Վրաստանն արդեն 100 մլն դոլարի միրգ և բանջարեղեն է արտահանել Ռուսաստան
«Կայուն խաղաղության բանաձևը». Իսպանիա-Կատալոնիա. դիտեք ABNews.am կայքում
4․401.021 դրամ՝ Հայաստանի մանուկներին․ հաջորդ շահառուն «Armenia Tree Project»-ն է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ի՞նչ է փոխվելու հարկային համակարգում և տրանսպորտում. մանրամասներ կառավարության նիստից՝ ABNews.am կայքում
Թրամփի հաղթանակը ռեկորդային 64 մլրդ դոլարի եկամուտ է բերել աշխարհի 10 ամենահարուստ մարդկանց. Bloomberg
Հայաստանի ֆոնդային բորսան ամփոփել է 2024 թ.-ի հոկտեմբեր ամսվա տվյալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իլոն Մասկի կարողությունն աճել է 26,5 մլրդ դոլարով
Ինչպես է ձևավորվում պետական ծախսերի բաշխումը ոլորտների միջև. 2024թ. հունվար-սեպտեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024թ. հունվար-սեպտեմբերին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունն աճել է 10.7%-ով
2024թ. հունվար-սեպտեմբերին Հայաստանում Էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 3.0%-ով
Ոլորտներ, որտեղ կանայք և տղամարդիկ չեն ստանում հավասար աշխատավարձ. աշխատաշուկայի վերլուծություն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանը հայտարարել է, որ կաշխատի ԱՄՆ-ի կառավարության հետ՝ փոխադարձ հարգանքի հիման վրա
Հայաստանի արտաքին առևտրաշրջանառության դինամիկան 2024-ի հունվար-սեպտեմբերին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու է Հայաստանը մեծացնում ներքին պարտքը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը 9 ամսում ստացել է 1,1 հազար տոննա մարդասիրական օգնություն՝ 79,6 մլն դոլար արժողությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Դարձիր թվային կամ լռիր հավերժ․ Սերգեյ Առաքելյան. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Բիթքոյնը գերազանցել է նախորդ ռեկորդը՝ հասնելով պատմական առավելագույնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես է Հայաստանը նախատեսում սահմանափակել պետական պարտքը՝ աճին զուգահեռ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում ծնելիությունը 9 ամսում նվազել է 7,2%–ով
Վրաստանում էլեկտրաէներգիան թանկացել է 7.9%-ով

5 սկանդալային գաղտնիքներ, որոնք կօգնեն Ձեր ստարտափին հաղթել Հայաստանում

Հնս 29, 2024 18:00
50
ADS

Հայաստանում ստարտափի զարգացումը կարող է լինել լի մարտահրավերներով, բայց երբեմն անհրաժեշտ է ավելի խիզախ մոտեցում: Ահա հինգ սկանդալային գաղտնիք, որոնք կարող են ձեր ստարտափին հանկարծակի հաղթանակի հասցնել:

  1. Արտասովոր գովազդային արշավներ

Փորձեք ստեղծել գովազդային արշավներ, որոնք հանելուկային և սկանդալային են: Օրինակ, կազմակերպեք «կեղծ» նոր արտադրանքի ներկայացում, որը կհավաքի մեծ ուշադրություն: Երբ մարդիկ սկսեն խոսել ձեր մասին, ներկայացրեք իրական արտադրանքը, որն իսկապես կզարմացնի:

Ինչպես անել դա

— Սկսեք սոցիալական մեդիայում տարածվող հանելուկային գովազդներ, որոնք ակնարկում են նոր արտադրանքի մասին, բայց ոչինչ չեն բացահայտում:

— Հրավիրեք հայտնի ինֆլուենսերներին՝ մասնակցելու ձեր «կեղծ» ներկայացմանը և ստեղծեք սոցիալական մեդիայի վրա մեծ աղմուկ:

— Վերջում, կազմակերպեք մեծ բացահայտում և ներկայացրեք ձեր իրական արտադրանքը:

  1. Գաղտնի հավաքներ և ինֆլուենսերների համագործակցություն

Կազմակերպեք գաղտնի հավաքներ և համագործակցեք հայտնի ինֆլուենսերների հետ, որոնք կկարողանան ձեր արտադրանքը ներկայացնել իրենց հետևորդներին: Այսպիսի գաղտնի միջոցառումները կարող են ստեղծել մեծ հետաքրքրություն և հավատարիմ հաճախորդների բազա:

Ինչպես անել դա

— Գտեք տեղական ինֆլուենսերներ, ովքեր ունեն մեծ հետևորդների բազա և կարող են նպաստել ձեր արտադրանքի ճանաչմանը:

— Կազմակերպեք փակ միջոցառումներ, որտեղ կգրավեք ինֆլուենսերների և նրանց հետևորդներին:

— Ստեղծեք առեղծվածային մթնոլորտ, որտեղ բոլոր մասնակիցները կզգան, որ մասնակցում են ինչ-որ բացառիկ միջոցառման:

  1. Զուգահեռ մրցակցի խորհրդի կիրառում

Ուսումնասիրեք ձեր մրցակիցների ռազմավարությունները և կիրառեք դրանք ավելի արդյունավետ կերպով: Անգամ կարող եք կազմակերպել «զավթողական» միջոցառումներ՝ այցելելով մրցակցի խանութ կամ միջոցառում և ներկայացնելով ձեր արտադրանքը:

Ինչպես անել դա

— Հետևեք մրցակիցների գործողություններին և հասկացեք, թե ինչ են նրանք անում հաջողության հասնելու համար:

— Ընտրեք նրանց լավագույն գաղափարները և հարմարեցրեք ձեր բիզնեսի պահանջներին:

— Կազմակերպեք այցելություններ մրցակցի խանութներին՝ բաշխելով ձեր արտադրանքի նմուշները:

  1. Փորձեք և վերադարձրեք

Կազմակերպեք արշավներ, որոնք կհրավիրեն մարդկանց վերադարձնել ձեր արտադրանքը՝ պայմանով, որ նրանք կստանան ավելի լավ տարբերակ կամ անվճար փորձարկում: Սա կարող է ձեր բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնել և նոր հաճախորդներ ներգրավել:

 Ինչպես անել դա

— Կազմակերպեք «բաց թողած հնարավորությունների» արշավ, որտեղ հաճախորդները կարող են փոխանակել իրենց հին արտադրանքը նորի հետ:

— Ստեղծեք նվերներ և պարգևատրումներ հաճախորդների համար, ովքեր մասնակցում են այս արշավներին:

— Օգտագործեք սոցիալական մեդիան՝ պատմելու հաջողված պատմություններ հաճախորդների մասին, ովքեր մասնակցել են արշավին:

  1. Հակասական նորարարություններ

Ներդրեք հակասական, բայց հետաքրքիր նորարարություններ: Օրինակ, ստեղծեք արտադրանք, որն առաջին հայացքից անիմաստ է թվում, բայց իրականում ունի մեծ գործնականություն: Սա կարող է լրացուցիչ հետաքրքրություն ստեղծել և մարդկանց ներգրավել՝ փորձելու ձեր արտադրանքը:

Ինչպես անել դա

— Ստեղծեք արտադրանքներ, որոնք տարօրինակ են, բայց հետաքրքրաշարժ և գործնական:

— Օգտագործեք հումոր և առեղծված, որպեսզի մարդկանց հետաքրքրեք ձեր արտադրանքով:

— Օրինակ, ստեղծեք «հակառադիացիոն» թեյ կամ «մետաղական համ» ունեցող ջուր, ինչը սկզբում զարմանք կառաջացնի, բայց հետո կբացահայտվի նրա իրական օգտակարությունը:

 

***

Ստարտափի զարգացումը պահանջում է խիզախություն և կրեատիվություն: Երբեմն անհրաժեշտ է կիրառել անսպասելի և սկանդալային մոտեցումներ՝ ուշադրություն գրավելու և հաջողության հասնելու համար: Օգտվեք այս հինգ սկանդալային գաղտնիքներից, և դուք կկարողանաք ձեր ստարտափը վերածել հաջողակ և ճանաչելի բիզնեսի Հայաստանում:

Մեկնաբանություն