ԱՄՆ-ում աղջիկը սիրահարվել է ChatGPT-ի հետ ստեղծած կերպարին. ինչ է տեղի ունեցել հետո. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպես ճիշտ կազմել to do list՝ ձեր արդյունավետությունը բարձրացնելու համար

Հլս 6, 2024 18:00
85
ADS

To do list-ը արդյունավետ աշխատանքի և ժամանակի կառավարման կարևոր գործիք է: Ճիշտ կազմված to do list-ը կօգնի ձեզ կազմակերպել ձեր օրը, կենտրոնանալ կարևոր գործերի վրա և բարձրացնել ձեր արտադրողականությունը: Ահա մի քանի խորհուրդ, թե ինչպես ճիշտ կազմել to do list։

  1. Սահմանեք հստակ նպատակներ

Ամեն ինչ սկսվում է հստակ նպատակների սահմանումով: Ձեր to do list-ի մեջ ընդգրկեք միայն այն գործերը, որոնք անհրաժեշտ են ձեր նպատակներին հասնելու համար։ Օրինակ, եթե ձեր նպատակն է ավարտել մի նախագիծ, ապա ընդգրկեք նախագծի համար կարևոր գործողությունները։

  1. Օգտագործեք գործողությունների բացարձակ բառեր

Ձեր ցուցակը կազմեք գործողությունների բացարձակ բառերով, որպեսզի հստակ լինի, թե ինչ պետք է անել: Օգտագործեք «սկսել», «ավարտել», «հավաքել», «կազմակերպել» բառերը՝ ձեր գործերը ավելի կոնկրետ և նպատակային դարձնելու համար։

  1. Գործերը բաժանեք փոքր քայլերի

Խոշոր և բարդ գործերը բաժանեք փոքր, կառավարելի քայլերի: Այս կերպ դուք կկարողանաք հեշտությամբ հասնել ձեր նպատակներին և տեսնել ձեր առաջընթացը։ Օրինակ, «ստեղծել հաշվետվություն» գործը կարող է բաժանվել «հավաքել տվյալներ», «վերլուծել տվյալներ», «գրել հաշվետվության տեքստ» և այլն։

  1. Գործերը դասակարգեք ըստ առաջնահերթության

Ձեր to do list-ի մեջ գործերը դասակարգեք ըստ առաջնահերթության: Սա կօգնի ձեզ կենտրոնանալ ամենակարևոր և շտապ գործերի վրա՝ թույլ չտալով, որ պակաս կարևոր գործերը խանգարեն։ Օգտագործեք առաջնահերթությունների ABC կամ Eisenhower Matrix-ը՝ ձեր գործերը ճիշտ դասակարգելու համար։

  1. Սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ

Յուրաքանչյուր գործի համար սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ: Սա կօգնի ձեզ ավելի կազմակերպված և կենտրոնացած մնալ՝ չվերջացնելով մեկ գործը, եթե այն ավելի երկար է տևում, քան նախատեսել եք։ Օրինակ, «կարդալ 30 րոպե» կամ «գրել հաշվետվության առաջին մասը 1 ժամում»։

  1. Վերանայեք և թարմացրեք ձեր ցուցակը

Ձեր to do list-ը պետք է լինի դինամիկ և փոփոխական։ Ամեն օր կամ շաբաթ վերանայեք և թարմացրեք այն՝ ավելացնելով նոր գործեր և հեռացնելով արդեն ավարտվածները։ Սա կօգնի ձեզ միշտ լինել արդիական և չմոռանալ կարևոր գործերը։

Ճիշտ կազմված to do list-ը կարող է մեծապես բարելավել ձեր արդյունավետությունը և ժամանակի կառավարումը։ Հստակ նպատակներ սահմանեք, օգտագործեք գործողությունների բացարձակ բառեր, գործերը բաժանեք փոքր քայլերի, դասակարգեք ըստ առաջնահերթության, սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ և մշտապես վերանայեք ու թարմացրեք ձեր ցուցակը՝ ձեր օրն ավելի կազմակերպված և արդյունավետ դարձնելու համար։