Իրանից նավթի արտահանումը հասել է վեց տարվա առավելագույնին
Google-ի և Apple-ի միջոցով ռուսական ծառայություններ մուտք գործելը սահմանափակվում է
Տաջիկստանն իր ռազմական կարիքների համար Թուրքիայից կստանա 1.5 մլն դոլար
Հունաստանի տնտեսությունը 2024-ին կարող է հասնել նախաճգնաժամային մակարդակին
Այս տարի Երևանի կոնյակի գործարանը կգնի շուրջ 36 000 տոննա խաղող` 1 կգ-ի դիմաց վճարելով 140 ՀՀ դրամ
ԱՄՀ. էներգակիրների գները թույլ են տվել ԱՄՆ-ի տնտեսությանը զարգացմամբ գերազանցել եվրոպականներին
Մի՛ կատարեք ապրանքների անօրինական տեղափոխում, գործե՛ք օրենքի դաշտում, վճարե՛ք հարկերը. ՊԵԿ
Բացահայտվել է 13 կգ «Հերոին», «Մեթամֆետամին» և «Մարիխուանա» տեսակի թմրամիջոցների մաքսանենգության դեպք
Գավառ քաղաքում 2023 թվականին սուբվենցիոն 4 ծրագիր է իրականացվել
Հայաստանի ջրային և գյուղատնտեսության ոլորտների պաշտոնյաները Ֆրանսիայում ծանոթացել են ֆրանսիական փորձին
Խրախուսվում են հերթական ներդրումային ծրագրերը. կստեղծվի ավելի քան 800 նոր աշխատատեղ
Կսահմանվեն դրույթներ մասնագիտացված հանրակրթական դպրոցների վերաբերյալ
Իլոն Մասկը կհայտարարի Հնդկաստանում գտնվող Tesla գործարանում 2-3 միլիարդ դոլարի ներդրում կատարելու մասին
Bitcoin-ի փոխարժեքը նվազել է. 18/04/24
Team Telecom Armenia-ն դարձել է CaseKey կրթական ակադեմիայի գործընկերը
G7-ի երկրները մտադիր են շարունակել ՌԴ սառեցված ակտիվների օգտագործման ուղիների ուսումնասիրությունը
ՀՀ Կենտրոնական բանկ. դոլարը նվազել է, ոսկու գինը՝ աճել. 18/04/24
Իրանից նավթի արտահանումը հասել է վեց տարվա առավելագույնին
Anglo Asian Mining-ի՝ թանկարժեք մետաղի արդյունահանումը տարվա ընթացքում եռակի նվազել է
Արգենտինան ՆԱՏՕ-ից գլոբալ գործընկերոջ կարգավիճակ է խնդրել

Twitter-ում նույնականացումն ընկերությունների համար ամսական 1000 դոլար կարժենա

Ապր 3, 2023 17:45
35
ADS

Twitter-ի հաշիվների նույնականացումն ու այն հաստատող կապույտ նշանը ստանալը բիզնես հաշիվների համար կարժենա ամսական 1000 դոլար, սակայն որոշ ընկերությունների համար բացառություններ կարվեն, գրում է New York Times-ը:

Այս ծառայությունն անվճար կլինի 500 խոշորագույն գովազդատուների և ամենաշատ բաժանորդներ ունեցող 10000 ընկերությունների համար։

Որպես լրացուցիչ ծառայություն՝ ընկերությունները կկարողանան նույնականացնել իրենց աշխատակիցներին։ Սա օգտակար կլինի, օրինակ, խոշոր հրատարակչություններին, որոնց լրագրողները կկարողանան դիմել հարցազրույցի համար՝ առանց ևս մեկ անգամ իրենց ինքնությունը հաստատելու։ Սակայն յուրաքանչյուր աշխատակցի համար դա կարժենա ամսական լրացուցիչ 50 դոլար:

Twitter-ի ադմինիստրացիան որոշել է հարթակի 500 խոշորագույն գովազդատուներին անվճար տրամադրել նույնականացման ծառայությունը, և սա կարող է բարենպաստ ազդեցություն ունենալ սոցիալական ցանցի փլուզված եկամուտների վրա, քանի որ խոշորագույն գովազդային գործակալությունները նախկինում իրենց հաճախորդներին կոչ են արել դադարեցնել համագործակցությունը Twitter-ի հետ։

Մյուս կողմից՝ որոշումը կարող է բարդացնել սկսնակ ընկերությունների համար հարթակում լսարան ստեղծելը. նրանք կամ պետք է մրցակցեն ստուգված ապրանքանիշերի հետ անհավասար պայմաններով, կամ վճարեն ամսական 1000 դոլար:

Բրենդներն ամենախոցելին են ինքնակոչների համար, սա հաստատվեց, երբ Twitter-ը սկսեց կապույտ նշանը տրամադրել Twitter Blue-ի բոլոր հետևորդներին։ Հենց այդպիսի չստուգված հաշիվներից խուսափելու համար հարթակը որոշակի սահմանափակումներ է մտցնում։

Մեկնաբանություն