Հնդկաստանում հաստատվել է կապիկի ծաղիկով հիվանդացության առաջին դեպքը
Ալեն Սիմոնյանը հանդիպել է Իրաքի Դաշնային գերագույն դատարանի նախագահի հետ
Թափոնների կառավարման ոլորտը Հայաստանում արդիականացվում է. դիտեք՝ ABnews.am կայքում
Դեպի Կորյունի փողոց երթևեկող մեքենաների համար Աբովյան և Կորյունի փողոցների խաչմերուկում կտեղադրվի աջ լրացուցիչ սեկցիա
Fastex-ն Օլիմպիական խաղերի մրցանակակիրներին և նրանց ներկայացուցիչներին պարգևատրել է 290 000 FTN-ով
Հայաստանում քննարկում են ԵՄ անդամ դառնալու գործընթաց սկսելու հնարավորությունը․ Փաշինյան
Volkswagen-ի ղեկավարը հայտարարել է «աննախադեպ ճգնաժամ» ամբողջ եվրոպական ավտոարդյունաբերության համար
Տիեզերքում գործող արբանյակների երկու երրորդը հսկվում է Իլոն Մասկի կողմից
Վրաստանում ՀԿ-ները պետբյուջեից 2 անգամ ավելի շատ գումար կստանան, քան՝ դոնորներից
Ճապոնիայում զբոսաշրջության աճը խնդիր է դարձել քարտային վճարումներ մշակող ընկերությունների համար
Լիցենզավորման և հավաստագրման համար մինչև սեպտեմբերի 17-ը ներառյալ ներկայացված հայտերը կդիտարկվեն նաև հաջորդող օրերին
Հայաստանի ազգային հավաքականը մեկնել է Սկոպյե
Եվրոպայում դպրոցներում հեռախոսի արգելքը մեծ թափ է հավաքում
Շառլ Ազնավուրի կինեմատոգրաֆիկ ճանապարհորդությունը՝ Երևանի սրտում. Կարապի լճում ցուցադրվում են Ազնավուրի դերակատարումով ֆիլմեր
ՀՀ դպրոցականներն 1-ական արծաթե և բրոնզե մեդալի են արժանացել Ինֆորմատիկայի միջազգային 36-րդ օլիմպիադայում
Երևանը և Դուշանբեն կապված են ջերմ և բարեկամական հարաբերություններով․ Փաշինյան
Էներգետիկայի ոլորտում Բուլղարիան կհամագործակցի Գերմանիայի և Հունաստանի հետ
Հայաստանի բյուջեի եկամուտները և հարկային ցուցանիշների դինամիկան․ 2024թ. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Պլաստիկով աղտոտվածության մակարդակով Հնդկաստանը աշխարհում առաջատարն է
2023-ին Ֆրանսիայում սպառված ծխախոտի ավելի քան 40%-ը վաճառվել է սև շուկայում

ՀՀ–ն, Իրանը և Հնդկաստանը գործարկում են առևտրային երթուղի. եռակողմ հանդիպում է նախատեսվում

Օգս 7, 2024 15:26
34
ADS

Շուտով եռակողմ հանդիպում տեղի կունենա Հայաստանի, Իրանի և Հնդկաստանի մասնակցությամբ առևտրային երթուղու գործարկման վերաբերյալ:

Հանդիպումը տեղի կունենա Իրանում. երեք երկրների տրանսպորտային ոլորտների ներկայացուցիչները կծանոթանան Չաբահար նավահանգստի ենթակառուցվածքներին, կքննարկեն նավահանգստում Հայաստանի օպերատորական գործունեությունը, կքննարկեն երթուղու շուտափույթ գործարկման հետ կապված հարցեր:

Գերատեսչությունում ընդգծել են, որ նոր երթուղիների գործարկումը կբարձրացնի Հայաստանի առևտրային ներուժը: Երևանը հուսալի մուտք կունենա Հնդկաստան, ինչպես նաև Հարավարևելյան Ասիայի երկրների հեռանկարային շուկաներ։

Օրակարգում «Միջին միջանցքն» է. կարո՞ղ է Երևանը միանալ Տրանսկասպյան երթուղուն

Հիշեցնենք, որ երթուղով նախատեսված է Պարսից ծոցի երկրներից և Հնդկաստանից ապրանքների տեղափոխում դեպի ԵՄ և ԵԱՏՄ: Այսպես, հնդկական Մումբայի նավահանգստից բեռները կարող են առաքվել Չաբահար նավահանգիստ (Իրանի հարավ-արևելք), այնուհետև ցամաքային եղանակով՝ Հայաստան (կա՛մ ավտոմոբիլային ճանապարհով, կա՛մ երկաթուղով), այնուհետև՝ Վրաստան և արդեն այնտեղից՝ Բուլղարիայի կամ Հունաստանի նավահանգիստներ, կամ էլ Ռուսաստան (ծովային նավահանգիստներով կամ «Վերին Լարս» անցակետով)։

Հայաստանի տարածքով անցնող ճանապարհը կարևոր է Իրանի և Հնդկաստանի համար, որոնք ձգտում են դիվերսիֆիկացնել իրենց ապրանքների մատակարարումները։ Ներկայում ծովային անցումը կապված է բարդությունների հետ:

Իրանի և Հայաստանի տարածքով երթուղին Հնդկաստանին և Պարսից ծոցի երկրներին թույլ կտա 25 տոկոսով կրճատել լոգիստիկ ծախսերը, ինչպես նաև, գրեթե կրկնակի, փոխադրման ժամանակը (ներկա դրությամբ Սուեզի ջրանցքով անհրաժեշտ 40 օր ժամկետը նվազեցնելով մինչև 18 օրվա): Հայաստանն այդ դեպքում կդառնա կարևոր տարանցիկ հանգույց։

Այսպիսով, Երևանը սևծովյան վրացական նավահանգիստներով Հնդկաստանը և Իրանը կկապի Եվրոպայի հետ և հակառակը՝ ԵՄ-ն Հնդկաստանի հետ, իսկ Հայաստանի տարածքով միջանցքը Հնդկաստանին թույլ կտա մուտք գործել Սև ծովի նավահանգիստներ, ինչպես նաև, ավելի կարճ երթուղով՝ ԵԱՏՄ շուկա։

Աղբյուր՝  arm.sputniknews.ru

Մեկնաբանություն