Էներգակիրների հուսալի մատակարարումների անհրաժեշտությունը Չինաստանին ստիպում է ոչ միայն ավելացնել ածխի սեփական առանց այն էլ ռեկորդային արդյունահանումը, այլև վերականգնել հարաբերությունները Ավստրալիայի հետ, որն ի վիճակի է Ռուսաստանին ճզմել շուկայում,- հայտնում է Reuters-ը։
2020 թվականի վերջին Պեկինը, ելնելով Կանբերայի դիրքորոշումից, դժգոհելով COVID-19-ի պատճառած կորոնավիրուսի ծագման վերաբերյալ, սահմանեց ավստրալիական ածուխի ներմուծման ոչ պաշտոնական արգելք։ Մինչ այս Ավստրալիան վառելիքի ամենամեծ մատակարարն էր։ Սակայն անցած տարեվերջին համաշխարհային էներգետիկ ճգնաժամի ֆոնին և նոր կառավարության իշխանության գալուց հետո Չինաստանի և Ավստրալիայի հարաբերությունները նկատելիորեն ջերմացան։ Նոյեմբերին երկրների ղեկավարները բանակցություններ են վարել G20-ի գագաթնաժողովում, իսկ դեկտեմբերին Ավստրալիայի արտաքին գործերի նախարար Փենի Վոնգը Պեկինում հանդիպել է իր գործընկեր Վան Յիի հետ:
2023 թվականի սկզբին երեք կոմունալ ընկերություններ և մեկ պողպատե ընկերություն իրավունք ստացան պատվիրել ավստրալիական ածուխ: Շուկայի մասնակիցներն ակնկալում են, որ մյուս ընկերությունները թույլտվություններ կստանան առաջիկա ամիսներին։ Ինչպես նշում է թերթը, ավստրալիական ածուխը Ինդոնեզիայից, Մոնղոլիայից և Ռուսաստանից մատակարարումներով փոխարինելու գաղափարը վերածվել է բազմաթիվ դժվարությունների։ 2021 թվականի վերջին երկիրը բախվեց էլեկտրաէներգիայի զանգվածային անջատումների, և սեփական արտադրության համար հաշվարկները ստիպված էին ճշգրտվել ՝ COVID-19-ի բարձր տարածվածության պատճառով։
Ռուսական ածխի արտահանումը բարդանում է լոգիստիկ դժվարություններով։ Ժամանակին մատակարարումների հետ կապված խնդրի պատճառով Հարավային Կորեան և Ճապոնիան սկսեցին հրաժարվել ռուսական ընկերությունների հետ պայմանագրերից։ Միևնույն ժամանակ, նոյեմբերին Կուզբասի նահանգապետ Սերգեյ Ցիվիլևը ասաց, որ 800,000 տոննա ածուխ մնացել է տարածաշրջանում, արդեն բեռնված է վագոնների մեջ, բայց երբեք արտահանման չի ուղարկվել Արևելյան աղբավայրի գերբեռնվածությունից (Տրանս-սիբիրյան և Բայկալ-Ամուր հիմնական գծերը):