Նոր ինտերֆեյս՝ ավելի հարմար առցանց վճարումներ. Evocabank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Temu-ում արդեն Իդրամ կա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը համագործակցում է IFC-ի հետ առևտրի ֆինանսավորման կարողությունների հզորացման նպատակով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Կողք կողքի»․ մեկնարկեց IDBank-ի՝ արցախցիներին ուղղված նոր ծրագիրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխարհահռչակ Shell-ը Հայաստանում նոր հասցե ունի՝ «Զվարթնոց» օդանավակայանի հարևանությամբ. դիտեք ABNews.am կայքում
5 հստակ խորհուրդ և զգուշացում ֆինասների նախարարից հայ բիզնեսմեններին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մայիսին Հայաստան է այցելել 181,436 զբոսաշրջիկ
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Evocabank-ը՝ Newmag Summer Fest 2025-ի գլխավոր հովանավոր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հոլիվուդը դատի է տվել արհեստական ​​ինտելեկտի ընկերությանը՝ առանց լիցենզիայի կերպարներ պատճենելու համար
Իսրայել-Իրան լարվածությունը հասնում է Սյունիք․ ինչ սպասել Հայաստանի տնտեսությունում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում կկառուցվի 500 միլիոն դոլար արժողությամբ AI գործարան
Երևանի որ վարչական շրջաններում են այսօր բնակարաններն ավելի մատչելի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անպտղության մակարդակը Հայաստանում հասել է 18.2%-ի
Հայաստանը 2024 թվականին արտահանել է 7.5 միլիոն լիտր կոնյակի սպիրտ
«Պարզից պարզ». ֆինանսական գրագիտությունն ԱրարատԲանկի հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ովքեր են աշխարհի ամենաբարձր վարձատրվող գոլֆիստները 2025-ին. Forbes. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-ապրիլին հեռահաղորդակցության ոլորտում հասույթը կազմել է 54․5 մլրդ դրամ
Սևանա լիճ է բաց թողնվել շուրջ 74 հազար 800 հատ իշխանի մանրաձուկ
Ինչու է Հայաստանում դոլարը բանկերից «հեռանում». մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

2025-ի նոր մաքսային պայմանները էլեկտրական մեքենաների համար. կարևոր մանրամասներ

Նյմ 11, 2024 15:09
615

ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեն (ՊԵԿ) հայտնում է, որ այժմ քննարկման փուլում է գտնվում ԱՏԳ ԱԱ 8703 80 000 2 ծածկագրի ներքո դասվող էլեկտրաշարժիչով տրանսպորտային միջոցների 2025 թվականի ներմուծման 0% մաքսատուրքի դրույքաչափի քվոտայի բաշխման նախագիծը։ Նախագիծը նախատեսված է այն մեքենաների համար, որոնք թողարկվել են 2022 թվականի դեկտեմբերի 31-ից հետո։

Սա նշանակում է, որ 2025 թվականին մաքսատուրքի 0%-անոց դրույքաչափից օգտվելու իրավունք կունենան միայն 2022 թվականի դեկտեմբերի 31-ից հետո արտադրված էլեկտրական շարժիչով տրանսպորտային միջոցները։

Ինչո՞ւ է այս փոփոխությունը կարևոր

Այս նախաձեռնությունը կարևոր է՝ խրախուսելով նոր էլեկտրական մեքենաների ներմուծումը և աջակցելով ավելի մաքուր ու էներգախնայող տրանսպորտային լուծումների կիրառմանը։ Նոր քվոտաները կհասկանան այն կազմակերպություններին և ֆիզիկական անձանց, որոնք նպատակ ունեն ձեռք բերել ժամանակակից տեխնոլոգիաներով և ավելի բարձր արդյունավետությամբ էլեկտրաշարժիչային մեքենաներ։

ՊԵԿ-ը նշում է, որ այս տարի ներմուծված և մինչև 2022 թվականի դեկտեմբերի 31-ը թողարկված էլեկտրական մեքենաների տերերը պետք է հնարավորինս շուտ ներկայացնեն մաքսային ձևակերպման, քանի որ այս խմբի համար 0%-անոց մաքսատուրքի դրույքաչափի հաստատման ժամկետները չեն տարածվելու 2025 թվականին։

Այս քայլը կօգնի խուսափել լրացուցիչ ֆինանսական ծախսերից՝ մաքսային մարմնի պահպանության համար և կնպաստի արտոնությունների տրամադրման գործընթացի արդյունավետ կազմակերպմանը։

Ինչպես օգտվել նոր քվոտայից

Եթե պլանավորում եք ներմուծել էլեկտրական մեքենա 2025 թվականին, համոզվեք, որ այն թողարկվել է 2022 թվականի դեկտեմբերի 31-ից հետո, ինչը կօգնի օգտվել 0%-անոց մաքսատուրքի դրույքաչափից։