OpenAI-ը կրկին հետաձգել է իր բաց կոդով մոդելի թողարկումը
«Wizz Air»-ը սեպտեմբերի 1-ից դադարեցնում է Աբու Դաբիի ուղղությամբ թռիչքները
2025թ.-ի հունվար-մայիսին հեռահաղորդակցության ոլորտում արդյունաբերության հասույթը կազմել է 68․5 մլրդ դրամ
Revolut ընկերությունը կարող է գնահատվել 65 միլիարդ դոլար
ԵՄ ներդրումները Հայաստանում կհասցվեն 2.5 մլրդ եվրոյի․ ՀՀ Կառավարության մամուլի ծառայություն
Ուր են գնում տոննաներով բեռները. Հայաստանի նոր լոգիստիկ պատկերը․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սիրիայի Սուեյդա քաղաքում բախումների հետևանքով զոհվել է առնվազն 30 մարդ
Մետրոպոլիտենի «Զորավար Անդրանիկ» կայարանում փոխվում են շարժասանդուղքները
Ինդոնեզիայում գրանցվել է 6.7 մագնիտուդով երկրաշարժ
2025 թվականի մայիսին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 790,320
ԱՄՆ-ում առցանց վաճառքներն աճել են 24. 1 միլիարդ դոլարով՝ խոշոր զեղչերի շնորհիվ
Հայաստանը ռուսաստանյան շոկոլադի գլխավոր ներկրող երկրներից է
Հանցավոր ծագում ունեցող 100 մլն դրամը փոխանցվել է պետական բյուջե
Նոր Նորք վարչական շրջանում անցկացվել է մոտ 2.4 կմ ճանապարհի հիմնանորոգման նախագծման մրցույթ
ՀԱԷԿ-Ը միացել է հանրապետության միասնական էներգահամակարգին
Ինչպես է ԱԲ-ն փոխում լեզվի դասավանդումը և կրթական միջավայրը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սաուդյան ընկերությունները 8,3 մլրդ դոլարի համաձայնագրեր են ստորագրել մաքուր էներգիայի ոլորտում
Բուզանդի փողոցը հատող հետիոտնային անցումը կկարգավորվի «Հետիոտնային կանչի» ռեժիմով աշխատող լուսացույցով
Օգոստոսի 1-ից հանրային տրանսպորտում վճարման համար այլևս թղթային QR տոմսեր չեն լինի
Երևանում մեկնարկել է «Ոսկե ծիրան» 22-րդ միջազգային կինոփառատոնը

Google-ի գովազդային բիզնեսը կարող է բաժանվել մի քանի մասի. ԱՄՆ արդարադատության նախարարությունը դիմել է դատարան․ Bloomberg

Հնվ 25, 2023 12:44
102

ԱՄՆ արդարադատության նախարարությունը և ԱՄՆ ութ ​​նահանգ հայց են ներկայացրել ՝ պահանջելով Google-ի գովազդային բիզնեսը բաժանել մի քանի մասի,- գրում է Bloomberg-ը։«Մեր հայցն այսօր նպատակ ունի պատասխանատվության ենթարկել Google-ին այն բանի համար, ինչ մենք կարծում ենք, որ թվային գովազդային տեխնոլոգիաների երկարատև մենաշնորհն է, որը բովանդակություն ստեղծողները օգտագործում են գովազդ վաճառելու համար, իսկ գովազդատուները ՝ գովազդ գնելու համար բաց համացանցում», — բացատրեց նախարարության ղեկավար  Ջոնաթան Կանտերը: Արդեն 15 տարի է, ինչ Google-ը չարաշահում է իր գերիշխող դիրքը առցանց գովազդի շուկայում ՝ հակամրցակցային գործարքների միջոցով,- ասում են պաշտոնյաները։ Դրանցից հայցում նշվում է 2007 թվականին DoubleClick-ի գնումը 3,1 միլիարդ դոլարով, Invite Media-ին 2010 թվականին ՝ 81 միլիոն դոլարով, իսկ 2011 թվականին ՝ AdMeld-ին ՝ 400 միլիոն դոլարով:

Արդյունքում, Google-ն այժմ վերցնում է առնվազն 30 ցենտ ԱՄՆ ընկերությունների կողմից գովազդի վրա ծախսվող յուրաքանչյուր դոլարից իր գործիքներով: Google-ը ԱՄՆ արդարադատության նախարարության հայցն անվանել է «գովազդային տեխնոլոգիական ոլորտում բարձր մրցակցային ոլորտում հաղթողներին և պարտվողներին ընտրելու փորձ»: Google-ի դեմ գործը ԱՄՆ սակավաթիվ հակամենաշնորհային գործերից մեկն է, որը ձգտում է խոշոր կորպորացիայի հարկադիր փլուզմանը 1980-ականներից ի վեր, երբ պաշտոնյաները ստիպեցին Bell համակարգը բաժանել յոթ առանձին մասերի: