՞ս կփոխվի կրիպտո շուկան 2025-ին՝ ըստ նոր կարգավորումների և տեխնոլոգիաների․ Forbes-ի կանխատեսումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024թ. հունվար-նոյեմբեր ամիսների տնտեսական ցուցանիշների համեմատական վերլուծություն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«ԱՄՆ-ը կսնանկանա». Իլոն Մասկի կտրուկ հայտարարությունը պետական պարտքի մասին․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկի Card2Card արշավի մրցանակները հանձնվել են հաղթողներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Պետական բյուջեի եկամուտներն ու ծախսերը 2024-ին․ ի՞նչ է պարզվում տարեկան հաշվետվությունից․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ուժեղացված ծառայություն Սևանում. լճից դուրս է բերվել 168 ձկնորսական ցանց, 119 խեցգետնաորսիչ, առգրավվել է 83 կգ սիգ
Իդրամը՝ Պարենային ապահովության խնդրի դեմ պայքարում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Խանութները դատարկ են, առցանց հարթակները՝ բեռնված. «Սև ուրբաթ 2024»-ի արդյունքները

Դկտ 3, 2024 15:51
19
ADS

Այս տարվա «Սև ուրբաթը» աչքի ընկավ ռեկորդային ծախսերով․ գնորդները ընդհանուր առմամբ ծախսել են 10.8 միլիարդ դոլար՝ հիմնականում առցանց գնումների միջոցով։

Այս ցուցանիշը 10%-ով գերազանցում է նախորդ տարվա տվյալները և կրկնակի բարձր է 2017-ի համեմատ։ Adobe-ի տվյալներով՝ առավոտյան 10:00-ից մինչև 14:00-ն ընկած ժամանակահատվածում առցանց գնորդները ծախսել են շուրջ 11.3 միլիոն դոլար:

Վիվեկ Պանդյան, Adobe Digital Insights-ի առաջատար վերլուծաբան, նշում է.
«10 միլիարդ դոլարի սահմանն անցնելը մեծ նշաձող է «Սև ուրբաթի» համար, որն ավանդաբար կապվում էր խանութներում ֆիզիկական գնումների հետ»։

Առցանց գնումների աճ և բջջային սարքերի դերը

PYMNTS Intelligence-ի նոր հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ սպառողները շարունակում են նախընտրել առցանց գնումներ։ «Սև ուրբաթին» գնորդների 72%-ը կատարել է առնվազն մեկ գնում էլեկտրոնային առևտրի միջոցով, մինչդեռ միայն 28%-ն է նախընտրել բացառապես խանութներ։ Բացի այդ, առցանց գնումների 69%-ը կատարվել է բջջային սարքերով՝ 1%-ով գերազանցելով նախորդ տարվա ցուցանիշը:

Mastercard SpendingPulse-ի տվյալները վկայում են, որ առցանց վաճառքները աճել են 14.6%-ով:

Mastercard-ի հայտարարությունը շեշտում է.
«Վերջին տարիներին «Սև ուրբաթը» դարձել է ոչ միայն մեկ օր, այլ մի ամբողջ ժամանակաշրջան, որտեղ սպառողները կարող են գտնել շահավետ առաջարկներ»:

Խանութների թրաֆիկի նվազում և խթանող զեղչեր

Նույնիսկ զգալի առցանց աճի պայմաններում՝ ֆիզիկական խանութները այս տարի ավելի դատարկ էին: NPR-ի զեկույցի համաձայն՝ Sensormatic Solutions-ի տվյալները ցույց են տվել, որ խանութների հաճախորդների թրաֆիկը նվազել է 8.2%-ով նախորդ տարվա համեմատ:

Այնուամենայնիվ, խանութներ այցելելու ցանկություն դրսևորել են նրանք, ովքեր փնտրում էին խոշոր զեղչեր: Օրինակ՝ Forever 21-ը գրավել է մեծ թվով հաճախորդների՝ առաջարկելով 50%-ից 70%-ի զեղչեր, իսկ H&M-ի 30%-ի զեղչերը համեմատաբար ավելի քիչ ազդեցություն են ունեցել:

«Սև ուրբաթ»՝ որպես երկարատև տոնական առևտրի շրջան

Վերջին տարիներին «Սև ուրբաթը» վերածվել է ավելի լայն ժամանակահատվածի, որտեղ առաջարկները հասանելի են ոչ միայն մեկ օր, այլ մի քանի օր կամ շաբաթվա ընթացքում։ Այս միտումը նպաստում է առցանց առևտրի աճին, մինչդեռ խանութները պայքարում են խթանելու իրենց երթևեկությունը:

Այս տարվա արդյունքները վկայում են սպառողների վարքագծի կարևոր փոփոխությունների մասին, որոնցում առաջնային տեղ է գրավում առցանց գնումների արագացված զարգացումը։ Խանութները ստիպված կլինեն վերաիմաստավորել իրենց ռազմավարությունը՝ բավարարելու գնորդների փոփոխվող կարիքները։