ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Ինչպես է «կանխատեսող վերլուծությունը» հեղափոխում բիզնես ռազմավարությունը

Մյս 4, 2024 00:15
274

Տվյալների վրա հիմնված այսօրվա աշխարհում բիզնեսներն ավելի ու ավելի են դիմում կանխատեսող վերլուծություններին` իրենց ռազմավարական որոշումները ղեկավարելու համար: Այս փոխակերպվող տեխնոլոգիան, որն օգտագործում է պատմական տվյալներ, վիճակագրական ալգորիթմներ և մեքենայական ուսուցման տեխնիկա, ոչ միայն մրցակցային առավելություն է, այլ հիմնարար տեղաշարժ այն բանում, թե ինչպես են բիզնեսները կանխատեսում շուկայի միտումները, սպառողների վարքագիծը և հնարավոր ռիսկերը: 

Երբ մենք խորանում ենք այս թեմայի մեջ, մենք ուսումնասիրում ենք, թե ինչպես է կանխատեսող վերլուծությունը ձևավորում բիզնես ռազմավարության ապագան՝ ընկերություններին առաջարկելով եզակի ոսպնյակներ, որոնց միջոցով կարող են դիտել իրենց հետագիծը:

Կանխատեսող վերլուծությունների վերելքը

Բիզնեսում կանխատեսող վերլուծության ակունքները կարելի է գտնել մինչև 20-րդ դարի պարզ վիճակագրական մոդելները: Այնուամենայնիվ, վերջին տասնամյակը ականատես է եղել աննախադեպ էվոլյուցիայի, որն առաջացել է մեծ տվյալների տեխնոլոգիաների և արհեստական ինտելեկտի առաջընթացով: Այսօր ընկերությունները տարբեր ոլորտներում՝ ֆինանսներ, առողջապահություն, մանրածախ առևտուր և այլն, օգտագործում են կանխատեսող մոդելներ՝ ուշագրավ ճշգրտությամբ արդյունքները կանխատեսելու համար:

Տրանսֆորմացիոն ազդեցություն բիզնեսի գործունեության վրա

  1. Ընդլայնված որոշումների կայացում

Կանխատեսող վերլուծությունը տալիս է պատկերացումներ, որոնք հանդիսանում են տեղեկացված որոշումների կայացման նախադրյալներ: Կանխատեսելով ապագա միտումները և վարքագիծը, ձեռնարկությունները կարող են ակտիվորեն մշակել ռազմավարություններ, որոնք համահունչ են կանխատեսվող շուկայական պայմաններին: Օրինակ, մանրածախ առևտրով զբաղվողները օգտագործում են կանխատեսող մոդելներ՝ բաժնետոմսերի մակարդակը որոշելու, մատակարարման շղթաները կառավարելու և գներ սահմանելու համար, որոնք առավելագույնի են հասցնում շահույթի մարժան՝ պահպանելով հաճախորդների գոհունակությունը:

  1. Ռիսկերի կառավարում

Ռիսկերը կանխատեսելու և մեղմելու կարողությունը, հավանաբար, կանխատեսող վերլուծության ամենաարժեքավոր ասպեկտներից մեկն է: Ֆինանսական հաստատությունները օգտագործում են այս տեխնոլոգիան՝ գնահատելու վարկառուների վարկունակությունը՝ այդպիսով նվազեցնելով դեֆոլտի տոկոսադրույքները: Նմանապես, կիբերանվտանգության ընկերությունները օգտագործում են կանխատեսող վերլուծություններ՝ պոտենցիալ սպառնալիքներն ու խոցելիությունները բացահայտելու համար՝ ուժեղացնելով իրենց պաշտպանական մեխանիզմները:

  1. Հաճախորդների փորձի անհատականացում

Շուկայում, որտեղ հաճախորդի նախասիրությունները անընդհատ փոխվում են, անհատականացումը առանցքային է սպառողների հետաքրքրությունը պահպանելու համար: Կանխատեսող վերլուծությունը բիզնեսին հնարավորություն է տալիս հարմարեցնել ապրանքները, ծառայությունները և փոխազդեցությունները՝ հիմնված անհատական հաճախորդների տվյալների վրա: Սա ոչ միայն բարելավում է հաճախորդների գոհունակությունը, այլև մեծացնում է հավատարմությունը և կյանքի արժեքը:

Դեպքի ուսումնասիրություն. XYZ Corp-ի ռազմավարական հիմնանորոգում. Դիտարկենք XYZ Corp-ի դեպքը, որը միջին չափի հեռահաղորդակցական ընկերություն է, որն ընդունել է կանխատեսող վերլուծություններ՝ հաճախորդների պահպանման իր ռազմավարությունները բարելավելու համար: Վերլուծելով հաճախորդների օգտագործման ձևերը և գոհունակության հարցումները՝ XYZ-ը կարողացավ բացահայտել ռիսկային սպառողներին և ակտիվորեն առաջարկել նրանց հարմարեցված պլաններ և առաջխաղացումներ: Այս ռազմավարական տեղաշարժը հանգեցրեց 30%-ով նվազման նվազման առաջին տարվա ընթացքում:

Էթիկական նկատառումներ և մարտահրավերներ

Թեև կանխատեսող վերլուծությունն առաջարկում է բազմաթիվ առավելություններ, այն նաև ներկայացնում է էթիկական մարտահրավերներ, որոնցով բիզնեսները պետք է նավարկեն: Խնդիրները, ինչպիսիք են տվյալների գաղտնիությունը, համաձայնությունը և տվյալների հավաքածուներում հնարավոր կողմնակալությունը, առաջնային մտահոգություն են: Ընկերությունները պետք է ստեղծեն տվյալների կառավարման ամուր շրջանակներ՝ այս խնդիրները լուծելու համար՝ ապահովելով, որ կանխատեսող վերլուծությունների իրենց օգտագործումը համապատասխանի էթիկական չափանիշներին և կարգավորող պահանջներին:

***

Երբ մենք կանգնած ենք բիզնես ռազմավարության նոր դարաշրջանի շեմին, կանխատեսող վերլուծությունը հայտնվում է որպես ապագա հաջողության անկյունաքար: Ընկերությունները, որոնք ընդունում են այս տեխնոլոգիան, ոչ միայն ավելի խորն են պատկերացնում իրենց գործառնական լանդշաֆտը, այլև մեծացնում են դինամիկ շուկայում արագ և վճռականորեն գործելու իրենց կարողությունը: Բիզնեսի առաջնորդների համար ուղերձը պարզ է. կանխատեսող վերլուծությունների ինտեգրումը ձեր ռազմավարական գործիքակազմում պարզապես տարբերակ չէ. դա հրամայական է կայուն մրցունակության և աճի համար:

Բիզնեսի ղեկավարները պետք է մտածեն, թե ինչպես կանխատեսող վերլուծությունները կարող են ինտեգրվել իրենց ռազմավարական նախաձեռնություններին: 

Ներդրումներ կատարելով ճիշտ գործիքների և տաղանդի մեջ՝ ընկերությունները կարող են բացել այս տեխնոլոգիայի ողջ ներուժը՝ ճանապարհ հարթելով նորարարական ռազմավարությունների և ընդլայնված գործառնական արդյունավետության համար: Երբ մենք կողմնորոշվում ենք ժամանակակից բիզնես միջավայրի բարդությունների շուրջ, կանխատեսող վերլուծությունը ծառայում է և՛ որպես նավիգատոր, և՛ որպես փարոս՝ ընկերություններին առաջնորդելով դեպի բարեկեցիկ ապագա: