Հայաստանի ամենախոշոր հարկատուի մասին մանրամասները կարդացեք ABnews.am կայքում
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. կարդացեք ABnews.am կայքում
Ինչպես է «կանխատեսող վերլուծությունը» հեղափոխում բիզնես ռազմավարությունը. կարդացեք ABnews.am կայքում
Ինչպիսինը պետք է լինի պրոֆեսոնալի էլ.փոստի ստորագրությունը. կարդացեք ABnews.am կայքում
Մասկը դոլարի անկում է կանխատեսել, եթե ԱՄՆ-ն չլուծի պետական պարտքի խնդիրը
Պետրոս Պետոյանը նշանակվել է Երևանի Կենտրոն վարչական շրջանի ղեկավար
Անշարժ գույքի գործարքների թիվը 2024թ. փետրվարին աճել է մոտ 27%-ով. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Ըստ բնապահպանների Հայաստանում մինչև 10 ընձառյուծ կա
Մայիսի 24-ին և 25-ին ավարտական դասարաններում կկազմակերպվի «Վերջին դաս». ԿԳՄՍ-ն հորդորում է բացառել դրամահավաքը
ԵՄ-ը կֆինանսավորի Ադրբեջանի ականազերծման ծրագիրը. նախաձեռնության բյուջեն կկազմի 8 մլն եվրո
Պուտինի այցը Չինաստան նախատեսված է մայիսի 15-16-ը
Կոլումբիայի իշխանությունները դադարեցրել են Իսրայելի հետ դիվանագիտական հարաբերությունները
Շենգավիթ վարչական շրջան բարեկարգվում է 18 բակային տարածք
Ըստ «SIPRI»-ի՝ Ադրբեջանը 2022 թ. 109 հատ ավիառումբ է ստացել Թուրքիայից
ՏՏ-ն ամենաբարձր աշխատավարձեր ունեցող ոլորտն է Հայաստանում. մյուս մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Էմոցիոնալ ինտելեկտի դերը բիզնեսի առաջնորդության մեջ. հոդվածը կարող եք կարդալ ABnews.am կայքում
2024 թ.-ի ապրիլ ամսվա բորսայական տվյալների ամփոփումը առկա է ABnews.am կայքում
Մոսկվայում կայացել է Ռուսաստանի ու Ադրբեջանի փոխվարչապետների հանդիպումը
Ռեկորդային բարձր ցուցանիշներից հետո կակաոյի գները նվազել են 30%-ով
ԱՄՆ-ը և G-7-ի երկրները նախատեսում են Ուկրաինային մինչև 50 միլիարդ դոլար օգնություն տրամադրել

Mastercard-ը գործարկել է AI բոտ գնումների համար

Դկտ 1, 2023 16:54
42
ADS

Mastercard-ի արհեստական բանականության ստորաբաժանումը՝ Dynamic Yield-ը, ներկայացրել է Shopping Muse չաթբոտը, որը հանդես է գալիս որպես առցանց գնումների օգնական։

Մամուլի հաղորդագրության համաձայն, Shopping Muse-ը «արդի տեխնոլոգիայի գեներացնող AI գործիք է, որը կբարելավի սպառողների որոնման ապրանքները թվային կատալոգում»:

Չաթբոտի օգտատերերը կկարողանան պարզ լեզվով հարցումներ կատարել՝ անհրաժեշտ ապրանքների որոնման համատեքստում, իսկ նեյրոնային ցանցը կընտրի համապատասխան առաջարկներ։

Օգտագործելով պատկերների ճանաչման ինտեգրված առաջադեմ գործիքներ՝ մանրածախ վաճառողները կարող են առաջարկել համապատասխան ապրանքներ՝ հիմնված ուրիշների հետ տեսողական նմանության վրա, նույնիսկ տեխնիկական պիտակների բացակայության դեպքում:

Գործիքը նաև հաշվի է առնում դիտված ապրանքների պատմությունը՝ «ավելի լավ գնահատելու ապագա գնումների մտադրությունները:

Mastercard-ը Dynamic Yield-ը ձեռք է բերել 2022 թվականին McDonald’s-ից:

Մեկնաբանություն