Սպասարկման ոլորտի բարելավմանն ու գերազանցությանն ուղղված , ևս մեկ մոտիվացիոն մեծ նախագիծ իրականություն դարձավ։
Արդեն 15 տարի ֆինանսական շուկայի առաջատար Ամերիաբանկն ամփոփեց իր մասնաճյուղային ցանցի ողջ անձնակազմի համար իրականացված առաջնային սպասարկման գերազանցության մեկշաբաթյա ծրագիրը։
Բանկի նպատակն է պարբերական վերապատրաստումների միջոցով բարձրացնել առաջնային սպասարկման ոլորտի աշխատակիցների մասնագիտական հմտություններն ու կատարելագործել հաղորդակցական հմտությունները։
Ծրագիրը հաջողությամբ վարեց առաջնային սպասարկման և հուզական ինտելեկտի ոլորտում որակավորված քոուչ, դասընթացավարության 10 տարվա փորձ ունեցող Անետա Կարոբկինան։
Ամերիաբանկը մշակել է սպասարկման, ծառայությունների մատուցման իր ստանդարտնմերն ու մշակույթը, որը հաճախորդը տեսնում ու վայելում է բանկի յուրաքանչյուր մասնաճյուղ այցելելիս։
JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.