ՀՀ պաշտպանության նախարար Սուրեն Պապիկյանը մեկնել է Կորեայի Հանրապետություն
Պեդրո Ալմոդովարն արժանացել է Վենետիկի կինոփառատոնի գլխավոր մրցանակին
Սեպտեմբերի 8-ին կեսօրից հետո առանձին շրջաններում սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ
Հայաստանի ֆուտբոլի հավաքականը 4։1 հաշվով հաղթեց Լատվիայի հավաքականին
Նիկոլ Փաշինյանը շնորհավորական ուղերձ է հղել Ֆրանսիայի նորանշանակ վարչապետին
Սեպտեմբերի 7-ը Մաքուր օդի միջազգային օրն է
Հայաստան եկող զբոսաշրջիկների թիվը շարունակում է նվազել
Աշխարհի ամենաթանկ կովն աճուրդում վաճառվել է ավելի քան 4 մլն դոլարով
Վրաստանում ձերբակալել են խարդախների, որոնք մոտ 3,1 մլն եվրոյի վնաս են պատճառել օտարերկրացիների
Վարչապետը շնորհավորական ուղերձ է հղել Բրազիլիայի նախագահին
Հայաստանը մասնակցում է «Riga Food 2024»-ին ցուցահանդեսին
Հայաստան է ժամանելու Լյուքսեմբուրգի փոխվարչապետ, ԱԳ և արտաքին առևտրի նախարար Քսավյե Բետելը
Դատարանը Նյու Յորքում երկրորդ անգամ հետաձգել է Թրամփի դեմ մեղադրանքի կայացումը
Երևանի ավագանու նիստում կքննարկվի ավագանու 3 անդամի լիազորությունների դադարեցման հարցը
Կենտրոնական բանկը շրջանառության մեջ է դնում նոր արծաթե հուշադրամ. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Ալավերդիում կայացել է Սանահինի կամրջի բացման արարողությունը
Սեպտեմբերի 7-ից 25-ը՝ ժամը 23:00-ից 08:00-ն փուլ առ փուլ փակ է լինելու Շերամի փողոցը
Ալբերտ Ազարյանի տարելիցին բացվել է նրա բրոնզաձույլ արձանը
Զինա Չալիկյանը նշանակվել է Ազգային ժողովի նախագահի օգնական
Կրիպտոմիլիոնատերերի թիվն աճել է 95%-ով մեկ տարվա ընթացքում

Արդյո՞ք պատրաստ ենք համընդհանուր ներառական համակարգի ներդրմանը բոլոր մակարդակներում

Նյմ 2, 2022 18:39
124
ADS

Հայաստանում ներառական կրթության համակարգը որպես ազգային քաղաքականություն, պաշտոնապես ընդունվել է 2003 թ.-ին։ Ապա 2014թ.-ին ՀՀ Ազգային ժողովը ընդունել է «Հանրակրթության մասին ՀՀ օրենքում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու մասին» օրենքը, ըստ որի՝ մինչև 2025թ. օգոստոսի 1-ը հանրապետությունում կներդրվի համընդհանուր ներառական կրթության համակարգ։ Հանրակրթական մակարդակում բավական աշխատանքներ են իրականացվել տեղական և միջազգային փորձագետների և կազմակերպությունների կողմից։ Ինչ վերաբերում է նախադպրոցական մակարդակին, ապա ներկայումս համընդհանուր ներառման ուղղությամբ փուլային անցում է կատարվում։
Հարկ է նշել, որ ի սկզբանե ներառական կրթության ներդրման առումով մշակված ճանապարհային քարտեզ չի եղել, ինչը կրթական մոդելի ընկալման և դրա շուրջ կարծիք ձևավորելու տեսանկյունից միանշանակ բացասական ազդեցություն է ունեցել։
Այսօր արդեն հրապարակված զեկույցներ նախադպրոցական և հանրակրթության մակարդակներում կատարված աշխատանքների և արձանագրված հիմնախնդիրների առնչությամբ, որոնք կարծում ենք, որ պետք է ենթադրեն հետագա անելքիների և աշխատանքների քարտեզագրում հետևյալ հարցադրումների ուղղությամբ՝
• Գործնական ի՞նչ քայլեր պետք է նախաձեռնեն մանկավարժներ պատրաստող ուսումնական հաստատությունները։
• Ինչպիսի՞ միջոցառումներ պետք է իրականացվեն մանկավարժների կարողությունների վերանայման և զարգացման ուղղությամբ։
• Ինչպիսի՞ աշխատանքներ պետք է անցկացվեն ընտանիքների, մասնավորապես՝ ծնողների իրազեկվածության և կարողությունների զարգացման տեսանկյունից։
• Ինչպե՞ս պետք է իրականացվի նախադպրոցական և հանրակրթության մակարդակներում սովորող երեխաների ընկալումների վերլուծությունը և դրա ազդեցությունը ներառական կրթության վրա։
Սրանք այն հարցադրումներն են, որոնք արժեքավոր են ներառական կրթական մոդելի համընդհանուր ներդրման հարցում շահառուների շրջանում փոխհամաձայնեցված դրական ընկալում ձևավորելու տեսանկյունից։ Այս առումով մենք կարիք ունենք մշակել համալիր մոտեցումներ, որոնք քննության կենթարկվեն ոչ թե իմպլեմենտացման ավարտին, այլ դրա մեկնարկին ընդառաջ։ Մենք իրավունք չունենք այսօրինակ զգայուն և խոցելի հիմնահարցերը քննարկել և/կամ այդ ուղղությամբ աշխատանքներ տանել առանց նախապես մշակված գործողությունների քարտեզագրման։

Մեկնաբանություն