Բիթքոյնը թանկացել է միանգամից 7%-ով և անցել $66,000-ը
WSJ. Microsoft-ը Չինաստանում հարյուրավոր աշխատակիցների խնդրում է տեղափոխվել ԱՄՆ
Դոլարը, ռուբլին և ոսկու գինն աճել են. ՀՀ ԿԲ 16.05.24
Հայաստանի կողմից ՀԱՊԿ-ին տրվող վճարների դադարեցումը ողբերգություն չէ. ՌԴ ԱԳ փոխնախարար
Եվրահանձնաժողովը ստուգումներ է սկսել Ինստագրամում և Ֆեյսբուքում
Իդրամ Ջունիորն ու Կորիզը համագործակցության հուշագիր են ստորագրել
Վրաստանի Ազգային բանկը հանրահավաքների ֆոնին փորձում է պահպանել լարիի փոխարժեքը
ՌԴ-ն և Չինաստանը կշարունակեն ԵԱՏՄ-ի և «Մեկ գոտի՝ մեկ ճանապարհ»-ի ինտեգրման ջանքերը
ԵԱՏՄ-ն և Հնդկաստանը խորհրդակցություններ են անցկացնում ազատ առևտրի գոտու շուրջ. ՌԴ ԱԳՆ
Netflix-ը ստեղծում է սեփական գովազդային սերվերը
Ճապոնիայի ՀՆԱ-ն հունվար-մարտին տարեկան կտրվածքով նվազել է 2%-ով
Խաղողի մթերման գծով վարկերի մարման ժամկետը երկարաձգվում է մեկ տարով
Անթալիայում ֆերմերները դեն են նետում սմբուկի բերքը․
iOS 18-ը թույլ կտա աչքերով կառավարել iPhone-ը
Ռուբեն Վարդանյանի կալանքի ժամկետը երկարաձգվել է ևս 5 ամսով
Կառավարությունը կստեղծի Սպորտի կառավարման կենտրոն
ՎԶԵԲ–ը նախատեսում է 2024թ․–ին Հայաստանում ներդնել մինչև 500մլն եվրո
Ղազախստանը մտադիր է Չինաստանի հետ ապրանքաշրջանառությունը հասցնել 100 միլիարդ դոլարի
Կիպրոսում ՀՀ–ն դեսպանություն կբացի
Կապիտալի զուտ ներհոսքը Հայաստան 2023թ. նվազել է 40 տոկոսով. ՎԶԵԲ

YouTube-ը փոքր լսարան ունեցող բլոգերների համար հեշտացնում է գումար վաստակելու հնարավորությունը

Հնս 14, 2023 16:15
44
ADS

YouTube վիդեոհոսթինգը պարզեցրել է գործընկերային ծրագրին (Youtube Partner Program) մասնակցելու պայմանները, որը թույլ է տալիս գումար վաստակել տեսանյութերում գովազդի և այլ գործիքների միջոցով, այս մասին հայտնում է The Verge-ը,- գրում է News.am Tech-ը։

Այժմ Youtube Partner Program-ին միանալու համար բավական է ունենալ 500 բաժանորդ և 3000 ժամ դիտում վերջին 12 ամիսների ընթացքում։ Նախկինում այս ցուցանիշները համապատասխանաբար կազմում էին 1000 բաժանորդ և 4000 ժամ դիտում։

Բացի դրանից, YouTube-ն իջեցրել է TikTok-ի հետ մրցակցող Shorts տեսանյութերի դրամայնացման ծրագրին հասանելիություն ունենալու շեմը։ Այժմ բավական է վերջին 90 օրվա ընթացքում 3 միլիոն դիտում հավաքել, մինչդեռ նախկինում պահանջվում էր 10 միլիոն դիտում։

Նոր կանոնները շուտով ուժի մեջ կմտնեն հինգ երկրում՝ ԱՄՆ-ում, Մեծ Բրիտանիայում, Կանադայում, Թայվանում և Հարավային Կորեայում: YouTube-ը նախատեսում է ապագայում դրանք ընդլայնել այլ տարածաշրջաններում:

NEWS.am Tech-ն ավելի վաղ տեղեկացրել էր, որ YouTube-ն այսուհետ թույլ չի տա տեսանյութեր դիտել, եթե տվյալ օգտատիրոջ բրաուզերում տեղադրված է գովազդն արգելափակող ծրագիր, օրինակ՝ AdBlock-ը։ Նման արգելափակում հայտնաբերելու դեպքում, ծառայությունը թույլ չի տա դիտել տեսանյութը և կտեղեկացնի, որ նման տեխնոլոգիաների օգտագործումն անթույլատրելի է։

Մայիսին տեղի ունեցած YouTube Brandcast ամենամյա միջոցառման ժամանակ Google-ը հայտարարել էր, որ գովազդային նոր ձևաչափ է գործարկում․ այսուհետ խելացի հեռուստացույցներում YouTube հավելվածից օգտվողներին կցուցադրվի 30 վայրկյան տևողությամբ գովազդային տեսանյութեր՝ առանց դրանք բաց թողնելու հնարավորությամբ։

Մեկնաբանություն