Սկսվում է առաջին դասարանցիների հայտագրումը․ ինչ է փոխվել այս տարի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկայում 2018-ից մինչև 2025թթ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. ապրիլին միջին աշխատավարձը Հայաստանում կազմել է 304 992 դրամ
Մեծ Բրիտանիան Ուկրաինային կտա 100 հազար անօդաչու թռչող սարք
Հայաստանում անտառային հրդեհները 2024 թվականին նվազել են 41%-ով
«Երևանի գինու օրերին» փակվելու են մի շարք փողոցներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
IDBank-ի և Իդրամի թիմն այցելեց Հերոսների վերականգնողական քաղաք. դիտեք ABNews.am կայքում
Գորիսում կառուցվել է ժամանակակից մարզահրապարակ. Ակբա բանկ. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել սոցիալական ծախսերի փոխհատուցման մեջ 2025-ի հունիսից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել ամենից շատ Հայաստանում 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Լոնդոնը կկառուցի նոր սերնդի 12 սուզանավ
Հունիսմեկյան տոն և ժպիտներ․ ԱրարատԲանկը՝ երեխաների կողքին. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչ բիզնես կարելի է սկսել ամռանը առանց մեծ ռիսկի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կնվազի 6-9 աստիճանով
Արգելվել է 213 տոննա ձմերուկի ներմուծումը Հայաստան
Որոնք են Եվրոպայի թոփ 10 ամենաթանկ ֆուտբոլային ակումբները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սևանա լճի մակարդակը նախորդ տարվա մայիսի 30-ի համեմատ բարձր է մնում 19 սմ-ով
Ucom-ը և Իմփաքթ Հաբ Երևանը հայտարարում են 2025 թվականի Fellowship ծրագրի մասնակիցներին. դիտեք ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
IDBank-ը Cashless Forum Uzbekistan 2025-ում․ տեխնոլոգիաներ, որ փոխում են բանկային փորձառությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպես խաբել մրցակցին՝ չխախտելով օրենքը

Մյս 31, 2025 08:33
94

Ինչու են խելացի ընկերությունները միտումնավոր սխալներ անում

Տնտեսական մրցակցության դաժան դաշտում երբեմն հաղթում է ոչ թե նա, ով ունի լավագույն ապրանքը, այլ նա, ով կարողանում է ճիշտ «ծածկել» իր խաղաթղթերը։ Խելացի ընկերությունները վաղուց են հասկացել՝ եթե նորարարությունն ակնհայտ է, ապա այն վաղ թե ուշ կպատճենեն։ Իսկ պատճենողը կարող է լինել էժան, արագ ու շուկայում դառնալ սպառնալիք։

MIT Sloan Management Review-ում հրապարակված մի հետաքրքիր վերլուծություն (կարդալ ամբողջությամբ այստեղ) ցույց է տալիս, որ իրականում կան չորս խորամանկ դիզայնային ռազմավարություններ, որոնց միջոցով կարելի է կանխել մրցակցի պատճենումը՝ առանց օրենք խախտելու կամ արտոնագրերի վրա ամբողջությամբ հենվելու։

1. Ճշգրիտ համակարգում. ավելի լավ է խճճել, քան պարզեցնել

Երբ ձեր բիզնեսում տարբեր բաղադրիչներ խիստ փոխկապակցված են ու համակարգված ձևով աշխատում միմյանց հետ, դրսից դժվար է հասկանալ, թե որ մասն ինչի համար է։ Այդպիսով՝ նույնիսկ եթե մրցակիցը պատճենի մեկ տարր, ամբողջ մեխանիզմը չի աշխատի։

2. Թաքցնել կարևորը

Որոշ հաջողակ ստարտափներ միտումնավոր թաքցնում են իրենց ամենաարժեքավոր տարրը՝ այն դարձնելով չնկատվող կամ տեխնիկապես չներկայացվող։ Ոմանք նույնիսկ պատահական անուններով են պիտակավորում կարևոր ֆայլերը։ Apple-ը հենց այդպես էր անում իր iPhone-ի նախատիպի դեպքում՝ նշելով այն որպես «iPod»։

3. Խաբել՝ նշելով անկարևորը

Սա հակասթափ հաղորդագրության ուժն է։ Եթե կարևորը չես կարող թաքցնել, կարելի է շեղել ուշադրությունը։ Ոմանք «գովազդում» են ոչ այնքան էական տարրերը, որպեսզի մրցակիցները կենտրոնանան դրանց վրա՝ մոռանալով իրական առավելության մասին։

4. Սահմանել ստանդարտը՝ մրցակցին զրկելով ազատ խաղից

Երբ որոշ տարրեր դառնում են ընդհանուր ընդունված ստանդարտ, դուք կարող եք թելադրել կանոնները։ Այլ խոսքով՝ դուք ստիպում եք մյուսներին խաղալ ձեր մշակած խաղով՝ նույնիսկ եթե դրա մեջ նրանք չեն ցանկանում ներգրավվել։

Ինչ կարող է սովորել հայկական բիզնեսը

Հայկական շուկայում, որտեղ պատճենումը երբեմն ավելի արագ է, քան ինովացիան, այս ռազմավարությունները կարող են փրկություն լինել։ Անհրաժեշտ չէ անհանգստանալ ամեն գաղափարը արտոնագրելու համար։ Երբեմն պարզապես պետք է լինել մի փոքր ավելի խորամանկ, կառուցվածքային և անսպասելի։

Որքան էլ որ զարմանալի թվա, երբեմն լավագույն պաշտպանությունը ոչ թե պատ է, այլ խճճված մոլորեցնող պարտեզ։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: