Ինչպե՞ս վաճառել առանց վաճառելու. հոգեբանական մոտեցումներ մարքեթինգում
Լուրեր |

1. Պատմության ուժը՝ էմոցիաների վրա հիմնված կապ
Մարդիկ ավելի հեշտ են արձագանքում պատմություններին, որոնք հարազատ են իրենց խնդիրներին կամ ցանկություններին: Օրինակ, փոխարենը՝ ուղղակիորեն գովազդելու ապրանքը, պատմեք մի պատմություն, որտեղ ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունը լուծել է իրական խնդիր: Պատմությունը պետք է լինի համոզիչ և համահունչ հաճախորդի կարիքներին: Օրինակ. «Ինչպես Մարիամը գտավ իր երազանքների տան դիզայնը մեր ծառայության միջոցով»2. Հաճախորդի պահանջների կենտրոնական դիրքորոշում
Երբեմն վաճառքն ավելի հեշտ է, երբ կենտրոնանում եք ոչ թե ձեր ապրանքի վրա, այլ հաճախորդի կարիքների: Կիրառեք «հարցում և լսում» ռազմավարությունը. լսեք հաճախորդի խնդիրները և առաջարկեք լուծում՝ առանց ուղղակիորեն առաջարկելու ձեր արտադրանքը։ Օրինակ. Եթե դուք առաջարկում եք առողջության ապահովագրություն, մի սկսեք պրոդուկտի հատկանիշներից, այլ հարցրեք՝ «Ինչն է ձեր առողջության վերաբերյալ ամենակարևոր խնդիրը, որը կցանկանայիք լուծել»։3. Սոցիալական ապացույց
Մարդկանց մեծ մասը հակված է ընտրել այն, ինչն արդեն գնահատվել է այլոց կողմից: Ցույց տվեք գոհ հաճախորդների կարծիքներ, ակնարկներ կամ օգտագործեք իրական վիճակագրություն, որը փաստում է ձեր արտադրանքի հաջողությունը: Օրինակ. «Մեր ծառայությունը ընտրել է արդեն 500+ ընտանիք՝ գտնելու իրենց իդեալական տունը»։4. Սկարսիթի (սահմանափակություն) և շտապողականություն
Սահմանափակության սկզբունքը ստիպում է մարդկանց արագ գործել, որպեսզի չկորցնեն հնարավորությունը: Սակայն պետք է խուսափել ճնշումից՝ սա մատուցեք հմուտ և բնական ձևով: Օրինակ. «Մինչև այս ամսվա վերջ պատվիրելով՝ կստանաք անվճար առաքում»։5. Կապի հաստատում և փոխադարձություն
Ստեղծեք ջերմ և վստահելի հարաբերություններ ձեր հաճախորդների հետ: Երբ մարդիկ զգում են, որ իրենց հետ լավ են վերաբերվում, նրանք հակված են պատասխանել նույն ձևով: Օրինակ, առաջարկեք անվճար խորհուրդ, փոքրիկ նվեր կամ այլ արժեքավոր բան, որը կստիպի հաճախորդին վստահել ձեզ:6. Ոգեշնչող պատկերներ և հույզեր
Տեսողական և էմոցիոնալ բովանդակությունը կարևոր դեր է խաղում վաճառքում: Օգտագործեք ապրանքների կամ ծառայությունների ներկայացման իրական տեսարաններ, որոնք կզգացնեն հաճախորդին՝ արդեն իսկ իրենց պատկերացնելով այդ փորձառության մեջ: Օրինակ. «Պատկերացրեք ձեզ այս հարմարավետ կահույքի մեջ՝ ձեր սիրելիի հետ երեկոյան վայելելով հանգստությունը»։7. Կոնկրետացման ուժը
Փոխարենը՝ գովազդել ընդհանուր հատկանիշները, ներկայացրեք կոնկրետ արդյունքներ: Հաճախորդները սիրում են տեսնել չափելի և հստակ օգուտներ: Օրինակ. «Օգտագործեք այս հավելվածը՝ ձեր օրական ժամանակի 2 ժամը խնայելու համար»։8. Եղեք պրոբլեմ-լուծող, ոչ թե վաճառող
Խոսեք ոչ թե ձեր ապրանքի, այլ հաճախորդի պրոբլեմի մասին, որը ձեր ապրանքը կարող է լուծել: Երբ հաճախորդը զգում է, որ դուք լուծում եք իր պրոբլեմը, նա ինքն է ցանկանում գնել: Օրինակ. «Ինչպես խուսափել ֆինանսական անսպասելի խնդիրներից՝ ճիշտ պլանավորմամբ»։Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/09/17 22:00
Սեպտեմբերի 17-ի բիզնես լուրերը

Լուրեր | 2025/09/17 21:00
Սեպտեմբերի 17-ի կարևոր լուրերը

Լուրեր | 2025/09/17 17:16
Խաղա Junius, շահիր մրցանակներ
Խաղա Junius, շահիր մրցանակներ
-
Սեպտեմբերի 17-ի բիզնես լուրերը
2025/09/17/ 22:00 -
Սեպտեմբերի 17-ի կարևոր լուրերը
2025/09/17/ 21:00 -
5 կարևոր միտում, որ պետք է իմանա յուրաքանչյուր բիզնեսմեն էլեկտրոնային առևտրի ապագայի մասին
2025/09/17/ 19:00 -
Վարչապետի գլխավորությամբ քննարկվել է ռազմավարական կառավարման նոր համակարգի հայեցակարգը
2025/09/17/ 18:30 -
Չինաստանի կողմից հազվագյուտ մետաղների արտահանման սահմանափակումների հետևանքով ԵՄ ընկերությունները կանգնած են փակման վտանգի առաջ
2025/09/17/ 17:50 -
Խաղա Junius, շահիր մրցանակներ
2025/09/17/ 17:16 -
Քննարկվել են Հայաստանի և Իրանի միջև տնտեսական համագործակցության ընդլայնման ուղղությամբ իրականացված ծրագրերը
2025/09/17/ 17:00 -
ՀԾԿՀ-ն մերժել է ՀԷՑ-ի վարչական բողոքը
2025/09/17/ 16:57 -
Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկը բացում է հոբելյանական 100-րդ համերգաշրջանը
2025/09/17/ 16:48 -
Վարչապետը հրաժեշտի հանդիպում է ունեցել Իրանի դեսպանի հետ
2025/09/17/ 16:41
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 15, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 16, 2025Թ.

ԻՆՔՆԱԶԲԱՂՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԻՆՏԵԳՐՄԱՆ ՆՈՐ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԼՂ-ԻՑ ՏԵՂԱՀԱՆՎԱԾ ԱՆՁԱՆՑ ՀԱՄԱՐ

ԱՇԽԱՏԱՆՔ` ՀԱՏՈՒԿ ԽՆԱՄՔԻ ԿԱՐԻՔ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ

ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԾՐԱԳԻՐ՝ ԱՐՑԱԽՑԻ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ. IDBANK-Ը ԱՄՓՈՓՈՒՄ Է ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ
