

ABNews.am—ը շարունակում է Ձեզ ներկայացնել հայ հայտնիների հայտնի ու անհայտ բիզնեսները: Այս անգամ խոսելու ենք երգչուհի Անուշիկ Ալավերդյանի բիզնեսի մասին, բիզնես, որը դեռ այնքան էլ հայտնի չէ: Ավելին` շատերն անգամ չգիտեն, որ երգչուհին վինտաժ ոճի գլխարկների դիզայներ է:
«60s child»` այսպես է կոչվում երգչուհու փոքրիկ բիզնեսը:
Անուշիկը իր բիզնեսը հիմնադրելիս մարքեթինգի մասնագետ Աննա Սալոմեի հետ քննարկել է մարքեթինգային խնդիրներ: Վերջինս բիզնեսը կազմակերպելիս նախընտրում է դիմել գործի գիտակներին:
Նորաձև փոքրիկներն իրենց զգեստապահարանում կարող են ունենալ այս հայկական արտադրանքից:
Ինչպես երգչուհին է նշում` արտադրված է Հայաստանում` սիրով և ջերմությամբ:
Բացի այս Անուշիկը չի դավաճանում երգարվեստը: Երգչուհին նաև դասընթացներ է անցկացնում: Դասընթացներ նաև ստանում են արտերկրում բնակվող հայ փոքրիկները, ովքեր անկախ տարածությունից սովորում են «Կոմիտաս»:
ABNews—ը նորանոր հաջողություններ է մաղթում Անուշիկին` և´ բիզնես ոլորտում, և´ երգարվեստում: