Rexus Premium Club. վստահելի և որակյալ կապեր` անկաշկանդ մթնոլորտում․ դիտեք ABNews.am կայքում
LikeNet․ հուսալիությունն անուն ունի. դիտեք ABNews.am կայքում
Հայաստանի տնտեսական ակտիվությունն ապրիլին աճել է 5.4%-ով
Թմրանյութեր օգտագործելու համար 10 ոստիկան է ազատվել աշխատանքից․ Հետք
Մեկ շաբաթում գրանցվել է 674 դեպք, որոնցից 286-ը՝ արտակարգ. եղել է 2 փլուզում, 14 ինքնասպանության փորձ և 207 հրդեհ
Ապրիլին տնտեսական աճն ավելացել է՝ կազմելով 5.4 տոկոս. Համաշխարհային բանկի ամփոփագիրը
Նոր Զելանդիան 9,5 մլն դոլար կհատկացնի՝ որպես Ուկրաինային օգնության հերթական փաթեթ
Մեկ շաբաթում գրանցվել է 674 դեպք, որից 286-ը՝ արտակարգ. 2 փլուզում, 14 ինքնասպանության փորձ, 207 հրդեհ
ԶՊՄԿ-ն հովանավորում է «Դասավանդիր Հայաստան»-ի ծրագրերը Սյունիքում. մանրամասները` ABNews.am կայքում
2025 թվականի ապրիլի 1-ի դրությամբ Ռուսաստանում միջին կենսաթոշակը կազմել է 23,448 ռուբլի՝ մոտ 98,000 դրամ
Իրանում իսրայելական հարվածների սկզբից զոհվել է 13 երեխա. Իրանի ԱՆ
Ծիրանով բեռնված 366 բեռնատար արդեն իսկ հատել է ՌԴ մաքսային սահմանը. նախարար
Բացահայտվել է ներմուծման և իրացման փուլերում 142 միլիոն դրամի հարկերից խուսափելու դեպք․ՊԵԿ
Չինաստանում հողի վաճառքից եկամուտները նվազել են մինչև 10 տարվա նվազագույնը՝ խորացնելով բյուջեի դեֆիցիտը
Եթե փակվի Օրմուզի նեղուցը. իրական սպառնալիք Հայաստանի տնտեսության համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ֆրանսիացի թագուհու ադամանդե մատանին վաճառվել է 14 միլիոն դոլարով
Նավապետ Կուկի՝ 250 տարի առաջ խորտակված նավը գտել են ԱՄՆ ափերի մոտ
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իրանը հայտնում է, որ ԱՄՆ հարձակման ենթարկված միջուկային օբյեկտներում աղտոտման որևէ նշան չի արձանագրվել

Խաղային միջավայրերը որպես նոր մարքեթինգային հարթակ

Դկտ 1, 2024 19:37
30

Խաղերը վաղուց դուրս են եկել զուտ ժամանցի սահմաններից՝ վերածվելով համաշխարհային ազդեցության մեդիա հարթակների։ Ամբողջ աշխարհում ավելի քան երեք միլիարդ թվային խաղացող ձևավորում են նոր տնտեսական իրականություն, որտեղ սպառողներն առավել ակտիվ ներգրավվածություն են ցուցաբերում։

Այս միջավայրերը ներառում են հարուստ գրաֆիկական աշխարհներ, համայնքային փոխազդեցություններ և հնարավորություններ անհատականացված բովանդակության համար, որոնք կարող են օգտակար լինել բրենդների համար։

Բրենդները սկսում են հասկանալ, որ խաղային էկոհամակարգերը կարող են ավելին լինել, քան պարզապես գովազդային հարթակներ։ Խաղերի միջոցով հնարավոր է ստեղծել սպառողների հետ ավելի խորը և անձնական կապեր։ Սակայն ինչպե՞ս կարող են բրենդները ճիշտ օգտագործել այս միջավայրը։ Ահա մի քանի հիմնական մոտեցում։

Ինչպե՞ս ներգրավել խաղային համայնքները

1. Ինտեգրված գովազդներ խաղերի ներսում
Խաղային աշխարհում գովազդի ավանդական ձևերն այլևս այնքան արդյունավետ չեն, որքան լինում էին։ Այսօր բրենդները կարող են ինտեգրվել խաղային միջավայրերին այնպես, որ դրանք դառնան խաղացողի փորձի մաս։ Օրինակ՝ իրական ապրանքանիշերի խանութներ, հագուստ կամ ծառայություններ կարող են տեղ գտնել խաղային աշխարհներում, ինչպիսին են Fortnite-ի և Roblox-ի նման խաղերը։

2. Իրադարձությունների հովանավորում և համագործակցություններ
Շատ խաղեր կազմակերպում են համայնքային իրադարձություններ կամ մեծամասշտաբ մրցումներ։ Այս միջոցառումները հիանալի հարթակ են բրենդների համար իրենց տեսանելիությունն ապահովելու և նոր լսարաններ գրավելու համար։ Օրինակ՝ League of Legends-ի կամ Dota 2-ի համաշխարհային մրցաշարերը հնարավորություն են տալիս հովանավորողներին ուղիղ շփվել միլիոնավոր երկրպագուների հետ։

3. Նորարարական վիրտուալ ապրանքներ
Խաղային աշխարհում մեծ տարածում են ստացել վիրտուալ ապրանքները, ինչպիսիք են հերոսների հագուստները, զենքի ձևավորումները և այլ պարագաներ։ Բրենդները կարող են ստեղծել իրենց լոգոտիպով կամ դիզայնով վիրտուալ իրեր, որոնք խաղացողները կարող են գնել կամ օգտագործել խաղերում։ Օրինակ՝ Gucci-ն ստեղծել է վիրտուալ հագուստներ, որոնք վաճառվում են մի շարք խաղերում։

Խաղային միջավայրի հիմնական առավելությունները բրենդների համար

1. Ներգրավվածության բարձր մակարդակ
Խաղացողները միջինը անցկացնում են 6-8 ժամ շաբաթական խաղերում՝ հաճախ ցուցաբերելով խորքային ներգրավվածություն։ Սա բրենդների համար հնարավորություն է՝ ոչ միայն հասնելու իրենց լսարանին, այլև ապահովելու երկարաժամկետ կապ։

2. Մասնակցային մարքեթինգ
Խաղային միջավայրերում բրենդները կարող են մասնակցել ստեղծագործական նախագծերի, որոնցում ներգրավված են խաղացողները։ Օրինակ՝ որոշ խաղեր թույլ են տալիս խաղացողներին ստեղծել բովանդակություն, որը կարող է ընդգրկել բրենդի տարրեր։

3. Էմոցիոնալ կապի ձևավորում
Խաղերը հաճախ ստեղծում են հիշարժան պահեր և դրական էմոցիաներ, որոնք խաղացողները կապում են տվյալ բրենդի հետ։ Սա հնարավորություն է տալիս բրենդներին ոչ միայն լինել տեսանելի, այլև հիշվող։

Ապագայի հեռանկարները

Ինչպես տեխնոլոգիաները զարգանում են, խաղային աշխարհները ավելի ինտերակտիվ և իրատեսական են դառնում։ Արհեստական ինտելեկտի, վիրտուալ իրականության (VR) և ընդլայնված իրականության (AR) կիրառմամբ խաղերը կդառնան ոչ միայն ժամանցային, այլև կրթական, ստեղծագործական և նույնիսկ բիզնեսի գործիքներ։ Այսպիսով, բրենդների համար առաջնահերթ կլինի շարունակել հարմարվել և ներդնել նորարարական մոտեցումներ՝ խաղային միջավայրերում ավելի մեծ ազդեցություն ունենալու համար։

***

Խաղային միջավայրերը նոր հնարավորություններ են ստեղծում բրենդների համար։ Դրանք արդեն ապացուցել են իրենց արդյունավետությունը, և առաջիկա տարիներին այս տենդենցը միայն կաճի։ Այն բրենդները, որոնք կկարողանան ճիշտ ինտեգրվել այս միջավայրերին, ոչ միայն կբարձրացնեն իրենց տեսանելիությունը, այլև կապահովեն երկարաժամկետ հաջողություններ՝ սպառողների հետ ավելի խոր կապերի միջոցով։

Աղբյուր՝ Harvard Business Review