Հայաստանի ամենախոշոր հարկատուի մասին մանրամասները կարդացեք ABnews.am կայքում
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. կարդացեք ABnews.am կայքում
Ինչպես է «կանխատեսող վերլուծությունը» հեղափոխում բիզնես ռազմավարությունը. կարդացեք ABnews.am կայքում
Ինչպիսինը պետք է լինի պրոֆեսոնալի էլ.փոստի ստորագրությունը. կարդացեք ABnews.am կայքում
Մասկը դոլարի անկում է կանխատեսել, եթե ԱՄՆ-ն չլուծի պետական պարտքի խնդիրը
Պետրոս Պետոյանը նշանակվել է Երևանի Կենտրոն վարչական շրջանի ղեկավար
Անշարժ գույքի գործարքների թիվը 2024թ. փետրվարին աճել է մոտ 27%-ով. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Ըստ բնապահպանների Հայաստանում մինչև 10 ընձառյուծ կա
Մայիսի 24-ին և 25-ին ավարտական դասարաններում կկազմակերպվի «Վերջին դաս». ԿԳՄՍ-ն հորդորում է բացառել դրամահավաքը
ԵՄ-ը կֆինանսավորի Ադրբեջանի ականազերծման ծրագիրը. նախաձեռնության բյուջեն կկազմի 8 մլն եվրո
Պուտինի այցը Չինաստան նախատեսված է մայիսի 15-16-ը
Կոլումբիայի իշխանությունները դադարեցրել են Իսրայելի հետ դիվանագիտական հարաբերությունները
Շենգավիթ վարչական շրջան բարեկարգվում է 18 բակային տարածք
Ըստ «SIPRI»-ի՝ Ադրբեջանը 2022 թ. 109 հատ ավիառումբ է ստացել Թուրքիայից
ՏՏ-ն ամենաբարձր աշխատավարձեր ունեցող ոլորտն է Հայաստանում. մյուս մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Էմոցիոնալ ինտելեկտի դերը բիզնեսի առաջնորդության մեջ. հոդվածը կարող եք կարդալ ABnews.am կայքում
2024 թ.-ի ապրիլ ամսվա բորսայական տվյալների ամփոփումը առկա է ABnews.am կայքում
Մոսկվայում կայացել է Ռուսաստանի ու Ադրբեջանի փոխվարչապետների հանդիպումը
Ռեկորդային բարձր ցուցանիշներից հետո կակաոյի գները նվազել են 30%-ով
ԱՄՆ-ը և G-7-ի երկրները նախատեսում են Ուկրաինային մինչև 50 միլիարդ դոլար օգնություն տրամադրել

Բիզնեսը տոնական օրերին. ինչպես կապիտալացնել սեզոնային հնարավորությունները

Մրտ 30, 2024 11:55
65
ADS

Սուրբ Զատիկը, որը նշվում է միլիարդավոր մարդկանց կողմից ամբողջ աշխարհում, ոչ միայն կրոնական տոն է, այլև կարևոր նշանակություն ունի տարբեր ոլորտների բիզնեսի համար: Իր հոգևոր նշանակությունից դուրս Սուրբ Զատիկը բիզնեսի համար բացառիկ հնարավորություններ է ներկայացնում սպառողների հետ շփվելու, վաճառքը խթանելու և ապրանքանիշի տեսանելիությունը բարձրացնելու համար: 

  1. Սպառողների ծախսերի աճ.

Սուրբ Զատիկը սպառողական ծախսերի աճ է ազդարարում, երբ անհատները նվերներ, դեկորացիաներ, հագուստ և սննդամթերք են գնում այդ առիթը նշելու համար: Հետազոտությունների համաձայն՝ միայն ԱՄՆ-ում Սուրբ Զատիկի ծախսերը գերազանցում են տարեկան միլիարդավոր դոլարները։ Ձեռնարկությունները կարող են օգտագործել այս ավելացված ծախսերը՝ առաջարկելով Սուրբ Զատկի թեմայով ապրանքներ, առաջխաղացումներ և զեղչեր՝ հաճախորդներին գրավելու և վաճառքը խթանելու համար:

  1. Սեզոնային մարքեթինգային արշավներ.

Սուրբ Զատիկը բիզնեսին տալիս է իդեալական հարթակ՝ սկսելու ստեղծագործ և գրավիչ մարքեթինգային արշավներ, որոնք արձագանքում են սպառողների հետ: Թեմատիկ գովազդներից մինչև սոցիալական մեդիայի մրցույթներ, բիզնեսները կարող են օգտվել Սուրբ Զատկի տոնական ոգուց՝ ավելի խորը մակարդակով կապվելու իրենց թիրախային լսարանի հետ: Համապատասխանեցնելով շուկայավարման ջանքերը Սուրբ Զատկի թեմաների հետ, ինչպիսիք են նորացումը, վերածնունդը և տոնակատարությունը, բիզնեսները կարող են ամրապնդել ապրանքանիշի հավատարմությունը և մեծացնել հաճախորդների ներգրավվածությունը:

  1. Արտադրանքի նորարարություն և տարբերակում.

Սուրբ Զատիկը հնարավորություն է ընձեռում ձեռնարկություններին նորամուծել և տարբերակել իրենց ապրանքները՝ տոնական սեզոնի ընթացքում սպառողների նախասիրությունները բավարարելու համար: Անկախ նրանից, թե դա Սուրբ Զատկի թեմայով ապրանքների սահմանափակ քանակի ներկայացում է, թե յուրահատուկ նվերների հավաքածուներ, բիզնեսները կարող են գրավել սպառողների ուշադրությունը, ովքեր փնտրում են նվերների կամ անձնական օգտագործման հատուկ իրեր: Օգտվելով Սուրբ Զատիկի հետ կապված միտումներից և նախասիրություններից՝ բիզնեսները կարող են աչքի ընկնել մրցակցային շուկայում և խթանել վաճառքի աճը:

  1. Ընդլայնված հաճախորդների փորձ.

Բիզնեսները կարող են բարելավել հաճախորդների փորձը Զատիկի ժամանակ՝ ստեղծելով հիշարժան գնումներ և առաջարկելով անհատականացված ծառայություններ: Խանութի ցուցափեղկերի թեմատիկ ձևավորումից մինչև Սուրբ Զատկի թեմաներով միջոցառումներ և գործողություններ, ձեռնարկությունները կարող են հաճախորդներին ընկղմել տոնի ոգով` միաժամանակ մատուցելով բացառիկ ծառայություն և արժեք: Առաջնահերթություն տալով հաճախորդների գոհունակությանը և հավատարմությանը, ձեռնարկությունները կարող են կառուցել տեւական հարաբերություններ, որոնք կտարածվեն Սուրբ Զատկի սեզոնից դուրս:

  1. Համայնքի ներգրավվածություն և կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն.

Սուրբ Զատիկը բիզնեսին հնարավորություն է ընձեռում ցույց տալ իրենց նվիրվածությունը կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության նկատմամբ և բովանդակալից ձևերով համագործակցել համայնքի հետ: Լինի դա Սուրբ Զատկի թեմայով բարեգործական միջոցառումների հովանավորում, թե կամավորական գործողություններ կազմակերպելը, բիզնեսները կարող են դրականորեն նպաստել այն համայնքներին, որոնց ծառայում են՝ միաժամանակ բարձրացնելով ապրանքանիշի հեղինակությունը և բարի կամքը: Համապատասխանեցնելով կորպորատիվ արժեքները համայնքի կարիքներին՝ բիզնեսները կարող են նպաստել ապրանքանիշի դրական իմիջին և ամրապնդել շահագրգիռ կողմերի հարաբերությունները:

  1. Ռազմավարական գործընկերություններ և համագործակցություններ.

Լրացուցիչ ձեռնարկությունների կամ ազդեցիկների հետ համագործակցությունը կարող է ուժեղացնել Սուրբ Զատիկի հետ կապված մարքեթինգային ջանքերը և ընդլայնել նոր լսարանների հասանելիությունը: Լինի դա տեղական արհեստավորների հետ համագործակցությունը Սուրբ Զատիկի բացառիկ ապրանքներ ստեղծելու համար, թե սոցիալական մեդիայի ազդեցիկ մարդկանց հետ համագործակցելը Սուրբ Զատիկի թեմայով բովանդակությունը խթանելու համար, բիզնեսները կարող են համագործակցել՝ բրենդի ճանաչելիությունը և վաճառքը խթանելու համար: Ռազմավարական դաշինքները կարող են նաև հնարավորություններ տալ խաչաձև առաջխաղացման և համատեղ բրենդինգի համար՝ հետագայում առավելագույնի հասցնելով Սուրբ Զատիկի հետ կապված նախաձեռնությունների ազդեցությունը:

Սուրբ Զատիկը իր կրոնական և մշակութային նշանակությունից դուրս ունի զգալի բիզնես հետևանքներ՝ բիզնեսի համար վաճառքի խթանման, ապրանքանիշի տեսանելիությունը բարձրացնելու և սպառողների հետ բովանդակալից ձևերով շփվելու հնարավորություններ ներկայացնելով: Օգտագործելով սպառողական ծախսերի միտումները, գործարկելով կրեատիվ մարքեթինգային արշավներ, նորարարական ապրանքներ ներդնելով, բարելավելով հաճախորդների փորձը, ներգրավվելով համայնքի հետ և ձևավորելով ռազմավարական գործընկերություններ՝ բիզնեսները կարող են առավելագույնի հասցնել Սուրբ Զատկի բիզնես նշանակությունը և դիրքավորվել հաջողության հասնելու համար տոնական սեզոնին և դրանից հետո: Ընդգրկելով Սուրբ Զատկի ոգին, բիզնեսները կարող են խթանել աճը, ամրապնդել ապրանքանիշի հավատարմությունը և դրականորեն նպաստել այն համայնքներին, որոնց ծառայում են:

 

Մեկնաբանություն