Ռուսաստանում 2024 թվականին մոտ 3 հազար լրատվամիջոց է փակվել
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավի մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ով է փոխարինում Ռուսաստանին. Հայաստանի ներմուծման նոր քարտեզը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մեդիա հիմնադրամ. ով է որոշելու, ինչ բովանդակություն հասնի հեռուստադիտողին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի հոկեյի հավաքականը 8։0 հաշվով հաղթել է Իրանին
Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանի առաջին եռամսյակի ՀՆԱ-ն տարեկան կտրվածքով աճել է 5,4%-ով՝ գերազանցելով սպասելիքները
Ռուսաստանն առաջին եռամսյակում Չինաստան է արտահանել 700 տոննա գինի
Ինչու են երկրները հրաժարվում հայկական արտադրանքից․ ինչ չի ասվում պաշտոնապես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025 թվականի մարտին Հայաստան է այցելել 129,887 զբոսաշրջիկ
Եվրոգոտու գնաճը մարտին դանդաղել է մինչև 2.2%
Ինչու է ողջ աշխարհն անցնում էլեկտրամեքենաների, և ինչու այդ փաստը չի կարելի անտեսել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը սկսել է դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արհեստական բանականույթունը կկրճատի կինոարտադրության ծախսերը երկու անգամ, բայց ինչպես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ucom-ը ներկայացնում է UPlay-ը՝ տալով ժամանցի նոր դարաշրջանի մեկնարկը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ադրբեջանում ռազմական ծախսերը 2026 թվականին կգերազանցեն 4,7 մլրդ դոլարը
IDBank-ը միացել է BACEE-ին․ Բուդապեշտում անդամակցության պայմանագիր է կնքվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սպիտակ տունը Չինաստանին սպառնացել է մինչև 245% մաքսատուրքերով
Չբաշխված շահույթը կտրուկ նվազել է. արդյոք բանկերն անցում են կատարում նոր ռազմավարության. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Խաղային միջավայրերը որպես նոր մարքեթինգային հարթակ

Դկտ 1, 2024 19:37
19

Խաղերը վաղուց դուրս են եկել զուտ ժամանցի սահմաններից՝ վերածվելով համաշխարհային ազդեցության մեդիա հարթակների։ Ամբողջ աշխարհում ավելի քան երեք միլիարդ թվային խաղացող ձևավորում են նոր տնտեսական իրականություն, որտեղ սպառողներն առավել ակտիվ ներգրավվածություն են ցուցաբերում։

Այս միջավայրերը ներառում են հարուստ գրաֆիկական աշխարհներ, համայնքային փոխազդեցություններ և հնարավորություններ անհատականացված բովանդակության համար, որոնք կարող են օգտակար լինել բրենդների համար։

Բրենդները սկսում են հասկանալ, որ խաղային էկոհամակարգերը կարող են ավելին լինել, քան պարզապես գովազդային հարթակներ։ Խաղերի միջոցով հնարավոր է ստեղծել սպառողների հետ ավելի խորը և անձնական կապեր։ Սակայն ինչպե՞ս կարող են բրենդները ճիշտ օգտագործել այս միջավայրը։ Ահա մի քանի հիմնական մոտեցում։

Ինչպե՞ս ներգրավել խաղային համայնքները

1. Ինտեգրված գովազդներ խաղերի ներսում
Խաղային աշխարհում գովազդի ավանդական ձևերն այլևս այնքան արդյունավետ չեն, որքան լինում էին։ Այսօր բրենդները կարող են ինտեգրվել խաղային միջավայրերին այնպես, որ դրանք դառնան խաղացողի փորձի մաս։ Օրինակ՝ իրական ապրանքանիշերի խանութներ, հագուստ կամ ծառայություններ կարող են տեղ գտնել խաղային աշխարհներում, ինչպիսին են Fortnite-ի և Roblox-ի նման խաղերը։

2. Իրադարձությունների հովանավորում և համագործակցություններ
Շատ խաղեր կազմակերպում են համայնքային իրադարձություններ կամ մեծամասշտաբ մրցումներ։ Այս միջոցառումները հիանալի հարթակ են բրենդների համար իրենց տեսանելիությունն ապահովելու և նոր լսարաններ գրավելու համար։ Օրինակ՝ League of Legends-ի կամ Dota 2-ի համաշխարհային մրցաշարերը հնարավորություն են տալիս հովանավորողներին ուղիղ շփվել միլիոնավոր երկրպագուների հետ։

3. Նորարարական վիրտուալ ապրանքներ
Խաղային աշխարհում մեծ տարածում են ստացել վիրտուալ ապրանքները, ինչպիսիք են հերոսների հագուստները, զենքի ձևավորումները և այլ պարագաներ։ Բրենդները կարող են ստեղծել իրենց լոգոտիպով կամ դիզայնով վիրտուալ իրեր, որոնք խաղացողները կարող են գնել կամ օգտագործել խաղերում։ Օրինակ՝ Gucci-ն ստեղծել է վիրտուալ հագուստներ, որոնք վաճառվում են մի շարք խաղերում։

Խաղային միջավայրի հիմնական առավելությունները բրենդների համար

1. Ներգրավվածության բարձր մակարդակ
Խաղացողները միջինը անցկացնում են 6-8 ժամ շաբաթական խաղերում՝ հաճախ ցուցաբերելով խորքային ներգրավվածություն։ Սա բրենդների համար հնարավորություն է՝ ոչ միայն հասնելու իրենց լսարանին, այլև ապահովելու երկարաժամկետ կապ։

2. Մասնակցային մարքեթինգ
Խաղային միջավայրերում բրենդները կարող են մասնակցել ստեղծագործական նախագծերի, որոնցում ներգրավված են խաղացողները։ Օրինակ՝ որոշ խաղեր թույլ են տալիս խաղացողներին ստեղծել բովանդակություն, որը կարող է ընդգրկել բրենդի տարրեր։

3. Էմոցիոնալ կապի ձևավորում
Խաղերը հաճախ ստեղծում են հիշարժան պահեր և դրական էմոցիաներ, որոնք խաղացողները կապում են տվյալ բրենդի հետ։ Սա հնարավորություն է տալիս բրենդներին ոչ միայն լինել տեսանելի, այլև հիշվող։

Ապագայի հեռանկարները

Ինչպես տեխնոլոգիաները զարգանում են, խաղային աշխարհները ավելի ինտերակտիվ և իրատեսական են դառնում։ Արհեստական ինտելեկտի, վիրտուալ իրականության (VR) և ընդլայնված իրականության (AR) կիրառմամբ խաղերը կդառնան ոչ միայն ժամանցային, այլև կրթական, ստեղծագործական և նույնիսկ բիզնեսի գործիքներ։ Այսպիսով, բրենդների համար առաջնահերթ կլինի շարունակել հարմարվել և ներդնել նորարարական մոտեցումներ՝ խաղային միջավայրերում ավելի մեծ ազդեցություն ունենալու համար։

***

Խաղային միջավայրերը նոր հնարավորություններ են ստեղծում բրենդների համար։ Դրանք արդեն ապացուցել են իրենց արդյունավետությունը, և առաջիկա տարիներին այս տենդենցը միայն կաճի։ Այն բրենդները, որոնք կկարողանան ճիշտ ինտեգրվել այս միջավայրերին, ոչ միայն կբարձրացնեն իրենց տեսանելիությունը, այլև կապահովեն երկարաժամկետ հաջողություններ՝ սպառողների հետ ավելի խոր կապերի միջոցով։

Աղբյուր՝ Harvard Business Review