Աշխատանք կա, բայց ուրիշի համար. ում է փնտրում 2025-ի աշխատաշուկան. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխատակիցները թաքուն են օգտագործում ԱԲ, սակայն դա կարող է վտանգավոր լինել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ-ն սպառնում է ԵՄ-ին սննդամթերքի արտահանման վրա 17% մաքսատուրքով
BRICS երկրների ֆինանսական ակտիվների ծավալը գերազանցել է 60 տրիլիոն դոլարը
Չինաստանը հակադեմպինգային մաքսատուրքեր է սահմանել եվրոպական կոնյակի վրա
Թրամփը կարող է այս տարի Չինաստան մեկնել. Bloomberg
2025-ի մայիսին ՀՀ աշխատատեղերը հասել են 790 հազարի՝ 2018-ի համեմատ աճելով 198.6 հազ․ կամ 33.9%-ով
Հունիսին Հայաստանում գները նվազել են մայիսի համեմատ. տարեկան գնաճը կազմել է 3.9%
Ինչի համար ենք բոլորս վճարում մեր գրպանից. Հայաստանը սուբսիդավորում է օդը. վերլուծությունը abnews.am-ում
Ուջանի մոտից երթևեկությունը տեղափոխվում է Հյուսիս-հարավի նորակառույց ճանապարհ
Մեկ օրում բացահայտվել է 108 հանցագործություն, որոնցից 6-ը՝ նախկինում կատարված
Մոսկվայում հայտնաբերվել է «Տրանսնեֆտ»-ի փոխնախագահի դին
Հունիսին գները նվազել են 1.3%, տարեկան գնաճը՝ 3.9%, բանջարեղենը՝ -23.6%, դրամը՝ 384.2 դրամ
2025-ի մարտի դրությամբ Վրաստանի արտաքին պարտքը կազմել է 25.5 միլիարդ դոլար
Տրանսպորտի վճարման թղթային QR կոդով տարբերակն օգոստոսի 1-ից դուրս կգա շրջանառությունից
Թրամփի հարկային օրինագծի ազդեցությունը Հայաստանի տնտեսության վրա. կարդացեք abnews.am կայքում
2023-2025 թթ. պետությանն է վերադարձվել ապօրինի ծագում ունեցող 26 անշարժ գույք
Վերականգնվել է պետությանը պատճառված ավելի քանի 305 մլն դրամի վնաս
YouTube Shorts-ը գերազանցել է TikTok-ը դիտումների քանակով
Amazon-ը ներկայացրել է իր միլիոներորդ ռոբոտը

Աշխարհի հզորագույն երկրները. Brand Finance

Մրտ 9, 2024 05:22
270

ԱՄՆ-ն և Մեծ Բրիտանիան շարունակում են մնալ աշխարհի ամենահզոր երկրները՝ ըստ Brand Finance-ի ամենամյա Global Soft Power Index-ի:

Միևնույն ժամանակ, Չինաստանը հինգերորդ տեղից բարձրացել է երրորդ հորիզոնական՝ շրջանցելով Ճապոնիային (որը պահպանել է չորրորդ հորիզոնականը) և Գերմանիային (որը երրորդից՝ նահանջել հինգերորդ տեղ):
Brand Finance-ը դասակարգում է երկրների «փափուկ ուժը» (նրանց ազդեցությունը պետությունների, ընկերությունների, համայնքների և հանրության վարքագծի և նախասիրությունների վրա մշակութային և տեղեկատվական ազդեցության, այլ ոչ թե պարտադրանքի միջոցով)՝ հիմնվելով աշխարհի ավելի քան 100 երկրից 170 հազարից ավելի հարցվածների կարծիքների վրա:

Ավելին, 2024 թվականին այն առաջին անգամ կներառի ՄԱԿ-ի անդամ բոլոր 193 երկրները։ Նրանցից յուրաքանչյուրը գնահատվում է ըստ 55 ցուցանիշների։

Մյուս պետությունները, որոնք անցյալ տարի առաջին տասնյակում էին, մնացել են իրենց դիրքերում՝ Ֆրանսիա, Կանադա, Շվեյցարիա, Իտալիա, ԱՄԷ (համապատասխանաբար վեցերորդից տասներորդ տեղ): Իսպանիան բարձրացել է 11-րդ տեղ, Շվեդիան նահանջել է 12-րդ, Ավստրալիան և Նիդերլանդները հասել են համապատասխանաբար 13-րդ և 14-րդ տեղերին, Հարավային Կորեան շարունակում է մնալ 15-րդ հորիզոնականում։

Ռուսաստանը ընթացիկ վարկանիշում զիջել է երեք հորիզոնականով և զբաղեցրել 16-րդ տեղը։ «Գլոբալ անորոշության և անկայունության ժամանակ տնտեսական ձեռքբերումները դառնում են ավելի ու ավելի կարևոր գործոն երկրի փափուկ ուժի համար, — գրում է Brand Finance-ը,-Ազգային ապրանքանիշի հատկանիշները, ինչպիսիք են «ուժեղ և կայուն տնտեսությունը» և «աշխարհի կողմից սիրված ապրանքներն ու ապրանքանիշերը», դառնում են համաշխարհային ասպարեզում ազդեցության և հեղինակության հիմնական գործոնները»:

Այս միտումով է բացատրվում աշխարհի խոշորագույն տնտեսությունների շարունակական գերակայությունը, ինչպիսիք են ԱՄՆ-ն և Չինաստանը, ինչպես նաև ավելի փոքր զարգացած տնտեսությունները, ինչպիսիք են Շվեյցարիան և ԱՄԷ-ն, որոնք վարկանիշի վերևում են:

Փափուկ էներգիայի գլոբալ ինդեքսի հաշվարկման հինգ տարիների ընթացքում ամենազգալի աճը ցույց են տվել ԱՄԷ-ն (ութ դիրքով), Սաուդյան Արաբիան (ութ տեղով՝ ներկայում զբաղեցնելով 18-րդ տեղը), Կատարը (տասը տեղով՝ 21-րդ տեղ) և Թուրքիան (հինգ տեղ՝ 25-րդ հորիզոնական):