24թ. I աշխատանքային օրը կլինի հունվարի 3-ը. վարչապետ
24թ. վրացական համարանիշների համար վճարներ կգանձվեն
Բիզնես լրահոսի մանրամասները՝ www.abnews.am կայքում
Երևանին ամանորի ձևավորմանը հատկացվել է ֏202 մլն.
22թ. գործել է 101,532 փոքր և միջին ձեռնարկություն
24թ. խմելու ջրի գինը չի բարձրանա. ՀԾԿՀ
Գազպրոմ Արմենիա արդեն կարելի է դիմել նաեւ առցանց
Շահութաբեր բիթքոինների մասնաբաժինը մոտ 85% է
23թ. սեպտ. բանկային համակարգով ՀՀ է հոսել $97 մլն
20-23 թթ. կառուցվել է ավելի քան 4500 ապօրինի շինություն
Ցորենի ներմուծման ծավալները կրճատվել են 32%
Կոնվերս Բանկը Եվրոթերմի կորպ.պարտատոմսերի տեղաբաշխողն է
Լարսում 1700 հայկական բեռնատար սպասում է իր հերթին
23թ. տնտեսական ակտիվության ցուցանիշն աճել է 9.2%
Հայկական I արբանյակը տիեզերք կարձակվի դեկ. 1-ին
Կենտրոնում կայանելու տարեկան վարձը կդառնա ֏160հզր.
«Ռոսսելխոզնադզորը» մտահոգություն հայտնել ՀՀ-ին
SpaceX-ն ուղեծիր է հանել 23 Starlink արբանյակ
ՀՀ-ն նախատեսում է ավելացնել Իրանից գազի ներկրումը
65․000 վարդով 2 բեռնատար Լարսից հետ են ուղարկել

Twitter-ը մեղմացնում է իր գովազդային քաղաքականությունը և թույլ է տալիս կանեփ վաճառող ընկերություններին գովազդել իրենց ապրանքանիշերը

Փտր 16, 2023 17:08
28
ADS

Twitter-ը մեղմացնում է իր գովազդային քաղաքականությունը և թույլ է տալիս կանեփ վաճառող ընկերություններին գովազդել իրենց ապրանքանիշերը: Սա Twitter-ը կդարձնի առաջին խոշոր սոցիալական ցանցը, որը թույլ կտա կանեփի գովազդը ԱՄՆ-ում, ըստ Engadget-ի: «Առաջ գնալով, Twitter-ը գովազդատուներին թույլ է տալիս գովազդել կանեփի հետ կապված ապրանքանիշերը և բովանդակությունը կանեփի հետ կապված ապրանքների և ծառայությունների, ինչպես նաև CBD-ի և THC-ի համար», — հայտարարել է ընկերությունը բլոգում:

Twitter-ն առաջարկել է, որ կանեփ վաճառող ընկերությունները կկարողանան ավելի լայն լսարան ներգրավել, քան ընտանի կենդանիների, խոհարարության և գոլֆի թեմաները, ինչպես նաև արագ սննդի, սուրճի և ալկոհոլի թեմաները:

Կանեփի արտադրանքի և ծառայությունների գովազդի վերաբերյալ որոշակի սահմանափակումներ կպահպանվեն։ Ինչպես նշում է Axios-ը, գովազդները չեն կարող ուղղակիորեն «գովազդել կամ առաջարկել կանեփի վաճառքը», բացառությամբ որոշ CBD ապրանքների: Կան նաև սահմանափակումներ՝ կապված գովազդի թիրախում գտնվող լսարանի տարիքի և գտնվելու վայրի հետ: Առայժմ սա Twitter-ի կանոնների վերջին փոփոխությունն է՝ կապված նախկինում արգելվածի հետ։ Քաղաքականության թարմացումը գալիս է, քանի որ շատ գովազդատուներ հեռանում են հարթակից:

 

Մեկնաբանություն