OpenAI-ը կրկին հետաձգել է իր բաց կոդով մոդելի թողարկումը
«Wizz Air»-ը սեպտեմբերի 1-ից դադարեցնում է Աբու Դաբիի ուղղությամբ թռիչքները
2025թ.-ի հունվար-մայիսին հեռահաղորդակցության ոլորտում արդյունաբերության հասույթը կազմել է 68․5 մլրդ դրամ
Revolut ընկերությունը կարող է գնահատվել 65 միլիարդ դոլար
ԵՄ ներդրումները Հայաստանում կհասցվեն 2.5 մլրդ եվրոյի․ ՀՀ Կառավարության մամուլի ծառայություն
Ուր են գնում տոննաներով բեռները. Հայաստանի նոր լոգիստիկ պատկերը․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սիրիայի Սուեյդա քաղաքում բախումների հետևանքով զոհվել է առնվազն 30 մարդ
Մետրոպոլիտենի «Զորավար Անդրանիկ» կայարանում փոխվում են շարժասանդուղքները
Ինդոնեզիայում գրանցվել է 6.7 մագնիտուդով երկրաշարժ
2025 թվականի մայիսին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 790,320
ԱՄՆ-ում առցանց վաճառքներն աճել են 24. 1 միլիարդ դոլարով՝ խոշոր զեղչերի շնորհիվ
Հայաստանը ռուսաստանյան շոկոլադի գլխավոր ներկրող երկրներից է
Հանցավոր ծագում ունեցող 100 մլն դրամը փոխանցվել է պետական բյուջե
Նոր Նորք վարչական շրջանում անցկացվել է մոտ 2.4 կմ ճանապարհի հիմնանորոգման նախագծման մրցույթ
ՀԱԷԿ-Ը միացել է հանրապետության միասնական էներգահամակարգին
Ինչպես է ԱԲ-ն փոխում լեզվի դասավանդումը և կրթական միջավայրը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սաուդյան ընկերությունները 8,3 մլրդ դոլարի համաձայնագրեր են ստորագրել մաքուր էներգիայի ոլորտում
Բուզանդի փողոցը հատող հետիոտնային անցումը կկարգավորվի «Հետիոտնային կանչի» ռեժիմով աշխատող լուսացույցով
Օգոստոսի 1-ից հանրային տրանսպորտում վճարման համար այլևս թղթային QR տոմսեր չեն լինի
Երևանում մեկնարկել է «Ոսկե ծիրան» 22-րդ միջազգային կինոփառատոնը

Twitter-ում նույնականացումն ընկերությունների համար ամսական 1000 դոլար կարժենա

Ապր 3, 2023 17:45
46

Twitter-ի հաշիվների նույնականացումն ու այն հաստատող կապույտ նշանը ստանալը բիզնես հաշիվների համար կարժենա ամսական 1000 դոլար, սակայն որոշ ընկերությունների համար բացառություններ կարվեն, գրում է New York Times-ը:

Այս ծառայությունն անվճար կլինի 500 խոշորագույն գովազդատուների և ամենաշատ բաժանորդներ ունեցող 10000 ընկերությունների համար։

Որպես լրացուցիչ ծառայություն՝ ընկերությունները կկարողանան նույնականացնել իրենց աշխատակիցներին։ Սա օգտակար կլինի, օրինակ, խոշոր հրատարակչություններին, որոնց լրագրողները կկարողանան դիմել հարցազրույցի համար՝ առանց ևս մեկ անգամ իրենց ինքնությունը հաստատելու։ Սակայն յուրաքանչյուր աշխատակցի համար դա կարժենա ամսական լրացուցիչ 50 դոլար:

Twitter-ի ադմինիստրացիան որոշել է հարթակի 500 խոշորագույն գովազդատուներին անվճար տրամադրել նույնականացման ծառայությունը, և սա կարող է բարենպաստ ազդեցություն ունենալ սոցիալական ցանցի փլուզված եկամուտների վրա, քանի որ խոշորագույն գովազդային գործակալությունները նախկինում իրենց հաճախորդներին կոչ են արել դադարեցնել համագործակցությունը Twitter-ի հետ։

Մյուս կողմից՝ որոշումը կարող է բարդացնել սկսնակ ընկերությունների համար հարթակում լսարան ստեղծելը. նրանք կամ պետք է մրցակցեն ստուգված ապրանքանիշերի հետ անհավասար պայմաններով, կամ վճարեն ամսական 1000 դոլար:

Բրենդներն ամենախոցելին են ինքնակոչների համար, սա հաստատվեց, երբ Twitter-ը սկսեց կապույտ նշանը տրամադրել Twitter Blue-ի բոլոր հետևորդներին։ Հենց այդպիսի չստուգված հաշիվներից խուսափելու համար հարթակը որոշակի սահմանափակումներ է մտցնում։