Կոնվերս բանկի հաջողության պատմությունը` Ֆիլիպ Կոտլերի «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքներ» գրքում. դիտեք ABNews.am կայքում
2025-ի հունվարին Վրաստանի ապրանքաշրջանառությունն աճել է 39.3%
Եվրոպական կենտրոնական բանկի տարեկան վնասը հասել է ռեկորդային 7,9 մլրդ եվրոյի
SpaceX-ի նոր ռեկորդը. Falcon 9-ը արձակվեց մեկ երկրից, վայրէջք կատարեց մեկ այլում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիան մտադիր է Ուկրաինայի հետ առևտրի ծավալները հասցնել 10 մլրդ դոլարի
Ինչ փոփոխություններ են սպասվում տրանսպորտային ոլորտում, և ինչպես դա կազդի ուղևորների վրա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հունվարին 461 հարկ վճարողի մոտ արձանագրվել է ՀԴՄ կիրառման կանոնների խախտում. ՊԵԿ
Բացառիկ առավելություններ բիզնեսի համար․ IDBank-ի նոր՝ Visa Signature Business քարտը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024 թվականին Ռուսաստանում ոսկերչական իրերի գներն աճել են 34%-ով
Ինչն է միավորում Պուտինին և Թրամփին. տնտեսական շահերի խաչմերուկում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխատանքային պայմանագրերը կթվայնացվեն. ինչ է նախատեսվում նոր համակարգով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Միայն հունվար ամսին Վրաստան են ներկրվել 514 մլն դոլարի նկարներ, քանդակներ, արձանիկներ
Ինչ փոփոխություններ են սպասվում Հայաստանի տնտեսությունում առաջիկա տարիներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրամիությունը մեկ տարվա ընթացքում ավելի քան 6 մլրդ եվրոյի հեղուկ գազ է գնել Ռուսաստանից
Երևանը ճանաչվել է ռուսների արտասահմանյան հանգստի ամենաէժան ուղղություններից մեկը
Ակբա բանկը մեկնարկում է դրամային պարտատոմսերի միանգամից երկու տեղաբաշխում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իլոն Մասկի xAI-ը ներկայացրել է Grok 3-ը՝ «մոլորակի ամենախելացի նեյրոնային ցանցը». մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվարին Հայաստան է այցելել 139.482 զբոսաշրջիկ. նախորդ տարի այցելել էր 154 հազար զբոսաշրջիկ
Ինչ է անհրաժեշտ եկամուտների հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ը պարզաբանում է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Համընթաց թարգմանիչների հայկական ասոցիացիան գրքեր է նվիրել Մեծավանի թիվ 1 դպրոցին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպես ճիշտ կազմել to do list՝ ձեր արդյունավետությունը բարձրացնելու համար

Հլս 6, 2024 18:00
93
ADS

To do list-ը արդյունավետ աշխատանքի և ժամանակի կառավարման կարևոր գործիք է: Ճիշտ կազմված to do list-ը կօգնի ձեզ կազմակերպել ձեր օրը, կենտրոնանալ կարևոր գործերի վրա և բարձրացնել ձեր արտադրողականությունը: Ահա մի քանի խորհուրդ, թե ինչպես ճիշտ կազմել to do list։

  1. Սահմանեք հստակ նպատակներ

Ամեն ինչ սկսվում է հստակ նպատակների սահմանումով: Ձեր to do list-ի մեջ ընդգրկեք միայն այն գործերը, որոնք անհրաժեշտ են ձեր նպատակներին հասնելու համար։ Օրինակ, եթե ձեր նպատակն է ավարտել մի նախագիծ, ապա ընդգրկեք նախագծի համար կարևոր գործողությունները։

  1. Օգտագործեք գործողությունների բացարձակ բառեր

Ձեր ցուցակը կազմեք գործողությունների բացարձակ բառերով, որպեսզի հստակ լինի, թե ինչ պետք է անել: Օգտագործեք «սկսել», «ավարտել», «հավաքել», «կազմակերպել» բառերը՝ ձեր գործերը ավելի կոնկրետ և նպատակային դարձնելու համար։

  1. Գործերը բաժանեք փոքր քայլերի

Խոշոր և բարդ գործերը բաժանեք փոքր, կառավարելի քայլերի: Այս կերպ դուք կկարողանաք հեշտությամբ հասնել ձեր նպատակներին և տեսնել ձեր առաջընթացը։ Օրինակ, «ստեղծել հաշվետվություն» գործը կարող է բաժանվել «հավաքել տվյալներ», «վերլուծել տվյալներ», «գրել հաշվետվության տեքստ» և այլն։

  1. Գործերը դասակարգեք ըստ առաջնահերթության

Ձեր to do list-ի մեջ գործերը դասակարգեք ըստ առաջնահերթության: Սա կօգնի ձեզ կենտրոնանալ ամենակարևոր և շտապ գործերի վրա՝ թույլ չտալով, որ պակաս կարևոր գործերը խանգարեն։ Օգտագործեք առաջնահերթությունների ABC կամ Eisenhower Matrix-ը՝ ձեր գործերը ճիշտ դասակարգելու համար։

  1. Սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ

Յուրաքանչյուր գործի համար սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ: Սա կօգնի ձեզ ավելի կազմակերպված և կենտրոնացած մնալ՝ չվերջացնելով մեկ գործը, եթե այն ավելի երկար է տևում, քան նախատեսել եք։ Օրինակ, «կարդալ 30 րոպե» կամ «գրել հաշվետվության առաջին մասը 1 ժամում»։

  1. Վերանայեք և թարմացրեք ձեր ցուցակը

Ձեր to do list-ը պետք է լինի դինամիկ և փոփոխական։ Ամեն օր կամ շաբաթ վերանայեք և թարմացրեք այն՝ ավելացնելով նոր գործեր և հեռացնելով արդեն ավարտվածները։ Սա կօգնի ձեզ միշտ լինել արդիական և չմոռանալ կարևոր գործերը։

Ճիշտ կազմված to do list-ը կարող է մեծապես բարելավել ձեր արդյունավետությունը և ժամանակի կառավարումը։ Հստակ նպատակներ սահմանեք, օգտագործեք գործողությունների բացարձակ բառեր, գործերը բաժանեք փոքր քայլերի, դասակարգեք ըստ առաջնահերթության, սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ և մշտապես վերանայեք ու թարմացրեք ձեր ցուցակը՝ ձեր օրն ավելի կազմակերպված և արդյունավետ դարձնելու համար։