IDBank-ը Cashless Forum Uzbekistan 2025-ում․ տեխնոլոգիաներ, որ փոխում են բանկային փորձառությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իտալիայի ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում աճել է 0.3%-ով
Հարկերից խուսափելու 3 դեպքով պետությանը պատճառվել է 179 միլիոն դրամի վնաս
Nvidia-ի եկամուտն աճել է 12%-ով
2024թ. հունվար-մարտին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 39.4%-ով
«Խելացի ականջակալը» փոխարինելու է սմարթֆոնին. OpenAI-ի գաղտնի զենքը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ տնտեսական ակտիվության աճի տեմպը մնում է ցածր մակարդակում. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սարդարապատի բիզնես դասերը՝ ինչպես հաղթեցինք 1918-ին և ինչ կարող ենք անել 2025-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մայիսի 1-ի դրությամբ Հայաստանից հեռացել է 12,000 արցախցի
Tesla-ի վաճառքները ԵՄ-ում ապրիլին նվազել են 52.6%-ով
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում արտահանումը նվազել է 60․4%-ով
Հայաստանի պետական պարտքը ապրիլի վերջի դրությամբ կազմում է 13.6 մլրդ դոլար
Իրանում 4.9 մագնիտուդով երկրաշարժ է տեղի ունեցել
5 միլիարդ դոլարի անկում. ինչու է Հայաստանի առևտուրը կրճատվում այս տեմպերով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ոլորտներն են այսօր Հայաստանի տնտեսությունը տանում առաջ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ֆրանսիան նախատեսում է հյուպատոսական բաժին բացել Գորիսում
ԱրարատԲանկը՝ Wonder Kid Academy-ի աստղագիտական լաբորատորիայի ստեղծման աջակից. դիտեք ABNews.am կայքում
Ucom-ի աջակցությամբ անցկացվեց միջազգային դրոնների «Mini Whoop Drone Racing 2025»  մրցարշավ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը դրամային պարտատոմսեր է տեղաբաշխում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թրամփը ԵՄ-ից ներմուծվող ապրանքների 50% մաքսատուրքերը հետաձգել է մինչև հուլիսի 9-ը

Իտալիան ցանկանում է գազատար կառուցել Իսպանիայից՝ Ռուսաստանից կախվածությունը նվազեցնելու համար

Ապր 1, 2022 16:26
128

Իտալիան դիտարկում է Իսպանիայից նոր գազատար կառուցելու հնարավորությունը։ Նման նախագիծն արդեն քննարկվում է ամենաբարձր մակարդակով՝ երկու երկրների վարչապետեր Մարիո Դրագիի և Պեդրո Սանչեսի միջև,- գրում է Reuters-ը։

«Կա Իտալիա-Իսպանիա գազատարի գաղափարը, որը մենք Սանչեսի հետ քննարկել ենք Հռոմում, ինչպես նաև Եվրոպական խորհրդում», — ասել է Իտալիայի կառավարության ղեկավարը։

Իսպանիան ունի վերագազաֆիկացման ամենամեծ հզորությունը Եվրոպայում, սակայն դրա փոխանցումը Ֆրանսիա էլ ավելի սահմանափակ է ՝ գոյություն ունեցող գազատարների անբավարար քանակի պատճառով: Բնական գազի հաղորդման իսպանական Enagas ընկերությունը հինգշաբթի ասաց, որ հնարավորություններ է ուսումնասիրում հարևան երկրների կառավարությունների և գազի փոխադրման օպերատորների հետ՝ ընդլայնելու իր գազի և, ի վերջո, ջրածնի հաղորդման ցանցը:

Եվրոպան, որն իր գազի մոտ 40%-ը ստանում է Ռուսաստանից, սկսեց մատակարարման այլընտրանքային աղբյուրներ փնտրել այն բանից հետո, երբ ռուսական զորքերը լայնամասշտաբ պատերազմ սկսեցին Ուկրաինայի դեմ։ Դրագիի խոսքով՝ Իտալիան կկարողանա անմիջապես փոխարինել ռուսական գազի 30-40%-ը, սակայն մնացածի հետ կապված խնդիրներ կան։ Իտալիան ունի գազատարներ, որոնք ձգվում են դեպի Ալժիր, Լիբիա և Ադրբեջան։ Երկիրը նաև ձգտում է ավելացնել LNG-ի ներմուծումը Ռուսաստանից իր կախվածությունը նվազեցնելու համար:

«Կա մեկ այլ տարբերակ՝ «EastMed» գազատարը (Իսրայելի և Եգիպտոսի մերձակայքում գտնվող միջերկրածովյան գազի հանքավայրերից մինչև Կիպրոս և Հունաստան): Եվրահանձնաժողովն ուսումնասիրում է գազատարի կառուցման հնարավորությունը», — ասել է Դրագին: