Մանկական հոգեբանները սարսափած են. ChatGPT-ին ավելի մոտ է մեր երեխաներին, քան կարելի է պատկերացնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ առաջատար կառուցապատողները հատուկ առաջարկներով են ներկայացել TOON EXPO MOSCOW 2025-ին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո
Իսրայելի և Իրանի միջև հակամարտությունից կրած վնասը գնահատվում է 3 մլրդ ԱՄՆ դոլար. Bloomberg
Ինչպես հարստանալ՝ Ozon Հայաստան հարթակում մեղր վաճառելով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 26 մլն եվրոյի վարկ և 2 մլն եվրոյի դրամաշնորհ կտրամադրի Հայաստանին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին
«Նաիրիտ»-ի ապամոնտաժման և տարածքի մաքրման համար տրամադրվել է $1.5 մլն դրամաշնորհ Համաշխարհային բանկից
Moody’s-ը հաստատել է Հայաստանի Ba3 վարկանիշը՝ «կայուն» հեռանկարով և 5% տնտեսական աճի կանխատեսմամբ
ԱրարատԲանկը 2024թ․-ին ՄՓՄՁ ոլորտի ֆինանսավորմանն ուղղել է ավելի քան 12 մլրդ ՀՀ դրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երեք եղանակ, որոնցով գործատուները կարող են թիմերն ավելի արդյունավետ դարձնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ երկրների համախառն ՀՆԱ-ն աճել է՝ 1.6 տրիլիոնից հասնելով 2.6 տրիլիոն դոլարի. Վլադիմիր Պուտին
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 99 դեպք. գրանցվել է 12 ավտովթար, վիրավորվել է 18 մարդ
Ռուսաստանի վարկային քարտերի ընդհանուր պարտքը հասել է 575.9 միլիարդ ռուբլու. Forbes
Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվել է շրջանաձև տնտեսության միջազգային ֆորում. դիտեք ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լուծարեց Սյունիքի մարզի Լիճքի միջնակարգ դպրոցը. գյուղում 0-ից 6 տարեկան երեխա չկա
21 անհայտ կորած զինծառայողների ընտանիքները ևս 2 ամիս կստանան 300,000-ական դրամի աջակցությունը
Հունիսին ծիրանով բեռնված 626 մեքենա է անցել ՌԴ, իսկ կոնյակով բեռնված՝ 7 մեքենա մեկ օրում. Գևորգ Պապոյան
Հօգուտ ՀՀ-ի կփոխանցվի շուրջ 227 հազար դոլարին համարժեք 87 միլիոն 622 հազար դրամ. դատախազություն
IDBank-ի ներկայացուցիչը միացել է Trade Finance Global-ի խմբագրական խորհրդին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Բիզնեսը տոնական օրերին. ինչպես կապիտալացնել սեզոնային հնարավորությունները

Մրտ 30, 2024 11:55
87

Սուրբ Զատիկը, որը նշվում է միլիարդավոր մարդկանց կողմից ամբողջ աշխարհում, ոչ միայն կրոնական տոն է, այլև կարևոր նշանակություն ունի տարբեր ոլորտների բիզնեսի համար: Իր հոգևոր նշանակությունից դուրս Սուրբ Զատիկը բիզնեսի համար բացառիկ հնարավորություններ է ներկայացնում սպառողների հետ շփվելու, վաճառքը խթանելու և ապրանքանիշի տեսանելիությունը բարձրացնելու համար: 

  1. Սպառողների ծախսերի աճ.

Սուրբ Զատիկը սպառողական ծախսերի աճ է ազդարարում, երբ անհատները նվերներ, դեկորացիաներ, հագուստ և սննդամթերք են գնում այդ առիթը նշելու համար: Հետազոտությունների համաձայն՝ միայն ԱՄՆ-ում Սուրբ Զատիկի ծախսերը գերազանցում են տարեկան միլիարդավոր դոլարները։ Ձեռնարկությունները կարող են օգտագործել այս ավելացված ծախսերը՝ առաջարկելով Սուրբ Զատկի թեմայով ապրանքներ, առաջխաղացումներ և զեղչեր՝ հաճախորդներին գրավելու և վաճառքը խթանելու համար:

  1. Սեզոնային մարքեթինգային արշավներ.

Սուրբ Զատիկը բիզնեսին տալիս է իդեալական հարթակ՝ սկսելու ստեղծագործ և գրավիչ մարքեթինգային արշավներ, որոնք արձագանքում են սպառողների հետ: Թեմատիկ գովազդներից մինչև սոցիալական մեդիայի մրցույթներ, բիզնեսները կարող են օգտվել Սուրբ Զատկի տոնական ոգուց՝ ավելի խորը մակարդակով կապվելու իրենց թիրախային լսարանի հետ: Համապատասխանեցնելով շուկայավարման ջանքերը Սուրբ Զատկի թեմաների հետ, ինչպիսիք են նորացումը, վերածնունդը և տոնակատարությունը, բիզնեսները կարող են ամրապնդել ապրանքանիշի հավատարմությունը և մեծացնել հաճախորդների ներգրավվածությունը:

  1. Արտադրանքի նորարարություն և տարբերակում.

Սուրբ Զատիկը հնարավորություն է ընձեռում ձեռնարկություններին նորամուծել և տարբերակել իրենց ապրանքները՝ տոնական սեզոնի ընթացքում սպառողների նախասիրությունները բավարարելու համար: Անկախ նրանից, թե դա Սուրբ Զատկի թեմայով ապրանքների սահմանափակ քանակի ներկայացում է, թե յուրահատուկ նվերների հավաքածուներ, բիզնեսները կարող են գրավել սպառողների ուշադրությունը, ովքեր փնտրում են նվերների կամ անձնական օգտագործման հատուկ իրեր: Օգտվելով Սուրբ Զատիկի հետ կապված միտումներից և նախասիրություններից՝ բիզնեսները կարող են աչքի ընկնել մրցակցային շուկայում և խթանել վաճառքի աճը:

  1. Ընդլայնված հաճախորդների փորձ.

Բիզնեսները կարող են բարելավել հաճախորդների փորձը Զատիկի ժամանակ՝ ստեղծելով հիշարժան գնումներ և առաջարկելով անհատականացված ծառայություններ: Խանութի ցուցափեղկերի թեմատիկ ձևավորումից մինչև Սուրբ Զատկի թեմաներով միջոցառումներ և գործողություններ, ձեռնարկությունները կարող են հաճախորդներին ընկղմել տոնի ոգով` միաժամանակ մատուցելով բացառիկ ծառայություն և արժեք: Առաջնահերթություն տալով հաճախորդների գոհունակությանը և հավատարմությանը, ձեռնարկությունները կարող են կառուցել տեւական հարաբերություններ, որոնք կտարածվեն Սուրբ Զատկի սեզոնից դուրս:

  1. Համայնքի ներգրավվածություն և կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն.

Սուրբ Զատիկը բիզնեսին հնարավորություն է ընձեռում ցույց տալ իրենց նվիրվածությունը կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության նկատմամբ և բովանդակալից ձևերով համագործակցել համայնքի հետ: Լինի դա Սուրբ Զատկի թեմայով բարեգործական միջոցառումների հովանավորում, թե կամավորական գործողություններ կազմակերպելը, բիզնեսները կարող են դրականորեն նպաստել այն համայնքներին, որոնց ծառայում են՝ միաժամանակ բարձրացնելով ապրանքանիշի հեղինակությունը և բարի կամքը: Համապատասխանեցնելով կորպորատիվ արժեքները համայնքի կարիքներին՝ բիզնեսները կարող են նպաստել ապրանքանիշի դրական իմիջին և ամրապնդել շահագրգիռ կողմերի հարաբերությունները:

  1. Ռազմավարական գործընկերություններ և համագործակցություններ.

Լրացուցիչ ձեռնարկությունների կամ ազդեցիկների հետ համագործակցությունը կարող է ուժեղացնել Սուրբ Զատիկի հետ կապված մարքեթինգային ջանքերը և ընդլայնել նոր լսարանների հասանելիությունը: Լինի դա տեղական արհեստավորների հետ համագործակցությունը Սուրբ Զատիկի բացառիկ ապրանքներ ստեղծելու համար, թե սոցիալական մեդիայի ազդեցիկ մարդկանց հետ համագործակցելը Սուրբ Զատիկի թեմայով բովանդակությունը խթանելու համար, բիզնեսները կարող են համագործակցել՝ բրենդի ճանաչելիությունը և վաճառքը խթանելու համար: Ռազմավարական դաշինքները կարող են նաև հնարավորություններ տալ խաչաձև առաջխաղացման և համատեղ բրենդինգի համար՝ հետագայում առավելագույնի հասցնելով Սուրբ Զատիկի հետ կապված նախաձեռնությունների ազդեցությունը:

Սուրբ Զատիկը իր կրոնական և մշակութային նշանակությունից դուրս ունի զգալի բիզնես հետևանքներ՝ բիզնեսի համար վաճառքի խթանման, ապրանքանիշի տեսանելիությունը բարձրացնելու և սպառողների հետ բովանդակալից ձևերով շփվելու հնարավորություններ ներկայացնելով: Օգտագործելով սպառողական ծախսերի միտումները, գործարկելով կրեատիվ մարքեթինգային արշավներ, նորարարական ապրանքներ ներդնելով, բարելավելով հաճախորդների փորձը, ներգրավվելով համայնքի հետ և ձևավորելով ռազմավարական գործընկերություններ՝ բիզնեսները կարող են առավելագույնի հասցնել Սուրբ Զատկի բիզնես նշանակությունը և դիրքավորվել հաջողության հասնելու համար տոնական սեզոնին և դրանից հետո: Ընդգրկելով Սուրբ Զատկի ոգին, բիզնեսները կարող են խթանել աճը, ամրապնդել ապրանքանիշի հավատարմությունը և դրականորեն նպաստել այն համայնքներին, որոնց ծառայում են: