Apple-ը ծրագրում է մինչև 2026 թվականը թողարկել սեփական AI չիպը
5 մլն դրամ «Երաժշտություն հանուն ապագայի» հիմնադրամին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ի՞նչ պետք է իմանան վաճառողները Ozon-ում իրենց բիզնեսը սկսելիս. դիտեք ABNews.am կայքում
Ակբա բանկը 50 միլիոն դոլար կուղղի ՄՓՄՁ-ների զարգացմանը. դիտեք ABNews.am կայքում
ՀՀ կառավարությունը 880 մլն 155,8 հազար դրամ է հատկացրել Գեղարքունիքի մարզի սուբվենցիոն 9 ծրագրի համար
Նոյեմբերի դրությամբ Հայաստանում 14.9 %-ով թանկացել է սուրճը, 15.3 %-ով ձիթապտղի յուղը. Վիճակագրական կոմիտե
Որքանո՞վ է թանկացել կյանքը Հայաստանում 2024 թվականին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպե՞ս են փոխվել աշխատավարձերը Հայաստանում 2024-ի երրորդ եռամսյակում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 8 մլն եվրո կհատկացնի Սիրիային մարդասիրական օգնության համար
Ռուսաստանի Դաշնության և Չինաստանի միջև ապրանքաշրջանառությունը մինչև տարեվերջ կկազմի 240 միլիարդ դոլար
Ցուկերբերգը 1 միլիոն դոլար է նվիրաբերել Թրամփի հիմնադրամին
Կանադան Ուկրաինային 587 մլն դոլարի ռազմական օգնություն կտրամադրի
ԱՄՆ-ն Ուկրաինային է տրամադրում ևս 500 մլն դոլարի ռազմական օգնություն
Evocabank-ը և Al Fardan Exchange-ը ստորագրել են համագործակցության պայմանագիր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հատուկ թողարկում. կանայք ոստիկանությունում. դիտեք ABNews.am կայքում
Արդյո՞ք կփոխվի Հայաստանի վարկային համակարգը. կառավարությունն առաջարկում է նոր մոտեցում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Team Telecom Armenia-ն ապագա ներդրողներին ներկայացրեց Կայուն զարգացման պարտատոմսերը. դիտեք ABNews.am կայքում
ՎԶԵԲ-ը և ԱրարատԲանկը համատեղ կխթանեն կանաչ տնտեսությունն ու մրցունակությունը Հայաստանում. դիտեք ABNews.am կայքում
Ցուկերբերգի Meta-ն 1մլն դոլար է նվիրաբերել Թրամփի երդմնակալության հիմնադրամին
Իլոն Մասկի կարողությունը գերազանցել է 400 մլրդ դոլարը

Մարքեթինգային 5 պարզ քայլ, որոնք ձեր բիզնեսը կդարձնեն հաջողակ

Նյմ 27, 2024 15:39
22
ADS

Մարքեթինգը յուրաքանչյուր բիզնեսի հիմքն է: Այն օգնում է ձեզ ոչ միայն գրավել հաճախորդներին, այլև պահպանել նրանց՝ ստեղծելով վստահություն և ամուր կապ ձեր ապրանքանիշի հետ։

Ստորև կներկայացնենք 5 պարզ և կիրառելի քայլ, որոնք կօգնեն ձեր բիզնեսին հասնել նոր հաջողությունների:

1. Հասկացեք ձեր թիրախային լսարանը

Ամենաառաջին և ամենակարևոր քայլը՝ իմանալ, թե ով է ձեր թիրախային հաճախորդը։

  • Հստակեցրեք՝ ինչ խնդիրներ են նրանք ցանկանում լուծել։
  • Պարզեք՝ ինչ արժեք է ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունը տալիս նրանց։
  • Օգտագործեք հարցումներ, սոցիալական մեդիայի հետադարձ կապ կամ վերլուծական գործիքներ՝ նրանց կարիքները հասկանալու համար։

Օրինակ: Եթե դուք վաճառում եք առողջ սնունդ, ձեր թիրախը կարող է լինել առողջ ապրելակերպով հետաքրքրված մարդիկ։

2. Արտահայտեք ձեր տարբերությունը

Մրցակցային շուկայում կարևոր է ցույց տալ, թե ինչու պետք է հաճախորդները ընտրեն հենց ձեր բիզնեսը։

  • Ստեղծեք յուրահատուկ արժեքի առաջարկ (Unique Value Proposition, UVP)։
  • Առանձնացրեք ձեր ապրանքների կամ ծառայությունների առավելությունները։
    Օրինակ: «Մեր օրգանական հյութերը պատրաստված են տեղական ֆերմաների թարմ մրգերից»։

3. Օգտագործեք թվային մարքեթինգի հզորությունը

Ժամանակակից աշխարհում թվային ներկայությունը պարտադիր է։

  • Ստեղծեք պրոֆեսիոնալ կայք կամ վայրէջքային էջ (landing page), որտեղ հաճախորդները կարող են ստանալ անհրաժեշտ տեղեկատվություն։
  • Գովազդեք սոցիալական մեդիայի հարթակներում, օրինակ՝ Facebook, Instagram, LinkedIn։
  • Օգտագործեք SEO տեխնիկաներ, որպեսզի ձեր կայքը հայտնվի որոնման արդյունքների վերին հորիզոնականներում։

Տեխնիկա: Հետևեք «Google Ads»-ի կամ «Facebook Ads»-ի արշավների արդյունավետությանը՝ դրանք առավելագույնս օպտիմալացնելու համար։

4. Կենտրոնացեք հաճախորդների հետ փոխհարաբերությունների վրա

Հաճախորդների հետ ամուր հարաբերություններ կառուցելը երկարաժամկետ հաջողության գրավականն է։

  • Միշտ լսեք ձեր հաճախորդների կարծիքները։
  • Առաջարկեք հատուկ զեղչեր կամ բոնուսներ հավատարիմ հաճախորդների համար։
  • Հաճախորդների սպասարկման որակը դարձեք ձեր բիզնեսի կարևորագույն առավելություններից մեկը։

Օրինակ: «Մենք շնորհակալություն ենք հայտնում մեր բոլոր հաճախորդներին և ձեզ համար հատուկ 10% զեղչ ենք առաջարկում հաջորդ գնումների ժամանակ»։

5. Չափեք արդյունքները և շարունակեք զարգանալ

Մարքեթինգային քայլերը արդյունավետ են միայն այն դեպքում, երբ դուք գնահատում եք դրանց արդյունքները։

  • Օգտագործեք վերլուծական գործիքներ՝ հասկանալու համար, թե որ քայլերն են աշխատում։
  • Հետևեք ձեր վաճառքների, կայքի այցելությունների, սոցիալական մեդիայի ներգրավվածության ցուցանիշներին։
  • Կատարեք փոփոխություններ՝ հիմնվելով վերլուծության արդյունքների վրա։

Օգտագործեք: «Google Analytics», «HubSpot» կամ «Zoho CRM» գործիքները՝ արդյունավետություն չափելու համար։

***

Մարքեթինգը շարունակական գործընթաց է։ Ձեր բիզնեսը հաջողակ դարձնելու համար անհրաժեշտ է փորձել նոր մեթոդներ, լսել ձեր հաճախորդներին և անընդհատ զարգացնել ձեր մոտեցումները։ Պարզ քայլերով դուք կարող եք հասնել մեծ արդյունքների։

Սկսեք այսօր՝ ներդնելով այս քայլերը ձեր բիզնեսում, և տեսեք, թե ինչպես է հաջողությունը ձեր կողմը գալիս։