Counterpoint Research վերլուծական գործակալության վերջին զեկույցը ներկայացնում է 2024 թվականի երրորդ եռամսյակում ամենաշատ վաճառված սմարթֆոնների վարկանիշը։
Ըստ զեկույցի՝ iPhone 15-ը համաշխարհային շուկայում զբաղեցնում է առաջին տեղը՝ ստանալով 3.5% շուկայական մասնաբաժին։ Շուկայի առաջատար եռյակը ամբողջությամբ զբաղեցնում են Apple-ի սարքերը․ iPhone 15-ից հետո հաջորդում են iPhone 15 Pro Max-ը և iPhone 15 Pro-ն։
Այս ցուցակում Apple-ն ունի չորս մոդել, ինչը վկայում է ընկերության դիրքի ամրության մասին գլոբալ շուկայում։
Ամենաշատ վաճառված Android սմարթֆոնը՝ Samsung Galaxy A15 4G
Android հեռախոսների շարքում ամենահաջողվածն է դարձել Samsung Galaxy A15 4G-ն, որը զբաղեցնում է չորրորդ տեղը վարկանիշային ցուցակում։ Ընդհանուր առմամբ, Samsung-ն ունի հինգ մոդելներ այս տասնյակում, ինչը վկայում է ընկերության կայուն դիրքերի մասին՝ հատկապես միջին և բյուջետային սեգմենտներում։ Ցուցակում հայտնված միակ չինական ընկերության՝ Xiaomi-ի մոդելը Redmi 13C 4G-ն է։
Նախորդ տարվա համեմատականը
Համեմատության համար նշվում է, որ մեկ տարի առաջ, 2023 թվականի երրորդ եռամսյակում, ամենաշատ վաճառված սմարթֆոնը iPhone 14-ն էր։ Տարվա լավագույն հնգյակում ընդգրկված էին նաև iPhone 14 Pro Max-ը, iPhone 14 Pro-ն, iPhone 13-ը և Samsung Galaxy A14 4G-ն։ Այս տվյալները վկայում են Apple-ի դիրքերի կայունության և վերջին սերունդների հանդեպ աճող հետաքրքրության մասին։
Pro տարբերակների աճը
Վերլուծաբանները նաև նշում են, որ առաջին անգամ iPhone-ի ընդհանուր վաճառքների կեսից ավելին բաժին է ընկնում Pro մոդելներին։ Սա վկայում է շուկայի աճող կողմնակալության մասին պրեմիում սմարթֆոնների նկատմամբ։ Apple-ի համար սա նշանակում է, որ օգտատերերը պատրաստ են ավելի շատ գումար ծախսել բարձրակարգ սարքերի համար, որոնցում ներառված են առավել նորարարական ֆունկցիաներ։
Պրեմիում գաջեթների պահանջարկի աճը
Հետազոտողները նշում են, որ շուկան ներկայումս թեքվում է դեպի պրեմիում սմարթֆոնների սեգմենտ, ինչը կապված է ինչպես բրենդի հանդեպ վստահության, այնպես էլ բարձր տեխնիկական հնարավորությունների հետ։ Տվյալ միտումները մատնանշում են, որ օգտատերերը հակված են ընտրել այն սարքերը, որոնք նախատեսված են ավելի երկարատև օգտագործման համար՝ բարձրակարգ որակով և ֆունկցիոնալությամբ։
Այս հետազոտությունը ցույց է տալիս շուկայում կատարվող փոփոխությունները՝ առկա պահանջարկի կենտրոնացումը պրեմիում սմարթֆոնների նկատմամբ, և Apple-ի բարձր դիրքը՝ որպես համաշխարհային շուկայի առաջատար։
Աղբյուր՝ How2B