2024 թվականին անչափահասների վերաբերյալ քննվել է 478 քրեական վարույթ․ ՔԿ նախագահ
Ավելի քան 450 չվերթ հետաձգվել է ԱՄՆ Ատլանտայի օդանավակայանում՝ թռիչքուղու հետ կապված խնդրի պատճառով. AP
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-մարտին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 10%-ով
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիայում սոցցանցի ավելի քան 27.000 հաշիվ է արգելափակվել
Ինչպե՞ս գտնել բիզնես գաղափար, որը իսկապես կաշխատի քեզ համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում առաջիկա օրերին սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ
Վատիկանում Կարդինալների կոնկլավը ընտրեց Հռոմի նոր պապին՝ կարդինալ Ռոբերտ Ֆրենսիս Պրևոյին ԱՄՆ-ից
Հայաստանում ապրում է Հայրենական մեծ պատերազմի մասնակից շուրջ 30 վետերան
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․4%-ով
Պետական բյուջեից տարածքների վարձակալության համար հատկացվող միջոցները կրճատվել են շուրջ 123 մլն դրամով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 36․3%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը նվազել է 2,6%-ով
2018-2024 թթ. պետությանն է վերադարձվել 536 մլն ԱՄՆ դոլարի գույք և դրամական միջոց. ՀՀ գլխավոր դատախազ
2025թ-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 66,2%-ով
Women In Business. Կոնվերս Բանկի նոր առաջարկը կանանց. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 18․5%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պղնձի խտանյութի արտադրությունը նվազել է 23․7%-ով
Թրամփը մայիսի 8-ը ԱՄՆ-ում պաշտոնապես հռչակել է Հաղթանակի օր

Ինչպե՞ս հաղթահարել սահմանափակումները և դուրս գալ միջազգային շուկաներ

Նյմ 28, 2024 13:12
24

Հայաստանյան բիզնեսների համար միջազգային շուկաներում մասնակցությունը դարձել է աճի, զարգացման և մրցունակության կարևոր գործոն: Թեև հայկական տնտեսությունն ունի սահմանափակ շուկա, միջազգային շուկաներին միանալը հնարավորություն է տալիս ընկերություններին ընդլայնել իրենց ազդեցությունը, ներգրավել նոր հաճախորդներ և ապահովել կայուն եկամուտներ:

Միջազգային շուկաների առավելությունները

Միջազգային շուկաներում աշխատելու հիմնական առավելությունները ներառում են՝

  1. Գլոբալ տեսանելիություն: Հայաստանի ապրանքները և ծառայությունները կարող են հասանելի դառնալ միլիոնավոր նոր հաճախորդների:
  2. Եկամուտների բազմազանացում. Արտահանման շնորհիվ բիզնեսները նվազեցնում են տեղական տնտեսական ճնշումների ազդեցությունը:
  3. Մրցակցային առավելություն. Միջազգային շուկաներում աշխատելով՝ ընկերությունները ձեռք են բերում նոր հմտություններ, տեխնոլոգիաներ և արտադրության փորձառություն:

Հիմնական մարտահրավերներ

Հայաստանյան ընկերությունների համար միջազգային շուկաներին մուտք գործելու ճանապարհին կան մի շարք խոչընդոտներ, որոնք պահանջում են ճիշտ ռազմավարություն և աջակցություն:

  • Տնտեսական սահմանափակումներ. Փոքր բիզնեսները հաճախ չունեն բավարար ռեսուրսներ միջազգային արտահանումներ կազմակերպելու համար:
  • Լոգիստիկա և մաքսային հարցեր. Տրանսպորտային ծախսերը և մաքսային գործընթացները կարող են ավելացնել ապրանքի արժեքը:
  • Միջազգային կարգավորումներ. Շատ շուկաներ ունեն հատուկ ստանդարտներ, որոնց համապատասխանելը պահանջում է հավելյալ ներդրումներ:

Հայաստանի կառավարության աջակցությունը

Կառավարությունը և զարգացման կազմակերպությունները ակտիվորեն աշխատում են աջակցելու հայաստանյան բիզնեսներին միջազգային շուկաներ դուրս գալու հարցում:

  1. Արտահանման խթանում. Հայաստանում գործում են ծրագրեր, որոնք ֆինանսավորում են փոքր և միջին բիզնեսների արտահանման ծախսերի մի մասը:
  2. Նոր շուկաների բացահայտում. Կառավարական պատվիրակությունները բանակցում են նոր շուկաների հասանելիության համար, օրինակ՝ ազատ առևտրի պայմանագրերի միջոցով:
  3. Մասնակցություն ցուցահանդեսներին և միջոցառումներին. Հայկական ընկերությունները հաճախ մասնակցում են միջազգային ցուցահանդեսների, որտեղ ներկայացվում են իրենց արտադրանքները:

Միջազգային շուկաներում հաջողված օրինակներ

Հայկական մի շարք ընկերություններ արդեն իսկ հաստատվել են միջազգային շուկաներում՝

  • Գինու և կոնյակի արտադրություն. Հայաստանի գինիներն ու կոնյակները մեծ պահանջարկ ունեն Ռուսաստանում, Եվրոպայում և ԱՄՆ-ում:
  • ՏՏ ոլորտ. Հայկական ՏՏ ընկերությունները մատակարարում են բարձրակարգ ծրագրային ապահովում և ծառայություններ տարբեր երկրներին:
  • Գյուղմթերք. Խաղողի չիր, մեղր, խոտաբույսեր և այլ գյուղատնտեսական ապրանքներ արտահանվում են բազմաթիվ երկրներ:

Ինչպես նախապատրաստվել միջազգային շուկաներ մուտք գործելուն

Հայաստանյան բիզնեսները, որոնք ցանկանում են ընդլայնվել, պետք է հետևեն մի քանի քայլերի՝

  1. Շուկայի ուսումնասիրություն. Մանրամասն ուսումնասիրեք այն երկիրը կամ տարածաշրջանը, որտեղ նախատեսում եք աշխատել:
  2. Ապրանքի համապատասխանեցում. Ապահովեք, որ ձեր արտադրանքը համապատասխանում է նպատակային շուկայի ստանդարտներին և պահանջներին:
  3. Գործընկերությունների ստեղծում. Գտեք տեղական գործընկերներ, որոնք կարող են աջակցել լոգիստիկայում և վաճառքում:
  4. Թվայնացում. Օգտագործեք թվային գործիքներ և հարթակներ, որպեսզի հասնեք ավելի լայն լսարանների:

***

Հայաստանյան բիզնեսների մասնակցությունը միջազգային շուկաներում մեծ ներուժ ունի Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար: Պահանջվում է հետևողական աշխատանք, աջակցություն և ռազմավարական պլանավորում՝ հաջողության հասնելու համար: Հայաստանի արտադրանքն ու ծառայությունները կարող են գրավել միջազգային սպառողների ուշադրությունը՝ համապատասխան մարքեթինգային ռազմավարությամբ և որակյալ արտադրանքով: