Տաքսիներում մինչև հունիսի 30-ը առցանց համակարգով դուրս է գրվել 91 մլրդ դրամի ՀԴՄ կտրոն. Նիկոլ Փաշինյան
Apple-ի iPhone-ի վաճառքը Չինաստանում 2025-ի երկրորդ եռամսյակում աճել է 8%-ով՝ պայմանավորված գների անկմամբ և iPhone 16-ի պահանջարկով
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում սիգարետի արտադրությունը աճել է 54,2%-ով
ՀՀ-ում շինարարության ծավալը 5 ամսվա ընթացքում աճել է 17.1%-ով՝ հասնելով 165.5 մլրդ դրամի
«Սևան»» ազգային պարկ» ՊՈԱԿ-ին կվերադարձվի 15 հազար քմ մակերեսով հողամասը
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պղնձի խտանյութի արտադրությունը նվազել է 20.2%-ով
Շառլ Ազնավուրի արձանի բացումը տեղի կունենա հուլիսի 18-ին
SpaceX-ը բաժնետոմսերի վաճառքի արդյունքում գնահատվում է 400 միլիարդ դոլար
Անշարժ գույքը վարձակալության տալը կարող է բերել խնդիրների, եթե չկատարեք այս 3 քայլը․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 18․7%-ով
Ռուսաստանը Ուկրաինայի ուղղությամբ կիրառել է ռեկորդային՝ 728 ԱԹՍ
Ինչ կլինի, եթե առանց լիցենզիայի կրիպտո վաճառեք Հայաստանում․ նոր օրենքն ուժի մեջ է մտել․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հուլիսի 4-ից ուժի մեջ է մտել «Կրիպտոակտիվների մասին» օրենքը
ԵԱՏՄ-ում էլեկտրոնային ծխախոտները կհսկեն նավիգացիոն կնիքների միջոցով
ԱՄՆ-ը նախատեսում է մինչև տարեվերջ մաքսատուրքերից ավելի քան 300 միլիարդ դոլարի եկամուտ հավաքել. Սքոթ Բեսենթ
12 եվրոպական քաղաքներում շոգից մահացել է մոտ 2300 մարդ
2025թ. հունվար-մայիսին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 29.8%-ով
Շիրակի մարզում հուլիսի 1-ի դրությամբ սեփական եկամուտները կատարվել են 89,3%-ով
Հայաստանի կրթական համակարգը կանգնած է լուրջ մարտահրավերի առաջ․ինչ է փոխվել մեկ տարում․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի պետական ​​​​ընդհանուր պարտքը 2025 թ.-ի մայիսին գերազանցել է 13,7 միլիարդ դոլարը

Ինչպիսինը պետք է լինի պրոֆեսոնալի էլ.փոստի ստորագրությունը

Մյս 4, 2024 00:36
63

Արդյունավետ էլփոստի ստորագրություն ստեղծելն ավելին է, քան պարզապես էլփոստի վերջում ձեր անունը ավելացնելը. դա հնարավորություն է տրամադրել կարևոր կոնտակտային տվյալներ, հաստատել ձեր պրոֆեսիոնալիզմը և նրբորեն գովազդել ձեր ապրանքանիշը: Ահա թե ինչպես կարող եք ձևավորել ստորագրություն, որը և՛ ֆունկցիոնալ է, և՛ պրոֆեսիոնալ՝ համապատասխանեցնելով լավագույն փորձին:

1.Եղեք պարզ և պրոֆեսիոնալ

Հաջող էլեկտրոնային ստորագրության բանալին պարզությունն է: Խառնաշփոթ ստորագրությունը կարող է ճնշող լինել և շեղել հենց հաղորդագրությունից: Ներառեք միայն կարևոր տեղեկատվություն.

— Լրիվ անուն. Ձեր անունն ու ազգանունը:

— Title. Ձեր մասնագիտական կոչումը կամ պաշտոնը:

— Ընկերություն. Ձեր ընկերության անվանումը, հնարավոր է, ուղեկցվի ընկերության պատկերանշանով:

Կոնտակտային տվյալներ. Հեռախոսահամար և էլփոստի հասցե: Մտածեք ձեր LinkedIn պրոֆիլի հղումը ներառելու մասին:

Վեբկայք. Ուղիղ հղում դեպի Ձեր ընկերության կայքը կամ Ձեր մասնագիտական պորտֆելը:

 

  1. Օգտագործեք ստանդարտ ձևաչափում

Լավ ձևաչափված էլփոստի ստորագրությունը տեսողականորեն գրավիչ է և հեշտ ընթեռնելի: Օգտագործեք այն տառատեսակը, որը համապատասխանում է ձեր բիզնես հաղորդակցության մեջ օգտագործվող տառատեսակներին (սովորաբար sans-serif տառատեսակներ, ինչպիսիք են Arial կամ Helvetica): Պահպանեք տառատեսակի չափը 10-ից 12 միավորի սահմաններում՝ տարբեր սարքերում և էլփոստի հաճախորդների ընթեռնելիությունը ապահովելու համար:

  1. Ներառել բրենդինգի տարրեր

Ձեր էլփոստի ստորագրությունը ձեր ընկերության ապրանքանիշի ընդլայնումն է: Լոգոն ներառելը և ընկերության գույների օգտագործումը կարող են ամրապնդել ապրանքանիշի ճանաչումը: Համոզվեք, որ լոգոն փոքր է և լավ մասշտաբներով, և որ գունային սխեման համապատասխանում է ձեր ապրանքանիշի ինքնությանը:

  1. Օպտիմալացնել բջջայինի համար

Էլեկտրոնային փոստի համար սմարթֆոնների աճող օգտագործման պայմաններում ձեր ստորագրությունը պետք է ընթեռնելի լինի շարժական սարքերում: Պահպանեք այն հակիրճ՝ փոքր էկրանի վրա երկար պտտվելուց խուսափելու համար: Ստուգեք, թե ինչպես է ձեր ստորագրությունը հայտնվում տարբեր սարքերում՝ հետևողականություն ապահովելու համար:

  1. Ներառել «գործողության կոչ»

Գործողության կոչը (CTA) կարող է լինել ձեր ստորագրության ռազմավարական հավելումը, որը խրախուսում է հասցեատերերին հետագայում ներգրավվել ձեր ապրանքանիշի հետ: Սա կարող է լինել ձեր բլոգի վերջին գրառման հղումը, ձեր տեղեկագրին բաժանորդագրվելու հրավեր կամ գալիք իրադարձությանը գրանցվելու հուշում: Պահպանեք CTA-ն համապատասխան և պարբերաբար փոխեք այն ներգրավվածությունը պահպանելու համար:

  1. Իրավական հղումներ և համապատասխանություն

Կախված ձեր արդյունաբերությունից, հնարավոր է, որ ձեզ անհրաժեշտ լինի ներառել իրավական հղումներ կամ կարգավորող տեղեկատվություն ձեր էլ.փոստի ստորագրության մեջ: Օրինակ, հայկական բանկերը պետք է նամակի վերջում միշտ հիշեցնեն, որ վերահսկվում են ԿԲ կողմից, կամ ֆինանսական խորհրդատուները և իրավաբանները հաճախ պետք է ներառեն իրենց էլ. նամակներում տրված խորհրդատվության վերաբերյալ հատուկ հայտարարություններ:

  1. Փորձարկել և կատարելագործել

Նախքան ձեր ստորագրությունը վերջնական տեսքի բերելը, մի քանի փորձնական նամակ ուղարկեք էլփոստի տարբեր հաճախորդների (օրինակ՝ Gmail, Outlook և այլն)՝ տեսնելու, թե ինչպես է այն հայտնվում: Անհրաժեշտության դեպքում կատարեք ճշգրտումներ՝ ապահովելու համար, որ տարածությունները, պատկերները և տեքստը ճիշտ ցուցադրվեն բոլոր հարթակներում:

  1. Խուսափեք պատկերների գերօգտագործումից

Թեև պատկերները կարող են ուժեղացնել ստորագրությունը, դրանք երբեմն կարող են առաջացնել ձևաչափման խնդիրներ կամ արգելափակվել էլփոստի հաճախորդների կողմից՝ հայտնվելով որպես հավելվածներ: Օգտագործեք պատկերները խնայողաբար և միշտ տրամադրեք տեքստային այլընտրանքներ կարևոր տեղեկատվության համար:

 

***

 

Էլփոստի ստորագրությունը հզոր գործիք է կայուն մասնագիտական տպավորություններ ստեղծելու համար: Պահպանելով այն պարզ, պրոֆեսիոնալ և ձեր ապրանքանիշի հետ համահունչ՝ դուք կարող եք ձեր ուղարկած յուրաքանչյուր նամակ վերածել ապրանքանիշի ամրապնդման և ներգրավման հնարավորության: 

 

Հիշեք, որ նպատակն է զարգացնել հաղորդակցությունը, այլ ոչ թե շեղել այն ուղերձից, որը դուք փորձում եք փոխանցել: