Threads-ը թարմացնում է իր ալգորիթմը. ի՞նչ է փոխվելու օգտատերերի համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ի երրորդ եռամսյակում Հայաստանի ՀՆԱ-ն աճել է 5,2%-ով
Վրաստանի առևտրաշրջանառությունը 2024թ.-ի 10 ամիսներին հասել է 19,03 մլրդ դոլարի
Հայաստանում կենսաթոշակային ֆոնդերի ծավալը հասել է 1 տրիլիոն դրամի
Ուկրաինան մեկ շաբաթվա ընթացքում գրեթե եռապատկել է էլեկտրաէներգիայի ներկրումը
Brent նավթը էժանացել է՝ մեկ բարելը 74,74 դոլար
ՊԵԿ-ն ամփոփել է անցնող շաբաթվա կարևոր նորությունները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մասկը գերազանցել է սեփական ռեկորդը. նրա կարողությունը հասել է 347,8 մլրդ դոլարի
Hyundai-ն ավելի քան 42000 մեքենա հետ կկանչի՝ հաղորդագծի հետ կապված խնդրի պատճառով
Արմավիրի մարզի Մարգարա գյուղում այրվել է մոտ 500 հակ անասնակեր
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Օդի ջերմաստիճանն աստիճանաբար կնվազի 6-10 աստիճանով
Երիտասարդ ֆերմերն իր աշխատանքով զարգացնում է սեփական գյուղը . դիտեք ABNews.am կայքում
Ֆրանսիայի ֆուտբոլի ֆեդերացիան պարտավորեցրել է ՊՍԺ-ին Մբապեին վճարել 55 մլն եվրո
«Ոսկե հավիկ պլյուս» արտադրամասի գործունեությունը կասեցվել է
Վրաստանը 143,5 մլն դոլար է վաստակել հանքային և գազավորված ջրի արտահանումից
Արհեստական ինտելեկտով տեսահոլովակներ ստեղծելն արդեն հասանելի է YouTube-ում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոպան օրական ավելի քան 500 մլն խմ գազ է դուրս բերում ստորգետնյա գազապահեստարաններից
Microsoft-ը ներկայացրել է Windows 365 Link՝ նոր սերնդի ամպային համակարգիչ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Էլեկտրական մեքենաների ներմուծման քվոտայի սպառման վերաբերյալ կառավարությունը հանդես է գալիս նոր առաջարկներով

Հկտ 10, 2024 14:33
47
ADS

Հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ Հայաստանում սպառվել է էլեկտրական մեքենաների ներմուծման համար նախատեսված 0 տոկոս մաքսավճարով քվոտան, որի ընդհանուր թիվը 7 400 հատ էր։

Այս մասին տեղեկացրեց Էկոնոմիկայի նախարար Գևորգ Պապոյանը կառավարության նիստում։ Էլեկտրական մեքենաների նկատմամբ աճող հետաքրքրությունը և ներմուծումների ծավալի ավելացումը նպաստեցին քվոտայի ամբողջական սպառմանը:

Նոր նախագծով առաջարկվում է մինչև տարեվերջ քվոտայի թիվը 600-ով ավելացնել դիլլերական և դիստրիբյուտորական պայմանագրերի հիման վրա ներմուծողների համար, ինչը հնարավորություն կտա ներմուծումներն ավելի հեշտացնել, հատկապես կազմակերպությունների համար։ Էլեկտրական մեքենաների ներմուծման մեծ մասը՝ մոտ 72 տոկոս, իրականացվել է ֆիզիկական անձանց կողմից, ինչն ընդգծում է բնակչության հետաքրքրությունը էլեկտրամեքենաների հանդեպ։

Առաջին անգամ սպառված քվոտա և մաքսային պարտավորություններ

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն առաջին անգամ արձանագրեց, որ Հայաստանը կանգնել է էլեկտրական մեքենաների ներմուծման քվոտան սպառելու խնդրի առջև։ Սպառված քվոտայի հետևանքով էլեկտրամեքենա ներմուծողները ստիպված կլինեն մաքսատուրք վճարել, ինչը կապված է Եվրասիական տնտեսական միության (ԵԱՏՄ) կարգավորումների հետ։ Այնուամենայնիվ, ավելացված արժեքի հարկի (ԱԱՀ) վճարումը չի կիրառվի, ինչը կպահպանի որոշակի արտոնյալ միջավայր՝ ներմուծման գործընթացի համար։

Փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը ընդգծեց, որ Հայաստանը հանդիսանում է էլեկտրական մեքենաների համար ամենամեծ արտոնություններ առաջարկած երկրներից մեկը ԵԱՏՄ շրջանակում։ Սակայն նա նշեց, որ ապագայում այդպիսի արտոնություններ ստանալը կլինի ավելի բարդ, քանի որ ԵԱՏՄ երկրներում, ինչպիսիք են Ղազախստանը, Ռուսաստանը և Ղրղզստանը, արդեն պլանավորվում է էլեկտրամեքենաների տեղական արտադրության կազմակերպումը, ինչը կդժվարացնի մաքսատուրքերի գծով արտոնություններ ստանալու հնարավորությունները։

Հասարակական հետաքրքրություն և ապագա զարգացումներ

Էլեկտրական մեքենաների նկատմամբ աճող հետաքրքրությունը Հայաստանում ոչ միայն մատնանշում է ներքին շուկայի զարգացման պոտենցիալը, այլև ցուցադրում է Հայաստանի քաղաքացիների պատրաստակամությունը անցնելու էկոլոգիապես մաքուր տրանսպորտային միջոցներին։ Քվոտաների ավելացումը կխթանի էլեկտրամոբիլների մատչելիությունը, սակայն մաքսային գանձումները կարող են ստեղծել լրացուցիչ ֆինանսական մարտահրավերներ։