Հայտնի հայրենական Wildberries առցանց խանութը մտադիր է ստիպել վերացնել որակյալ ապրանքների վերադարձի համար վճարը, որոնք չեն համապատասխանում գնորդին անձնական պատճառներով,- հայտնում է «Известия»-ն ՝ հղում անելով «Հանրային սպառողների նախաձեռնություն» ընկերության Ռոսպոտրեբնադզորին ուղղված խնդրանքին:Կազմակերպությունը մտադիր է ստիպել Wildberries-ին հրաժարվել որակյալ ապրանքների վճարովի առաքումից ետ վաճառողին։ Խոսքը, օրինակ, նման իրավիճակի մասին է, երբ գնորդին հասցվել է չափի ոչ պիտանի ապրանք, իսկ նա որոշել է չգնել։ Այսօր շուկան գանձում է 75-ից 100 ռուբլի վճար այն ապրանքների վերադարձի համար, որոնք ինչ-ինչ պատճառներով չեն համապատասխանում անձին: Հանրային սպառողների նախաձեռնությունը վստահ է, որ առցանց խանութը կարող է գումար գանձել ապրանքների տուն առաքման համար, սակայն վերադարձը պետք է լինի անվճար պիկապ կետերում:
Wildberries-ը նման իրավիճակի բախվեց Բելառուսում, որտեղ իշխանություններն արգելեցին նմանատիպ գործելակերպը: Այս տարվա հունվարի վերջին շուկան սկսեց միջոցներ վերցնել գնորդներից ՝ թերություններով ապրանքները վերադարձնելու համար։ Միաժամանակ Ռոսպոտրեբնադզորը հայտարարել է, որ դա անօրինական է։
JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.
Մեկնաբանություն