Արդյոք կհաջողվի՞ կանխել ԱՄՆ-Չինաստան առևտրային լարվածության խորացումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2,64 տրիլիոն դոլար. Microsoft-ը դարձել է աշխարհի ամենաթանկարժեք ընկերությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիայի նոր քաղաքական ուղին. ինչ է փոխվում եվրոպական հսկայի քաղաքականության և տնտեսության մեջ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքանով է Հայաստանը անվտանգ. համեմատություն տարածաշրջանային երկրների հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ավելի քան 115,000 արցախահայեր ունեն 070 կոդավորված անձնագրեր
Առաջին եռամսյակում Volkswagen-ի գործառնական շահույթը նվազել է 40%-ով
2025թ.-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 11.6%-ով
2025թ.-ի հունվար-փետրվարին հեռահաղորդակցության ոլորտում հասույթը կազմել է 24.7 մլրդ դրամ
Որ տրանսպորտի տեսակն է փոխադրել ամենաշատ բեռը 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրամիությունը մինչև 2025թ. վերջ Ուկրաինային կտրամադրի 9 մլրդ եվրոյի օգնություն
Էլեկտրամեքենաների բանալիները հանձնվել են Կոնվերս Բանկի արշավի հաղթողներին. դիտեք ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 5.7%-ով
Չինաստանը բարձրացրել է մաքսատուրքերն ԱՄՆ-ի համար 84%-ով՝ ի պատասխան Թրամփի տուրքերի
2025թ․-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․3%-ով
2025թ․-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 33․3%-ով
Հայաստանում այս տարվա առաջին երեք ամիսներին ավտովթարի հետևանքով զոհվել է 60 մարդ, վիրավորվել՝ 1391-ը․ Արմեն Խաչատրյան
Փետրվարին Վրաստանում շինարարությունը տարեկան հաշվարկով աճել է 4.9%-ով
Հայաստանը հանցավորության մակարդակով ճանաչվել է ամենաանվտանգ երկրներից մեկը
Արհեստական ​​բանականության ներդրումը առաջիկա տարիներին կկրճատի աշխատատեղերի 40%-ը. ՄԱԿ
Նյու Յորքում ապրում են մոտ 385 հազար դոլարային միլիոնատերեր. հետազոտություն

Ռուսական առցանց առևտրի շուկան հեղեղված է կեղծ ապրանքներով․ ո՞ր սեգմենտի ապրանքներն են հիմնականում կեղծ

Հլս 17, 2023 18:34
29

Առցանց առևտրի ռուսական հարթակներում արտասահմանյան արտադրության էլեկտրոնիկայի կեղծված տարբերակների մասնաբաժինը մեկ տարվա ընթացքում կրկնապատկվել է և այժմ սմարթֆոնների և նոութբուքների սեգմենտում այն կազմում է առնվազն 30%, իսկ խելացի ժամացույցների դեպքում՝63%, այս մասին հայտնում է ռուսական «Կոմերսանտ» պարբերականը՝ վկայակոչելով IQ Technology իրավաբանական գործակալության տվյալները, որը պաշտպանում է Ռուսաստանում տեխնոլոգիական ապրանքանիշների շահերը։ Ընդորում, կեղծված ապրանքներից ամենատարածվածը Samsung-ի և Apple-ի արտադրության էլեկտրատեխնիկան է։ Առցանց առևտրի հարթակները կտրականապես համաձայն չեն ներկայացված վիճակագրության հետ,- գրում է News.am Tech-ը:

IQ Technology-ը փորձագետները վերլուծել են Ozon-ի, Wildberries-ի, Yandex.Market-ի, Sbermegamarket-ի և AliExpress-ի 15,000 անուն ապրանք և պարզել, որ 2022-ի հուլիսից մինչև 2023-ի հուլիսը կեղծ էլեկտրոնիկայի մասնաբաժինը ամենատարածված սեգմենտներում գրեթե կրկնապատկվել է, իսկ երբեմն էլ՝ ավելին։ Օրինակ, եթե դեռ 2022-ին կեղծ սմարթֆոնները կազմում էին մատակարարվող սմարթֆոնների 12%-ը, ապա այժմ կեղծ ապրանքների մասնաբաժինը հասել է 31%-ի։ Նման իրավիճակ է նաև նոութբուքների (22-ից դարձել է 31%), խելացի ժամացույցների (35-ից դարձել է 63%) և ականջակալների/բարձրախոսների (27-ից դարձել է 69%) սեգմենտում։ Կենցաղային տեխնիկայի ավելի փոքր ապրանքներն սկսել են ավելի ակտիվ վաճառվել. դրանց մասնաբաժինը 15-ից հասել է 34%-ի:

Ըստ IQ Technology-ի՝ սմարթֆոնների շրջանում ամենից հաճախ կեղծվում են Apple-ի, Samsung-ի և Xiaomi-ի արտադրանքները։ Թեև կեղծված տարբերակները նման են բնօրինակներին, դրանք տարբերվում են չափերով և այլ բնութագրերով, որպես կանոն, սարքերն ավելի ցածրորակ են, ունեն ավելի վատ սարքային մասեր և փաթեթավորում, իսկ կեղծ iPhone-ում iOS-ի փոխարեն օգտագործվում է Android-ը։ Հայտնի է, որ կեղծ տարբերակներ են արտադրվում, օրինակ, Պակիստանում, Չինաստանում, Հնդկաստանում։

Միևնույն ժամանակ, առցանց շուկաների ներկայացուցիչները պնդում են, որ իրենք հետևում են, որպեսզի կեղծ ապրանքներ չվաճառվեն իրենց հարթակներում և դրա համար նույնիսկ նեյրոցանցեր են կիրառում։ Օրինակ՝ Wildberries-ը պնդում է, որ գործարքները վերահսկվում են իրական ժամանակում, և նախքան գնման վերջնական որոշում կայացնելը, գնորդն իրավունք ունի ծանոթանալու ինչպես ապրանքների, այնպես էլ վաճառողների վարկանիշի հետ: AKIT ասոցիացիան, որի կազմում են մտնում Wildberries-ը, Ozon-ը, DNS-ը և այլ ընկերություններ, պնդում է, որ կեղծ ապրանքների մասնաբաժինը շուկաներում չի գերազանցում 0,1%-ը։

Ընդորում, որոշ հարթակներ հրաժարվել են մեկնաբանել իրավիճակը։ Այնուամենայնիվ, շուկաներից մեկի անանուն ներկայացուցիչը պարզաբանել է, որ սպառողների իրավունքների մասին օրենքի փոփոխությունները, որոնք ընդունվել են 2018-ին, որոնք օրենքում ավելացրել են «համացանցում ապրանքների ագրեգատոր» հասկացության սահմանումը, արգելում են վաճառողների ապրանքների նկարագրությանը միջամտելը: «Եթե առցանց առևտրի հարթակը ապրանքի նկարագրության մեջ փոխի կամ հանի «բնօրինակ» բառը, ապա դրանով կստանձնի ապրանքի նկատմամբ պատասխանատվությունը, ինչը ոչ ոք չի ցանկանում անել»,- նրա խոսքերն է մեջբերում «Կոմերսանտ»-ը։

Պարբերականը նաև նշում է, որ եթե ​​նախկինում հեղինակային իրավունքի սեփականատերերն իրենք էին շահագրգռված ապրանքանիշների պաշտպանությամբ և ակտիվորեն պայքարում էին կեղծիքների դեմ, ապա այժմ որոշ դեպքերում նման պաշտպանությամբ զբաղվող պարզապես չկա, քանի որ շատ ընկերություններ լքել են Ռուսաստանը, և կեղծ ապրանքներ վաճառողներն այլևս չեն վախենում դրանց կողմից հետապնդվելուց։