Wildberries-ը թարմացրել է շուկայի բոլոր օգտատերերի անձնական հաշիվները և սկսել է տեղեկատվություն ցույց տալ գնումների չափի և ապրանքների վերադարձի մասնաբաժնի մասին,- նշել են ընկերությունից։
Ավելի վաղ Forbes-ը հայտնել էր, որ Wildberries-ը փոխել է սպառողների առաջարկը և ներկայացրել հաճախորդների վարկանիշավորման նոր համակարգ։ 2022 թվականի մայիսի սկզբից հաճախակիացել են դեպքերը, երբ Wildberries-ը յուրաքանչյուր վերադարձվող ապրանքի համար 100 ռուբլի է գանձում,- գրում է հրատարակությունը։ Սակայն ընկերությունը հերքել է այս տեղեկությունը։
Ընկերությունը հայտարարել է, որ կշարունակի բոլոր օգտատերերին տրամադրել անվճար առաքում, իսկ «պատասխանատու» օգտատերերին ՝ անվճար վերադարձ:
RBC-ն ավելի վաղ հայտնել էր, որ շուկան պարտադիր վճար է մտցրել գնորդների յուրաքանչյուր ապրանքի վերադարձի համար: Հրատարակության տվյալներով ՝ օգտատերերին զգուշացրել են 100 ռուբլի վճարելու անհրաժեշտության մասին, նույնիսկ եթե ապրանքը թերի է հայտնվել։ Օգտատերերը բողոքել են, որ տույժեր են գանձվում յուրաքանչյուր ապրանքի պատվերը չեղարկելու համար ցանկացած գնման և վերադարձի դրույքաչափով:Ավելի ուշ Wildberries-ը հերքել է ապրանքներից հրաժարվելու համար զանգվածային տուգանքների ներդրումը և ասել, որ նման միջոցը վերաբերում է հաճախորդների մոտ 10%-ին։