Հոկտեմբերի 4-6-ը Հայաստանում կանցկացվի «ԴիջիԹեք 2024» ցուցահանդեսը
Դուբայը 35 միլիարդ դոլար է ներդրել աշխարհի ամենամեծ օդանավակայանի կառուցման համար
Նախագահ Վահագն Խաչատուրյանն այցելել է արտադրական ընկերություններ
113․287 տուգանք արդեն իսկ վճարվել է 30 և 50 տոկոսով պակաս․ ՆԳՆ խոսնակը՝ բոնուսային նոր համակարգի մասին
Համաշխարհային բանկը $116 միլիոնով կաջակցի Հայաստանի կանաչ, ներառական և կայուն զարգացմանը
Ակբա բանկը պարտատոմսեր է տեղաբաշխում
24թ. մարտին զբոսաշրջիկների քանակը 3% -ով նվազել է, մեկ զբոսաշրջիկի ծախսն 24թ. մարտին ավելի քիչ է եղել, քան 23թ. մարտին
Վարչապետն ընդունել է ԵՀ Հարևանության և ընդլայնման բանակցությունների հարցերով գլխավոր տնօրենին
ԿԲ. 12-ամսյա բնականոն գնաճը նվազել է՝ մարտին կազմելով -0.7%
Մարտին Գալստյան. Բանկերի կողմից ակտիվ վարկավորում է տեղի ունենում
Գյումրու տեխնոլոգիական կենտրոնում բացվել է նոր Black Box լաբորատորիան
Գլխավոր դատախազությունը 2023-ին վերականգնել է շուրջ 5 մլրդ 63 մլն 193 հազար դրամին համարժեք գույք
ԿԲ-ն վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքն իջեցրել է 0.25 տոկոսային կետով
Gyumri Game Conference-ը կկայանա մայիսի 4-5-ին
Վրաստանը կանդամակցի ԵՄ-ին 2030 թվականին․ Իվանիշվիլի
Անդրանիկ Գրիգորյան. Թվային փոխակերպումն առաջին հերթին մտածողության փոփոխությունն է. մանրամասները abnews.am կայքում
Evocabank-ը Career City Fest 2K24-ին ներկայացրել է թիմն ու ազատ աշխատատեղերը
Պատերազմից հետո Գազայում փլատակների մաքրումը 14 տարի կտևի․ ՄԱԿ
Ինքնաշխատ նոր համակարգի միջոցով 20 534 ֆիզիկական անձի վերադարձվել է 647,5 մլն դրամ սոցիալական վճար
Մասկը հինգ օրում հարստացել է 37,3 միլիարդ դոլարով

2023-ին ամբողջ աշխարհում բջջային հավելվածների վրա ծախսվել է 171 միլիարդ դոլար

Հնվ 12, 2024 12:03
40
ADS

Բջջային ծրագրերի վրա սպառողների ծախսերը 2023-ին տարեկան կտրվածքով աճել են 3%-ով՝ հասնելով 171 մլրդ դոլարի, ասվում է App Store-ի, Google Play-ի և երրորդ կողմի Android հավելվածների խանութների վերաբերյալ Data.ai-ի զեկույցում։

Սպառողների ծախսերի մեծ մասն աճում է ոչ խաղային հավելվածներից, մասամբ TikTok-ի հաջողության շնորհիվ։ Հավելվածների ներբեռնումների թիվը մնացել է գրեթե անփոփոխ՝ 257 միլիարդ՝ 2022 թվականի համեմատ աճելով ընդամենը 1 տոկոսով։

Ոչ խաղային հավելվածների վրա սպառողական ծախսերը 2023-ին մեկ տարվա ընթացքում աճել են 11%-ով և հասել 64 միլիարդ դոլարի: Այս միտումին նպաստել են սոցիալական ցանցերը, որտեղ առաջատարը TikTok-ն էր. կարճ տեսածառայության եկամուտը ամբողջ ընթացքում գերազանցել է 10 միլիարդ դոլարը, և սա եզակի ձեռքբերում է ոչ խաղային հավելվածի համար,- գրում է how2b.am-ը:

Համաձայն Data.ai-ի կանխատեսման՝ այս տարի սոցիալական մեդիայի հավելվածներում դրամայնացումը կաճի 150%-ով, և կկազմի $1,3 մլրդ։

Իսկ բջջային խաղերի սեգմենտը 2023-ին կրճատվել է. տարեկան ծախսերը նվազել են 2%-ով և կազմել 107 մլրդ դոլար։ Խաղերի ներբեռնումների թիվը մնացել է գրեթե անփոփոխ՝ դրանք ներբեռնվել են 88 մլրդ։

Ներբեռնումների և ծախսերի առումով լավագույն հավելվածը TikTok-ն է, բայց ամենաշատ ժամանակն անցկացվել է Facebook-ում: Խաղերից առաջատարներն են Subway Surfers-ը (ներբեռնումների քանակով), Candy Crush Saga-ն (ծախսերի ծավալով) և Roblox-ը (ամսական ակտիվ օգտատերերի քանակով)։

Ինչ վերաբերում է ամենաակտիվ երկրներին, ամենամեծ թվով հավելվածների ներբեռնումը տեղի է ունեցել Չինաստանում, երկրորդ տեղում Հնդկաստանն է, իսկ երրորդը՝ Միացյալ Նահանգները։ Ամենաարագ աճող շուկայի տիտղոսն էլ բաժին է հասել Բանգլադեշին։

Մեկնաբանություն