Ինչպես համադրել զբաղվածությունը և նորարարությունը ժամանակակից աշխատավայրում
Նախագծեր սկսել, նախաձեռնություններ իրականացնել, հեքաթոններ կազմակերպել․ այս ամենը կարող է օգնել ղեկավարներին խթանել նորարարությունը աշխատավայրում։ Սակայն պետք է հաշվի առնել ժամանակակից աշխատավայրի իրականությունը․ բոլորը չափազանց զբաղված են։
Աշխատողները հաճախ շատ հաղորդագրությունների են ստանում։ Որոշ տվյալներով, մարդիկ շաբաթական 9 ժամ անցկացնում են էլ. նամակների վրա և 7.5 ժամ՝ հանդիպումների։ Այս ամենը հանգեցնում է նրան, որ մարդիկ ավելի երկար են աշխատում, և զբաղվածությունը նույնիսկ վերածվում է ստատուս-սիմվոլի։
Այս գործոնները կարող են դանդաղեցնել նորարարության մշակույթը։
Նորարարությանը ժամանակ տրամադրելու դժվարությունները
Եթե աշխատակիցները ծանրաբեռնված են էլ. նամակներով, հանդիպումներով և այլ խնդիրներով, ինչպե՞ս նրանք կարող են ժամանակ գտնել նոր գաղափարներ ստեղծելու կամ սովորելու համար։ Մեկ հարցման համաձայն՝ այն աշխատակիցները, ովքեր չունեն բավարար ժամանակ իրենց գործերը ավարտին հասցնելու համար, երեք անգամ ավելի շատ են դժվարանում նորարարության գործընթացում։
Գերծանրաբեռնված աշխատակիցները նաև ավելի քիչ են ունակ ստեղծագործ գաղափարներ առաջացնելուն, ինչը չափազանց կարևոր է նորարարական մշակույթի համար։ Երբ մարդիկ մշտապես կենտրոնացած են, նրանք կորցնում են այն «ահա» պահերը, որոնք հաճախ հայտնվում են, երբ մեր միտքը անմիջականորեն չի կենտրոնանում որևէ աշխատանքի վրա։
Աշխատանքից դուրս վայրկյաններ չլինելը նվազեցնում է ստեղծագործական մտածողությունը։ Ավելին, գերհոգնածությունը կարող է բացասական ազդեցություն ունենալ ուղեղի ստեղծագործական կարողությունների վրա։
Ազատեք «պրոցեսային պարտքը», որը խոչընդոտում է նորարարությանը
Աշխատանքի ընթացքում միշտ առաջանում են որոշակի գործընթացներ, որոնք ժամանակի ընթացքում կորցնում են իրենց արդիականությունը։ Երբ դրանք կուտակվում են, աշխատանքի վայրը կարող է վերածվել «պրոցեսային պարտքի» կուտակման վայրի։ Այս ամենը խլում է այն ժամանակը, որը կարող էր օգտագործվել նորարարության համար։
Օրինակ, Roblox ընկերությունում ունեն «Bureaucracy Busters» կոչվող ներքին գործիք, որտեղ ցանկացած աշխատակից կարող է հրապարակել այն գործընթացները, որոնք խանգարում են իրենց աշխատանքին։ Եթե ինչ-որ մեկը նշում է, որ ծրագիրը պահանջում է 4 ղեկավարի համաձայնություն, ապա ընկերությունը վերանայում է այդ գործընթացը և գրեթե միշտ այն փոխում։
Նոր բան ավելացնելուց առաջ, հինից հրաժարվեք
Capital One-ի կիբեր անվտանգության փոխնախագահ Մելանի Ֆրանկը նշում է, որ նոր գաղափարներ առաջացնելիս առաջանում է մեկ այլ խնդիր․ աշխատակիցները նոր գաղափարները վերածում են նախագծերի, բայց որքան շատ նախագծեր են նրանք սկսում, այնքան քիչ ժամանակ է մնում նոր գաղափարներ առաջացնելու համար։
«Մենք ավելի շատ գաղափարներ ենք առաջացնում, քան կարող ենք ավարտին հասցնել», ասում է Ֆրանկը։
Նորարարությունը առաջնահերթություն դարձրեք
Եթե դուք չեք ցանկանում, որ նորարարությունը երկրորդ պլան անցնի, պետք է այն դարձնել առաջնահերթ։ Օրինակ, Workato ընկերության գլխավոր տեղեկատվական տնօրեն Քարթեր Բյուսը իր թիմի համար «նորարարություն և առաջնորդություն» առաջնահերթ նպատակ է դարձրել։ Նա չափում է թիմի աշխատանքը՝ ստեղծագործ լինելու և նորարար լինելու հիման վրա։
Արտառոց աշխատանքը և օպտիմիզացումը բաժանեք
Thumbtack-ի համահիմնադիր Մարկո Ցապակոստան առաջարկում է բաժանել աշխատանքը երկու մասի՝ 0-ից 1 և 1-ից 10։ Առաջինն ընդգրկում է ստեղծագործությունը, իսկ երկրորդը՝ օպտիմիզացումը։ Այս մոտեցումը հնարավորություն է տալիս աշխատակիցներին կենտրոնանալ տարբեր խնդիրների վրա՝ ժամանակավոր և շարունակական լուծումների համար։
Աշխատանքի այդպիսի բաժանումը Thumbtack-ի համար արդյունավետ եղավ, երբ նրանք ձեռնարկեցին մեծ փոփոխություններ իրենց բիզնեսում։
***
Աշխատավայրում զբաղվածությունը երբեք չի ավարտվում։ Նորարարության մշակույթը պահանջում է ղեկավարներից մշտապես հաշվի առնել փոփոխությունները, լսել աշխատողներին և անհրաժեշտության դեպքում հարմարվել։
Աղբյուր՝ Harvard Business Review