Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Leasing Expo 2025-ին Ակբա Լիզինգը ներկայացնում է լիզինգի լավագույն պայմանները. դիտեք ABNews.am կայքում
Հատուկ և բացառիկ առաջարկներ Ակբա Լիզինգի կողմից. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչպես կառուցել գին սահմանելու ճիշտ ռազմավարություն նոր բիզնեսում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում 2024 թվականին մոտ 3 հազար լրատվամիջոց է փակվել
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավի մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ով է փոխարինում Ռուսաստանին. Հայաստանի ներմուծման նոր քարտեզը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մեդիա հիմնադրամ. ով է որոշելու, ինչ բովանդակություն հասնի հեռուստադիտողին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի հոկեյի հավաքականը 8։0 հաշվով հաղթել է Իրանին
Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանի առաջին եռամսյակի ՀՆԱ-ն տարեկան կտրվածքով աճել է 5,4%-ով՝ գերազանցելով սպասելիքները
Ռուսաստանն առաջին եռամսյակում Չինաստան է արտահանել 700 տոննա գինի
Ինչու են երկրները հրաժարվում հայկական արտադրանքից․ ինչ չի ասվում պաշտոնապես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025 թվականի մարտին Հայաստան է այցելել 129,887 զբոսաշրջիկ
Եվրոգոտու գնաճը մարտին դանդաղել է մինչև 2.2%
Ինչու է ողջ աշխարհն անցնում էլեկտրամեքենաների, և ինչու այդ փաստը չի կարելի անտեսել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը սկսել է դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արհեստական բանականույթունը կկրճատի կինոարտադրության ծախսերը երկու անգամ, բայց ինչպես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ucom-ը ներկայացնում է UPlay-ը՝ տալով ժամանցի նոր դարաշրջանի մեկնարկը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Մարքեթինգային 5 պարզ քայլ, որոնք ձեր բիզնեսը կդարձնեն հաջողակ

Նյմ 27, 2024 15:39
47

Մարքեթինգը յուրաքանչյուր բիզնեսի հիմքն է: Այն օգնում է ձեզ ոչ միայն գրավել հաճախորդներին, այլև պահպանել նրանց՝ ստեղծելով վստահություն և ամուր կապ ձեր ապրանքանիշի հետ։

Ստորև կներկայացնենք 5 պարզ և կիրառելի քայլ, որոնք կօգնեն ձեր բիզնեսին հասնել նոր հաջողությունների:

1. Հասկացեք ձեր թիրախային լսարանը

Ամենաառաջին և ամենակարևոր քայլը՝ իմանալ, թե ով է ձեր թիրախային հաճախորդը։

  • Հստակեցրեք՝ ինչ խնդիրներ են նրանք ցանկանում լուծել։
  • Պարզեք՝ ինչ արժեք է ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունը տալիս նրանց։
  • Օգտագործեք հարցումներ, սոցիալական մեդիայի հետադարձ կապ կամ վերլուծական գործիքներ՝ նրանց կարիքները հասկանալու համար։

Օրինակ: Եթե դուք վաճառում եք առողջ սնունդ, ձեր թիրախը կարող է լինել առողջ ապրելակերպով հետաքրքրված մարդիկ։

2. Արտահայտեք ձեր տարբերությունը

Մրցակցային շուկայում կարևոր է ցույց տալ, թե ինչու պետք է հաճախորդները ընտրեն հենց ձեր բիզնեսը։

  • Ստեղծեք յուրահատուկ արժեքի առաջարկ (Unique Value Proposition, UVP)։
  • Առանձնացրեք ձեր ապրանքների կամ ծառայությունների առավելությունները։
    Օրինակ: «Մեր օրգանական հյութերը պատրաստված են տեղական ֆերմաների թարմ մրգերից»։

3. Օգտագործեք թվային մարքեթինգի հզորությունը

Ժամանակակից աշխարհում թվային ներկայությունը պարտադիր է։

  • Ստեղծեք պրոֆեսիոնալ կայք կամ վայրէջքային էջ (landing page), որտեղ հաճախորդները կարող են ստանալ անհրաժեշտ տեղեկատվություն։
  • Գովազդեք սոցիալական մեդիայի հարթակներում, օրինակ՝ Facebook, Instagram, LinkedIn։
  • Օգտագործեք SEO տեխնիկաներ, որպեսզի ձեր կայքը հայտնվի որոնման արդյունքների վերին հորիզոնականներում։

Տեխնիկա: Հետևեք «Google Ads»-ի կամ «Facebook Ads»-ի արշավների արդյունավետությանը՝ դրանք առավելագույնս օպտիմալացնելու համար։

4. Կենտրոնացեք հաճախորդների հետ փոխհարաբերությունների վրա

Հաճախորդների հետ ամուր հարաբերություններ կառուցելը երկարաժամկետ հաջողության գրավականն է։

  • Միշտ լսեք ձեր հաճախորդների կարծիքները։
  • Առաջարկեք հատուկ զեղչեր կամ բոնուսներ հավատարիմ հաճախորդների համար։
  • Հաճախորդների սպասարկման որակը դարձեք ձեր բիզնեսի կարևորագույն առավելություններից մեկը։

Օրինակ: «Մենք շնորհակալություն ենք հայտնում մեր բոլոր հաճախորդներին և ձեզ համար հատուկ 10% զեղչ ենք առաջարկում հաջորդ գնումների ժամանակ»։

5. Չափեք արդյունքները և շարունակեք զարգանալ

Մարքեթինգային քայլերը արդյունավետ են միայն այն դեպքում, երբ դուք գնահատում եք դրանց արդյունքները։

  • Օգտագործեք վերլուծական գործիքներ՝ հասկանալու համար, թե որ քայլերն են աշխատում։
  • Հետևեք ձեր վաճառքների, կայքի այցելությունների, սոցիալական մեդիայի ներգրավվածության ցուցանիշներին։
  • Կատարեք փոփոխություններ՝ հիմնվելով վերլուծության արդյունքների վրա։

Օգտագործեք: «Google Analytics», «HubSpot» կամ «Zoho CRM» գործիքները՝ արդյունավետություն չափելու համար։

***

Մարքեթինգը շարունակական գործընթաց է։ Ձեր բիզնեսը հաջողակ դարձնելու համար անհրաժեշտ է փորձել նոր մեթոդներ, լսել ձեր հաճախորդներին և անընդհատ զարգացնել ձեր մոտեցումները։ Պարզ քայլերով դուք կարող եք հասնել մեծ արդյունքների։

Սկսեք այսօր՝ ներդնելով այս քայլերը ձեր բիզնեսում, և տեսեք, թե ինչպես է հաջողությունը ձեր կողմը գալիս։