Կրիպտոարժույթի շուկայում արժեզրկում է տեղի ունենում
ԵՄ ռազմական բյուջեն ռուս-ուկրաինական հակամարտության մեկնարկից ի վեր ավելացել է 20%-ով
ԱՄՀ-ն կանխատեսում է Հայաստանի ՀՆԱ-ի 6% աճ 2024 թվականին
Formula VC-ն ներդում է կատարել Audigo Labs ստարտափում
5-6 տարվա ընթացքում կրթությունը Հայաստանում թանկացել է 20-30 տոկոսով
ՊԵԿ-ը կանխել է մաքսային հսկողությունից թաքցված 67 կգ դեղորայքի տեղափոխումը
2022-ի փետրվարի վերջից Ուկրաինան ԱՄՆ-ից ստացել է մոտ 23 միլիարդ դոլարի բյուջետային օգնություն
Մեկ օրում հանրապետությունում արձանագրվել է 15 ՃՏՊ. 1 մարդ զոհվել է, 17-ը՝ վիրավորվել
G7-ի և G20-ի անդամ երկրների ֆինանսների նախարարները կհանդիպեն Վաշինգտոնում
ԱՄՆ-ում կառուցվել է աշխարհի ամենամեծ թվային ֆոտոխցիկը՝ 3200 մեգապիքսել լուծաչափով
Wildberries-ը սկսում է մեքենաների վաճառք
ԱՄՆ ՄԶԳ-ն 33 մլն դոլարի աջակցություն կտրամադրի Հայաստանին
ՀՀ-ում ամեն 3-րդ երեխան ապրում է աղքատության մեջ, ԵԱՏՄ-ում ամենաաղքատն ենք համարվում. զեկույց
ՀՀ կենտրոնական բանկը, ArCa-ն եւ ISAA-ը՝ Doing Digital Awards-ի մրցանակակիրներ
Հայաստանը 16 կետով բարելավել է դիրքերը Դրական խաղաղության զեկույցում
Մարտին վարձու աշխատողի չձևակերպման դեպք է արձանագրվել 70 հարկ վճարողի մոտ․ տուգանքի չափը կազմել է 34․750 մլն դրամ
Tesla-ի բաժնետոմսերը վերջին երեք ամսում արժեզրկվել են 31 տոկոսով
Հայաստսանին բաժին է ընկել Ռուսաստան կոնյակի մատակարարումների 61,7%–ը
Չինաստանն առաջին եռամսյակում գրանցել է մեկ շնչին ընկնող եկամուտների 6.2% աճ
Կրեմլը հաստատել է, որ սկսվել է ռուս խաղաղապահների դուրսբերումն օկուպացված Արցախից

Աշխարհի հզորագույն երկրները. Brand Finance

Մրտ 9, 2024 05:22
76
ADS

ԱՄՆ-ն և Մեծ Բրիտանիան շարունակում են մնալ աշխարհի ամենահզոր երկրները՝ ըստ Brand Finance-ի ամենամյա Global Soft Power Index-ի:

Միևնույն ժամանակ, Չինաստանը հինգերորդ տեղից բարձրացել է երրորդ հորիզոնական՝ շրջանցելով Ճապոնիային (որը պահպանել է չորրորդ հորիզոնականը) և Գերմանիային (որը երրորդից՝ նահանջել հինգերորդ տեղ):
Brand Finance-ը դասակարգում է երկրների «փափուկ ուժը» (նրանց ազդեցությունը պետությունների, ընկերությունների, համայնքների և հանրության վարքագծի և նախասիրությունների վրա մշակութային և տեղեկատվական ազդեցության, այլ ոչ թե պարտադրանքի միջոցով)՝ հիմնվելով աշխարհի ավելի քան 100 երկրից 170 հազարից ավելի հարցվածների կարծիքների վրա:

Ավելին, 2024 թվականին այն առաջին անգամ կներառի ՄԱԿ-ի անդամ բոլոր 193 երկրները։ Նրանցից յուրաքանչյուրը գնահատվում է ըստ 55 ցուցանիշների։

Մյուս պետությունները, որոնք անցյալ տարի առաջին տասնյակում էին, մնացել են իրենց դիրքերում՝ Ֆրանսիա, Կանադա, Շվեյցարիա, Իտալիա, ԱՄԷ (համապատասխանաբար վեցերորդից տասներորդ տեղ): Իսպանիան բարձրացել է 11-րդ տեղ, Շվեդիան նահանջել է 12-րդ, Ավստրալիան և Նիդերլանդները հասել են համապատասխանաբար 13-րդ և 14-րդ տեղերին, Հարավային Կորեան շարունակում է մնալ 15-րդ հորիզոնականում։

Ռուսաստանը ընթացիկ վարկանիշում զիջել է երեք հորիզոնականով և զբաղեցրել 16-րդ տեղը։ «Գլոբալ անորոշության և անկայունության ժամանակ տնտեսական ձեռքբերումները դառնում են ավելի ու ավելի կարևոր գործոն երկրի փափուկ ուժի համար, — գրում է Brand Finance-ը,-Ազգային ապրանքանիշի հատկանիշները, ինչպիսիք են «ուժեղ և կայուն տնտեսությունը» և «աշխարհի կողմից սիրված ապրանքներն ու ապրանքանիշերը», դառնում են համաշխարհային ասպարեզում ազդեցության և հեղինակության հիմնական գործոնները»:

Այս միտումով է բացատրվում աշխարհի խոշորագույն տնտեսությունների շարունակական գերակայությունը, ինչպիսիք են ԱՄՆ-ն և Չինաստանը, ինչպես նաև ավելի փոքր զարգացած տնտեսությունները, ինչպիսիք են Շվեյցարիան և ԱՄԷ-ն, որոնք վարկանիշի վերևում են:

Փափուկ էներգիայի գլոբալ ինդեքսի հաշվարկման հինգ տարիների ընթացքում ամենազգալի աճը ցույց են տվել ԱՄԷ-ն (ութ դիրքով), Սաուդյան Արաբիան (ութ տեղով՝ ներկայում զբաղեցնելով 18-րդ տեղը), Կատարը (տասը տեղով՝ 21-րդ տեղ) և Թուրքիան (հինգ տեղ՝ 25-րդ հորիզոնական):

Մեկնաբանություն