ՌԴ բյուջեի դեֆիցիտը հունվար-մայիս ժամանակահատվածում կազմել է 3.393 տրլն ռուբլի կամ ՀՆԱ-ի 1.5%-ը
Հայաստանում մասնագիտական ​​քոլեջների ընդունելության թիվն աճել է 11.4%-ով. ԿԳՄՍՆ
2025թ․-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0.5%-ով
2025թ.-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 9.3%-ով
Հայաստանի ֆուտբոլի ազգային թիմը ոչ-ոքի ավարտեց հանդիպումը Չեռնոգորիայի հետ
2025թ․-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 38,8%-ով
2025թ․-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 23․2%-ով
22025թ․-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը նվազել է 8.2%-ով
Ինչու այս եռամսյակում ԶՊՄԿ-ն այլևս խոշոր հարկատու չէ. ՊԵԿ-ը պարզաբանում է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում անցկացվում է տարածաշրջանի ամենամեծ գինու փառատոնը. Ակբա բանկ. դիտեք ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 59․9%-ով
Արձակուրդը մոտ է․ պլանավորեք այնպես, ինչպես պրոֆեսիոնալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել Հայաստանում ամենից շատ 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռոնալդուի նոր պատմական ռեկորդը ազգային հավաքականում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 4,9%-ով
Ինչու 2024-ին նախագահի աշխատակազմը չծախսեց պլանավորված ամբողջ բյուջեն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նախորդ տարի Հայաստանի քաղաքացիություն է շնորհվել 20 հազար 770 անձի
Իլոն Մասկի կարողությունը մեկ օրում նվազել է 34 միլիարդ դոլարով
ԵՄ-ն միլիարդներ է ուղարկում Հայաստան. որն է նպատակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

LinkedIn-ի տուգանքը. Ինչպե՞ս պահպանել տվյալների գաղտնիությունը ժամանակակից աշխարհում

Հկտ 24, 2024 20:04
30

Եվրոպական Միությունը (ԵՄ) խստացնում է տվյալների պաշտպանության կանոնները, իսկ վերջին դեպքը դա ապացուցում է՝ LinkedIn-ին տուգանելով 310 միլիոն եվրոյով (335 միլիոն դոլար) տվյալների գաղտնիության կանոնների խախտումների համար:

Իռլանդիայի տվյալների պաշտպանության հանձնաժողովը, որպես LinkedIn-ի հիմնական կարգավորող, ուշադրություն է հրավիրել Microsoft-ին պատկանող ընկերության գովազդային քաղաքականության վրա, որի արդյունքում որոշվել է տուգանքը։

Տվյալների պաշտպանության իրավունքը ԵՄ-ում

ԵՄ-ում տվյալների պաշտպանության հիմնական կանոնները սահմանվում են Տվյալների պաշտպանության ընդհանուր կանոնակարգով (GDPR), որը նախատեսում է անձնական տվյալների մշակման բարձր չափանիշներ։ GDPR-ի նպատակն է պաշտպանել անհատների անձնական տվյալները և ապահովել դրանց համարժեք օգտագործումը։ Այս կարգավորումը ներառում է մուտք, սփռում և անձնական տվյալների պահպանման գործընթացները։

LinkedIn-ի Հետաքննությունը

Իռլանդիայի տվյալների պաշտպանության հանձնաժողովը նշել է, որ LinkedIn-ը չի ունեցել օրինական հիմք տվյալներ հավաքագրելու համար, որպեսզի թիրախավորի օգտատերերին առցանց գովազդներով։ Արդյունքում, դա հանգեցրել է տվյալների պաշտպանության կանոնների խախտման։ Կարգավորող մարմինը կարևորել է, որ անձնական տվյալների մշակումը առանց համապատասխան իրավական հիմքի «լուրջ խախտում է» ԵՄ-ում։

Կառավարության արձագանքը

ԵՄ-ի փոխհանձնակատար Գրեհեմ Դոյլը նշել է, որ նման դեպքերը ցուցադրում են, թե որքան կարևոր է պահպանել տվյալների պաշտպանությունը։ Նրա խոսքով՝ ընկերությունները պետք է հարգեն օրենքը, իսկ օգտատերերը պետք է վստահ լինեն, որ իրենց տվյալները պաշտպանված են։

LinkedIn-ի պատասխանն

LinkedIn-ը հայտնել է, որ հավատում է իր համապատասխանությանը կանոններին, սակայն շարունակում է աշխատել՝ ապահովելու համար, որ իր «գովազդային գործելակերպը» համապատասխան պահանջներին։ Սա խոսում է տեխնոլոգիական ընկերությունների պահանջների մասին՝ իբրև թե պահպանել սպառողների տվյալները և ճիշտ օգտագործել դրանք։

Հետագա Դիտարկումներ

Այս դեպքը եվրոպական պետությունների համար օրինակ է՝ թե ինչպես պետք է վերաբերվել տվյալների պաշտպանության կանոններին: LinkedIn-ի տուգանքը նաև կարևոր ազդակ է մյուս տեխնոլոգիական ընկերությունների համար, որպեսզի նրանք առավել ուշադիր լինեն իրենց տվյալների մշակման գործընթացների նկատմամբ։

LinkedIn-ի դեմ իրականացված գործողությունները դեռևս մեկ անգամ են հաստատում, որ տվյալների պաշտպանության կանոնները պետք է պահպանվեն, և այս ոլորտում շարունակական վերահսկողություն է անհրաժեշտ։ Տվյալների գաղտնիությունը ժամանակակից թվային աշխարհում առաջնային նշանակություն ունի, և ընկերությունները պետք է համատեղեն իրենց շահերը՝ հաճախորդների անձնական տվյալների պաշտպանության հետ։

Այս դեպքն ամբողջությամբ ցույց է տալիս, որ տվյալների պաշտպանության հարցերում չկա զեղչ, և օրենսդրությունն ու կարգավորումները պետք է դառնան ընկերությունների քաղաքականության անբաժան մասը։