Հայաստանի ֆուտբոլի հավաքականը 4։1 հաշվով հաղթեց Լատվիայի հավաքականին
Նիկոլ Փաշինյանը շնորհավորական ուղերձ է հղել Ֆրանսիայի նորանշանակ վարչապետին
Սեպտեմբերի 7-ը Մաքուր օդի միջազգային օրն է
Հայաստան եկող զբոսաշրջիկների թիվը շարունակում է նվազել
Աշխարհի ամենաթանկ կովն աճուրդում վաճառվել է ավելի քան 4 մլն դոլարով
Վրաստանում ձերբակալել են խարդախների, որոնք մոտ 3,1 մլն եվրոյի վնաս են պատճառել օտարերկրացիների
Վարչապետը շնորհավորական ուղերձ է հղել Բրազիլիայի նախագահին
Հայաստանը մասնակցում է «Riga Food 2024»-ին ցուցահանդեսին
Հայաստան է ժամանելու Լյուքսեմբուրգի փոխվարչապետ, ԱԳ և արտաքին առևտրի նախարար Քսավյե Բետելը
Դատարանը Նյու Յորքում երկրորդ անգամ հետաձգել է Թրամփի դեմ մեղադրանքի կայացումը
Երևանի ավագանու նիստում կքննարկվի ավագանու 3 անդամի լիազորությունների դադարեցման հարցը
Կենտրոնական բանկը շրջանառության մեջ է դնում նոր արծաթե հուշադրամ. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Ալավերդիում կայացել է Սանահինի կամրջի բացման արարողությունը
Սեպտեմբերի 7-ից 25-ը՝ ժամը 23:00-ից 08:00-ն փուլ առ փուլ փակ է լինելու Շերամի փողոցը
Ալբերտ Ազարյանի տարելիցին բացվել է նրա բրոնզաձույլ արձանը
Զինա Չալիկյանը նշանակվել է Ազգային ժողովի նախագահի օգնական
Կրիպտոմիլիոնատերերի թիվն աճել է 95%-ով մեկ տարվա ընթացքում
Ցեղասպանագետների միջազգային ընկերակցությունը Արցախի դեմ Ադրբեջանի գործողությունները որակել է «ցեղասպանական»
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի ռեկտոր է ընտրվել Արմեն Գրիգորյանը
Եվրահանձնաժողովի փոխնախագահը կայցելի Երևան՝ մասնակցելու ԵՄ–ի հետ վիզաների ազատականացման երկխոսությանը

Ինչպես ճիշտ կազմել to do list՝ ձեր արդյունավետությունը բարձրացնելու համար

Հլս 6, 2024 18:00
38
ADS

To do list-ը արդյունավետ աշխատանքի և ժամանակի կառավարման կարևոր գործիք է: Ճիշտ կազմված to do list-ը կօգնի ձեզ կազմակերպել ձեր օրը, կենտրոնանալ կարևոր գործերի վրա և բարձրացնել ձեր արտադրողականությունը: Ահա մի քանի խորհուրդ, թե ինչպես ճիշտ կազմել to do list։

  1. Սահմանեք հստակ նպատակներ

Ամեն ինչ սկսվում է հստակ նպատակների սահմանումով: Ձեր to do list-ի մեջ ընդգրկեք միայն այն գործերը, որոնք անհրաժեշտ են ձեր նպատակներին հասնելու համար։ Օրինակ, եթե ձեր նպատակն է ավարտել մի նախագիծ, ապա ընդգրկեք նախագծի համար կարևոր գործողությունները։

  1. Օգտագործեք գործողությունների բացարձակ բառեր

Ձեր ցուցակը կազմեք գործողությունների բացարձակ բառերով, որպեսզի հստակ լինի, թե ինչ պետք է անել: Օգտագործեք «սկսել», «ավարտել», «հավաքել», «կազմակերպել» բառերը՝ ձեր գործերը ավելի կոնկրետ և նպատակային դարձնելու համար։

  1. Գործերը բաժանեք փոքր քայլերի

Խոշոր և բարդ գործերը բաժանեք փոքր, կառավարելի քայլերի: Այս կերպ դուք կկարողանաք հեշտությամբ հասնել ձեր նպատակներին և տեսնել ձեր առաջընթացը։ Օրինակ, «ստեղծել հաշվետվություն» գործը կարող է բաժանվել «հավաքել տվյալներ», «վերլուծել տվյալներ», «գրել հաշվետվության տեքստ» և այլն։

  1. Գործերը դասակարգեք ըստ առաջնահերթության

Ձեր to do list-ի մեջ գործերը դասակարգեք ըստ առաջնահերթության: Սա կօգնի ձեզ կենտրոնանալ ամենակարևոր և շտապ գործերի վրա՝ թույլ չտալով, որ պակաս կարևոր գործերը խանգարեն։ Օգտագործեք առաջնահերթությունների ABC կամ Eisenhower Matrix-ը՝ ձեր գործերը ճիշտ դասակարգելու համար։

  1. Սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ

Յուրաքանչյուր գործի համար սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ: Սա կօգնի ձեզ ավելի կազմակերպված և կենտրոնացած մնալ՝ չվերջացնելով մեկ գործը, եթե այն ավելի երկար է տևում, քան նախատեսել եք։ Օրինակ, «կարդալ 30 րոպե» կամ «գրել հաշվետվության առաջին մասը 1 ժամում»։

  1. Վերանայեք և թարմացրեք ձեր ցուցակը

Ձեր to do list-ը պետք է լինի դինամիկ և փոփոխական։ Ամեն օր կամ շաբաթ վերանայեք և թարմացրեք այն՝ ավելացնելով նոր գործեր և հեռացնելով արդեն ավարտվածները։ Սա կօգնի ձեզ միշտ լինել արդիական և չմոռանալ կարևոր գործերը։

Ճիշտ կազմված to do list-ը կարող է մեծապես բարելավել ձեր արդյունավետությունը և ժամանակի կառավարումը։ Հստակ նպատակներ սահմանեք, օգտագործեք գործողությունների բացարձակ բառեր, գործերը բաժանեք փոքր քայլերի, դասակարգեք ըստ առաջնահերթության, սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ և մշտապես վերանայեք ու թարմացրեք ձեր ցուցակը՝ ձեր օրն ավելի կազմակերպված և արդյունավետ դարձնելու համար։

Մեկնաբանություն